Komunikaty PR

Akademia Kulinarna Whirlpool zmienia nazwę

2021-04-08  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.05 MB )

Od kwietnia bieżącego roku Akademia będzie prowadzić dotychczasowe działania pod nazwą Włoska Akademia Kulinarna, natomiast Whirlpool pozostaje partnerem technologicznym Akademii.

Czas na nowe wyzwania i nowe możliwości!

Jak powszechnie wiadomo, kuchnia włoska jest bardzo lubiana wśród Polaków.  Warsztaty poświęcone włoskiemu jedzeniu cieszą się w Akademii ogromną popularnością.  Kursy gotowania dedykowane kuchni słonecznej Italii – pizza, pasta fresca i owoce morza, prowadzone przez włoskich szefów kuchni – Cristinę Catese i Marco Ghia spotykają się z ogromnym uznaniem uczestników i najbardziej wyrafinowanych smakoszy.

Oprócz kursów kulinarnych kuchni włoskiej, nie zabraknie warsztatów z przepisami świata, stekami, deserami i wieloma innymi nowościami. Włoska Akademia Kulinarna współpracuje z wieloma partnerami, którzy gwarantują najwyższą jakość produktów i sprzęty wykorzystywanych podczas warsztatów. Wszystko to w domowej i wesołej włoskiej atmosferze.

–  To był czas pełen wyzwań i rozwoju dla obu stron, jednak zdecydowaliśmy, że pora na nowe. Dziękuję Whirlpool Polska Appliances, za owocną współpracę i gwarancję, że wszystkie nasze kulinarne kreacje będą przygotowane z wykorzystaniem urządzeń z innowacyjnej linii W Collection – mówi Emiliano Castagna, prezes zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej.

Marco Ghia, członek zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej podkreśla, że tym, co na pewno się nie zmieni we Włoskiej Akademii Kulinarnej będzie nasza włoska gościnność, jakościowe produkty i pasja do gotowania.

Włoska Akademia Kulinarna będzie realizować nową strategię rozwoju, zakładającą umocnienie pozycji wśród szkół gotowania na warszawskim i ogólnopolskim rynku. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie nowego etapu w działalności firmy, do której to zostanie dopasowana identyfikacja wizualna. Strona internetowa Włoskiej Akademii Kulinarnej dostępna jest od 1 kwietnia pod adresem www.wloskaakademiakulinarna.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.