Komunikaty PR

79 wydarzeń, 67 wykonawców, 84h i 50min koncertowania z #zostanzmuzyka

2020-03-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.43 MB )

Od 15 marca Polska Fundacja Muzyczna koordynuje pomocową akcję #zostańzmuzyką. Wydarzenia na na platformie www.zostanzmuzyka.pl, integrującej działania artystów online, są wkładem środowiska w apel o pozostanie w domach i wspólne słuchanie muzyki. Dzięki wirtualnym puszkom pojawiła się także możliwość wspierania muzyków przez Fundację, a także wspierania przez artystów jej Funduszu Pomocowego.

„Inspirację i nazwę zaczerpnęliśmy po koncercie jaki 15 marca 2020 zagrała z zespołem Urszula. – tłumaczy Tomasz Kopeć, prezes Polskiej Fundacji Muzycznej. Od tego dnia wystartowaliśmy z akcją #zostańzmuzyką, do której codziennie dołączają kolejni artyści, transmitując występy on-line lub publikując materiały wcześniej zarejestrowane w wersjach premierowych. Wszystkie do posłuchania lub obejrzenia bez wychodzenia z domu”

Przez 14 dni zespół 9 wolontariuszy koordynował prace 67 wykonawców, którzy zrealizowali 79 wydarzeń, co przekłada się na 84h i 50 min występów z #zostanzmuzyka. Przełożyło się to na 470 wpłat do wirtualnych puszek oraz ponad 12500 interakcji w mediach społecznościowych.


„Zainteresowanych dołączeniem do akcji zapraszamy do wysłania formularza z podstawowymi informacjami o wydarzeniu na stronie www.zostanzmuzyka.pl” – dodaje Tomasz Kopeć. „Połączmy siły i działajmy skuteczniej nie tylko na rzecz muzyków, ale i wszystkich osób zaangażowanych w techniczną i logistyczną obsługę koncertów”.

 

O Polskiej Fundacji Muzycznej

Polska Fundacja Muzyczna jest organizacją pożytku publicznego, która od 17 lat prowadzi akcje pomocowe na rzecz konkretnych artystów, którzy z powodu chorób, bądź zdarzeń losowych znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.


Szczegółowe informacje na www.zostanzmuzyka.pl

@mediacontact

#zostanzmuzyka/#polskafundacjamuzyczna

media@pfm.waw.pl

wywiady telefoniczne/streaming video:

Tomasz Kopeć (Prezes Zarządu)

Magda Turowska (Członek Zarządu)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.