4MOVE rzuca wyzwanie Ochotniczej Straży Pożarnej
Na co dzień gaszą pożary, a teraz pokażą Polakom, jak gasić pragnienie!
Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare, ogłasza alarm konkursowy i zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje strażakom OSP szansę na wygranie nagród pieniężnych na sprzęt RTV/AGD dla swoich jednostek.
Aby dołączyć do zmagań, należy przygotować krótki klip wideo, który w kreatywny i niesztampowy sposób odpowie na pytanie:
CZYM DLA TWOJEJ JEDNOSTKI JEST ODPOWIEDNIE NAWODNIENIE?
Wgrany na Youtube materiał, należy udostępnić na dedykowanej konkursowi stronie: https://osp.4move.pl.
Po przejściu regulaminowej weryfikacji weźmie on udział w bitwie o głosy publiczności i cenne nagrody pieniężne.
A zatem – strażaku, nie zwlekaj! Rozpal ducha wielkiej rywalizacji, stwórz materiał, który zaskoczy pomysłowością i rzuci wyzwanie innym ekipom OSP. Bo gdy walcząc z żywiołem wyciskasz siódme poty, 4MOVE stoi na straży twojego nawodnienia. Idąc razem w ogień, ugasicie każdy pożar.
Marka 4MOVE od lat dostarcza produkty osobom ceniących aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie twarzą kampanii promocyjnej marki jest polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, który wspólnie z 4MOVE chce inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Przekaz tej idei znajduje swój wyraz w haśle przewodnim: „Now it's your move to write your own story”.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.