38 Content Communication i Bausch & Lomb w trosce o oczy Polaków
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Agencja 38 Content Communication już po raz trzeci odpowie za kompleksową obsługę komunikacyjną marek Hyal-Drop i Ektin (Bausch & Lomb). W tym roku do zadań zespołu specjalistów należeć będą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, działania digitalowe oraz ambientowe. Celem obu kampanii jest edukowanie Polaków w zakresie dbania o oczy – w zależności od potrzeb i dolegliwości.
Ektin edukuje w akcji „Otwórz oczy na alergię”
Kampania dla marki EKTIN skierowana jest do Polaków cierpiących na dolegliwości oczu charakterystyczne dla alergii – według statystyk to blisko połowa społeczeństwa. Jej celem jest pobudzenie dyskusji o oczach alergika i pokazanie, że dla wielu z nas uciążliwe objawy są towarzyszem codzienności przez sporą część roku. W ramach działań contentowych Ektin zbuduje świadomość i podpowie, jak zadbać o oczy alergika.
Realizacja przygotowanej strategii opierać się będzie na działaniach media relations, współpracy z ekspertem medycznym, działaniach contentowych z serwisem Medonet, kooperacji z influencerami
-alergikami oraz mikro-twórcami. Ponadto marka zaprosi do wspólnych działań Dorotę Gardias, która jako lubiana dziennikarka oraz prezenterka pogody będzie rozmawiać z alergologiem, jaki wpływ na dolegliwości alergiczne mają warunki meteorologiczne. Działania zaplanowano w kanale Instagram, gdzie konto znanej dziennikarki obserwuje ponad 200 tys. osób. Nowoczesnym i adekwatnym do realiów narzędziem komunikacji są także podcasty, które dziś towarzyszą nam niemal na każdym kroku i które traktujemy jako równoprawne i opiniotwórcze medium. Ekspertka kampanii wystąpi w podcastach ZdrowoTOK (Onet), RadioKlinika, a także w podcaście ekologicznym Pauliny Górskiej, gdzie opowie o związkach między rosnącą liczbą alergików a zanieczyszczeniem środowiska i zmianami klimatu.
Godzina dla oka – akcja na miarę współczesnych potrzeb
Z kolei marka Hyal-Drop w tegorocznej kampanii zwróci uwagę na różne style życia oraz potrzeby konsumentów. Specjalnie stworzona akcja #GodzinaDlaOka będzie początkiem społecznej dyskusji o konieczności dania naszym oczom wytchnienia i zainspiruje do działania. Autorzy kampanii zachęcą Polaków do przyjrzenia się swoim zwyczajom w zakresie dbania o wzrok oraz poradzą im, w jaki sposób mogą zadbać o codzienny odpoczynek i nawilżenie oczu.
W ramach realizacji założonej strategii agencja zajmie się stworzeniem eksperckiego poradnika (z udziałem autorytetu medycznego), a także przeprowadzi badanie opinii i zorganizuje konferencję prasową. W trakcie kampanii zaplanowane są także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem makro i mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostanie kilkudziesięciu twórców, których profile pozwolą dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców. Nie zabraknie także działań digitalowych oraz tych prowadzonych w przestrzeni miejskiej – w ośmiu popularnych lokalizacjach w największych miastach marka zrealizuje działania OOH w formie citylightów przygotowanych w technice druku soczewkowego, dającego efekt iluzji ruchu.
Dla obu marek agencja będzie prowadzić regularne działania media relations z udziałem ekspertów medycznych (okulista i alergolog) oraz obsługiwać profile Hyal-Drop i Ektinu w mediach społecznościowych (Instagram i Facebook).
Działania po stronie Bausch & Lomb realizuje Tomasz Sroka, Natalia Pelińska, Marzena Rakocińska i Karolina Mirkowska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska, Justyna Spychalska, Nikodem Chudzik, Rafał Taranowski, Agnieszka Stępniak i Agnieszka Kuźniak.
Choroba kruchych kości wyklucza pacjentów z normalnego życia
Profilaktyka jako ważny krok przed wakacyjnymi podróżami
Wakacje od pracy – nie od zdrowia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
Prezenterka mocno trzymała kciuki, by pomysł na program śniadaniowy w Polsacie stał się rzeczywistością, i teraz cieszy się, że może być jego częścią. Agnieszka Hyży poprowadzi „Halo tu Polsat” w duecie z Maciejem Rockiem. Jednocześnie kieruje słowa uznania i wdzięczności pod adresem dyrektora programowego stacji, Edwarda Miszczaka, bo ma świadomość, że gdyby nie on, to taki format nie trafiłby na antenę stacji, z którą jest związana. Wierzy też, że ich poranna propozycja przyciągnie widzów, którzy do tej pory oglądali „Dzień dobry TVN” bądź „Pytanie na śniadanie”.
Muzyka
Natalia Nykiel: Dla mnie to jest bardzo szalony rok, ale ja uwielbiam, jak mam wypchany kalendarz. Wtedy czuję, że żyję i czerpię z tego bardzo dużo energii
Artystka dzieli teraz swój czas pomiędzy scenę, studio nagrań i parkiet taneczny. Pod koniec lipca miał premierę jej singiel „Daylight”, w którym zaprezentowała słuchaczom brzmienia z gatunku drum & bass. Utwór zapowiada zaplanowaną na wrzesień EP-kę zatytułowaną „Atom”, na której znajdą się tylko piosenki w języku angielskim. Jednocześnie trwają prace nad nową płytą artystki z polskimi kompozycjami. Już wkrótce Natalię Nykiel będzie można również oglądać w popularnym show Polsatu, a fani mogą liczyć na spotkanie z nią podczas koncertów plenerowych, festiwali i innych wydarzeń masowych, jakie latem odbywają się w różnych miejscach Polski.
Problemy społeczne
Co czwarta kobieta poniżej 20. roku życia doświadczyła przemocy ze strony partnera. Problem dotyczy nie tylko krajów o niskich dochodach i dużych nierównościach
Jedna czwarta kobiet w wieku 15–19 lat doświadczyła choć raz przemocy ze strony swojego partnera, a 16 proc. w ciągu ostatniego roku – alarmuje Światowa Organizacja Zdrowia (WHO). To zjawisko powszechne na całym świecie, choć – jak wskazuje WHO – największy odsetek występowania tego problemu notuje się w krajach o niższych dochodach i takich, w których występują duże nierówności płci, m.in. w dostępie do edukacji, warunków zatrudnienia czy wynagrodzenia.