Komunikaty PR

A MORZE... JESIEŃ W GDAŃSKU? Sieć Grano Hotels zaprasza do swoich obiektów

2021-08-31  |  13:20

Jesień to idealny czas, by zadbać o ciało i duszę. Dlatego sieć Grano Hotels przygotowała pakiet specjalnych atrakcji w swoich czterech obiektach w Gdańsku, dzięki którym żadna osoba planująca urlop nad morzem we wrześniu lub w październiku nie będzie się nudzić. W ramach akcji „A MORZE...JESIEŃ W GDAŃSKU” pomyślano o bogatym wachlarzu wydarzeń i rozrywek. Wśród nich są m.in. praktyka jogi i treningi aqua aerobiku, wyprawy nordic walking, różnorodne warsztaty, a także wycieczki z Przewodnikiem oraz rejsy po Motławie.

Jesienna oferta Grano Hotels dotyczy czterech obiektów sieci zlokalizowanych w Gdańsku, tj. Hotelu Grano, Hotelu Number One, Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława. Większość atrakcji dostępna jest bezpłatnie w ramach wykupionego pobytu, a część za dodatkową opłatą, przy czym goście każdego z obiektów mogą korzystać ze wszystkich przygotowanych atrakcji.

Wśród najciekawszych propozycji są różnego rodzaju treningi i aktywności sportowe, w tym praktyka jogi, piesze wyprawy nordic walking,  aqua aerobik,  nauka pływania, a nawet lekcje tańca. Warto wspomnieć również o różnego rodzaju warsztatach, w tym zajęciach kulinarnych, barmańskich, konsultacjach z dietetykiem czy z kosmetologiem oraz oryginalnych warsztatach z neuroterapuetą. W jesiennym programie rozrywek sieci Grano Hotels nie zabraknie również wieczorów bingo, a także degustacji wina i whisky. Kulinarne doznania zapewnią znakomite, hotelowe restauracje, w których odbywać się będzie włoska biesiada i wielkie grillowanie.  Na gości sieci Grano Hotels czekają też bardziej klasyczne wycieczki z przewodnikiem po Gdańsku i relaksujące rejsy turystyczne po Motławie na pokładzie repliki zabytkowej polskiej łodzi typu Galar.

A MORZE... NAD MORZE? Turyści kochają Gdańsk za wiele rzeczy. Fantastyczna lokalizacja jest jedną z nich. Ogromną zaletą położenia miasta jest to, ze z jego centrum w zaledwie kilka minut można dostać się na plażę. Tej jesieni podczas pobytu w hotelach sieci Grano Hotels będzie to jeszcze łatwiejsze, dzięki transferom na plażę Stogi. Bezpłatny transport obejmie również ZOO i Pomnik Obrońców Wybrzeża na Westerplatte. Na koniec warto wspomnieć o wycieczkach fakultatywnych, które pozwolą zwiedzić najciekawsze okolice Trójmiasta, w tym Sztutowo i Malbork.

Więcej informacji nt. morza atrakcji w ramach jesiennej oferty ”A MORZE...JESIEŃ W GDAŃSKU!” sieci Grano Hotels znaleźć można na stronie: www.granohotels.pl/grano-hotels/a-morze-jesien-w-gdansku

***

Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 roku przez City Apart Management, spółkę zarządzającą Hotelem Number One oraz kompleksem Nowa Motława. Do obiektów marki należą zlokalizowane na Wyspie Spichrzów: Hotel Number by Grano, Grano Apartments (wcześniej Nowa Motława) oraz Hotel Grano. Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.