Accor rozbudowuje portfolio w Albanii - pierwszy Pullman w Albanii
Accor, wiodąca grupa hotelowa, dalej rozszerza i umacnia portfolio uznanych marek w regionie południowo-wschodniej Europy. Grupa podpisała umowę z firmą BlueBay shpk na nowy hotel zlokalizowany przy plaży Drymades, jednej z najbardziej prestiżowych destynacji na wybrzeżu Albanii. Pierwszy hotel marki premium Pullman przywita gości jesienią 2024 roku.
Po ekscytującym otwarciu Mövenpick Lalez Durres Accor ogłasza nową destynację premium w Albanii. Pullman Drymades Beach zaoferuje gościom 132 nowoczesne, stylowe i wyjątkowe pokoje oraz apartamenty w jednym z najlepszych ośrodków turystycznych w kraju. Hotelowa restauracja i zewnętrzny taras wraz z lounge barem i przestrzenią na dachu zapewnią wspaniały relaks i atmosferę idealną do spotkań towarzyskich. Goście będą mogli skorzystać ze strefy SPA z 4 gabinetami zabiegowymi, w tym grotą solną, sauną fińską i prysznicami do chromoterapii. Dla prawdziwego doświadczenia klasy premium nowy hotel zapewni dwa baseny: kryty i zewnętrzny, solarium i prywatną plażę. Dwie sale konferencyjne zaspokoją wszystkie potrzeby gości biznesowych.
Albania staje się coraz bardziej ekscytującym i prestiżowym kierunkiem wakacyjnym w tej części Europy. Każdego roku podróżni są bardziej zainteresowani odkrywaniem skarbów tej turystycznej perełki. Cieszymy się, że możemy być ich przewodnikami po hotelach i kurortach najwyższej jakości. Po udanym otwarciu Mövenpick Lalez Durres, jesteśmy pewni, że Pullman Drymades Beach podbije serca wszystkich turystów. Nowy hotel i jego otoczenie stworzą zapierającą dech w piersiach oazę nad brzegiem albańskiego morza ¬– obiecuje Dilek Sezer, Development Director - Accor South Eastern Europe.
Plaża Drymades znajduje się w pobliżu wioski Dhermi. Mała zatoka zachwyca niesamowicie spokojną i turkusową wodą. Rajska okolica z łagodnym śródziemnomorskim klimatem tworzy idealne miejsca na spokojny wypoczynek w zachwycającej naturalnej scenerii. W bliskim sąsiedztwie znajduje się Park Narodowy Llogara, który jest miejscem uwielbianym przez turystów za swoje piękno dzikiej i naturalnej przyrody.
Cieszymy się ze współpracy ze światowym liderem branży oferującym najwyższej klasy wiedzę hotelarską, której owocem będzie niesamowity hotel działający pod nowoczesną, inspirującą i prestiżową marką premium. Dhermi to lokalizacja, która z roku na rok staje się coraz bardziej popularna wraz z rosnącym popytem na najlepsze nieruchomości. Wierzymy, że hotel Pullman Drymades Beach położony nad brzegiem morza będzie doskonałą ofertą dla wszystkich turystów, dzięki niesamowitej lokalizacji, unikalnemu designowi i ofercie klasy premium – dodaje Olgert Gjermeni, project coordinator.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.