Komunikaty PR

4MOVE rzuca wyzwanie Ochotniczej Straży Pożarnej

2024-07-10  |  12:00
Biuro prasowe

Na co dzień gaszą pożary, a teraz pokażą Polakom, jak gasić pragnienie!

Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare, ogłasza alarm konkursowy i zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje strażakom OSP szansę na wygranie nagród pieniężnych na sprzęt RTV/AGD dla swoich jednostek.

Aby dołączyć do zmagań, należy przygotować krótki klip wideo, który w kreatywny i niesztampowy sposób odpowie na pytanie:

CZYM DLA TWOJEJ JEDNOSTKI JEST ODPOWIEDNIE NAWODNIENIE?

Wgrany na Youtube materiał, należy udostępnić na dedykowanej konkursowi stronie: https://osp.4move.pl.

Po przejściu regulaminowej weryfikacji weźmie on udział w bitwie o głosy publiczności i cenne nagrody pieniężne.

A zatem – strażaku, nie zwlekaj! Rozpal ducha wielkiej rywalizacji, stwórz materiał, który zaskoczy pomysłowością i rzuci wyzwanie innym ekipom OSP. Bo gdy walcząc z żywiołem wyciskasz siódme poty, 4MOVE stoi na straży twojego nawodnienia. Idąc razem w ogień, ugasicie każdy pożar.

Marka 4MOVE od lat dostarcza produkty osobom ceniących aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie twarzą kampanii promocyjnej marki jest polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, który wspólnie z 4MOVE chce inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Przekaz tej idei znajduje swój wyraz w haśle przewodnim: „Now it's your move to write your own story”.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.