Komunikaty PR

Accor ogłasza globalne partnerstwo z IGLTA

2021-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

To kolejny krok Accor we wspieraniu i promowaniu podróżowania oraz miejsc stworzonych z myślą o wszystkich bez wykluczenia i dyskryminacji.

 

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Turystyczne Gejów i Lesbijek (IGLTA), wiodąca globalna organizacja członkowska działająca na rzecz rozwoju turystyki LGBTQ+, połączyły siły by zapewnić wszystkim podróżnym atmosfery otwartości i wzajemnego wsparcia. To pierwszy krok w realizacji kluczowego filaru zobowiązania Accor w zakresie różnorodności, inkluzyjności i integracji. W ramach planowanych działań grupa zamierza zwiększyć zaangażowanie w społeczność LGBTQ+, sprawiając że każdy pracownik, gość i klient może czuć się mile widziany i doceniany w zespołach i wszystkich lokalizacjach sieci.

 

Partnerstwo jest wyrazem przekonania Accor o społecznych i ekonomicznych korzyściach płynących z turystyki LGBTQ+ oraz o potrzebie zapewnienia wszystkim podróżującym poczucia, że są mile widziani. Docierając do ponad 4 milionów członków społeczności LGBTQ+, dzięki platynowemu partnerstwu z IGLTA jest zobowiązaniem do promowania turystyki i sygnałem wartości grupy, jako firmy otwartej i sprzyjającej wszystkim społecznościom.

 

Jako globalny lider i główny pracodawca w branży hotelarskiej, Accor chce odgrywać kluczową rolę w ustanawianiu i zapewnianiu standardów różnorodności i integracji. Wyzwania ostatniego roku tylko wzmocniły znaczenie społeczności i znaczenie wartości Grupy: integracji, równości i troski o innych. Te główne filary są nie tylko siłą napędową dla Grupy, wspierając innowacyjność, ale wpływają także na tworzenie integracyjnego środowiska, w którym wszyscy mogą się rozwijać.

 

Accor od lat angażuje się w działania na rzecz integracji, równości i różnorodności -  czy chodzi o wdrażanie wewnętrznych zasad, promocję zewnętrznych kampanii, jak ibis „We are Open” czy sponsorowanie marszów równości.

 

Pracownicy czy goście - to ludzie tworzą tożsamość naszego biznesu. Każdy spośród grona 260 000 pracowników z całego świata jest ambasadorem naszej misji, wartości i zasad. Chcemy wykorzystać ten wpływ by dać przykład równości i różnorodności razem we współpracy z IGLTA nie tylko w branży turystycznej, ale dla społeczności na całym świecie - podkreśla Duncan O'Rourke, CEO Accor Northern Europe.

 

Od dawna podziwiamy zaangażowanie Accor w różnorodność, równość i integrację. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy rozszerzyć naszą współpracę na zintegrowane, całoroczne podejście do promowania podróży LGBTQ+ - mówi John Tanzella, prezes IGLTA. - „Zaangażowanie Accor w tworzeniu bezpiecznych, przyjaznych doświadczeń dla podróżnych LGBTQ+ oraz w promowaniu różnorodności w swoim zespole doskonale współgra z misją IGLTA i pracą naszych globalnych partnerów.

 

Jesteśmy niezmiernie dumni, że dołączamy do niesamowitej grupy globalnych firm, które celebrują i wspierają turystykę LGBTQ+. To właśnie różnorodność, ponad 260 000 członków zespołu Accor w 110 krajach sprawia, że jesteśmy tym, kim jesteśmy, kształtuje naszą tożsamość i definiuje naszą kulturę, w której najważniejsi są ludzie. Jako Grupa jesteśmy z całego serca zaangażowani w zapewnienie, że społeczność LGBTQ+ jest mile widziana. Mamy nadzieję, że nasza aktualna współpraca z IGLTA jeszcze bardziej wzmocni nasze aspiracje do bycia punktem odniesienia w sektorze hotelarskim dla pracowników i gości LGBTQ+ - dodaje Steven Daines, Chief Talent & Culture Officer, Accor.

 

Tydzień różnorodności i integracji to dla Accor niezwykle ważny moment, aby uczcić naszych pracowników i różnice między nami. To także  ważny czas, aby skupić się na kolejnych krokach i zastanowić się nad tym, co jeszcze możemy poprawić. Staramy się nieustannie rozwijać inicjatywy mające na celu zapewnienie społeczności LGBTQ+ wsparcia w podróżowaniu i poznawaniu świata, a nowy filar w ramach polityki Grupy odzwierciedla nasze zaangażowanie w tej istotnej dziedzinie – zaznacza Anne Sophie Beraud, wiceprezes Grupy Różnorodności & Integracji, Accor.

 

Hotelarstwo jest otwarte dla każdego, dlatego w Accor od wielu lat angażujemy się w inicjatywy wspierające równość we wszystkich społecznościach. Bez względu na szerokość geograficzną łączy nas różnorodność, bez wykluczeń i dyskryminacji. Tym bardziej cieszymy się, że w trakcie pride month możemy ogłosić partnerstwo z IGTLA i jako lider ponownie wyznaczać standardy dla całej branży– dodaje Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe.

 

o ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai Biuro prasowe
2024-09-25 | 01:00

Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai

Dzięki czterem ośrodkom narciarskim Dolina Stubai po raz kolejny spełnia życzenia wszystkich zimowych wczasowiczów w nowym sezonie zimowym. Lodowiec Stubai rozpoczyna sezon 20 września
Podróże Wilno przekonuje jedzeniem i kulturą. 1 na 3 Polaków pozytywnie zaskoczonych
2024-09-24 | 09:00

Wilno przekonuje jedzeniem i kulturą. 1 na 3 Polaków pozytywnie zaskoczonych

Blisko połowa Polaków uważa Wilno za typowo historyczne miasto. Turyści wybierają ten kierunek, aby zobaczyć zabytki, architekturę, miejsca związane z przeszłością. Najnowsze
Podróże Celebruj tradycję uprawy oliwek podczas sezonu zbiorów w Türkiye (Turcji)
2024-09-23 | 14:00

Celebruj tradycję uprawy oliwek podczas sezonu zbiorów w Türkiye (Turcji)

Oliwki, których długa historia, liczy niemal tyle samo lat, co ludzkość, są czymś więcej niż tylko owocem – to także sposób na życie na ziemiach Anatolii. Dzięki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.