Komunikaty PR

Akademia Kulinarna Whirlpool zmienia nazwę

2021-04-08  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.05 MB )

Od kwietnia bieżącego roku Akademia będzie prowadzić dotychczasowe działania pod nazwą Włoska Akademia Kulinarna, natomiast Whirlpool pozostaje partnerem technologicznym Akademii.

Czas na nowe wyzwania i nowe możliwości!

Jak powszechnie wiadomo, kuchnia włoska jest bardzo lubiana wśród Polaków.  Warsztaty poświęcone włoskiemu jedzeniu cieszą się w Akademii ogromną popularnością.  Kursy gotowania dedykowane kuchni słonecznej Italii – pizza, pasta fresca i owoce morza, prowadzone przez włoskich szefów kuchni – Cristinę Catese i Marco Ghia spotykają się z ogromnym uznaniem uczestników i najbardziej wyrafinowanych smakoszy.

Oprócz kursów kulinarnych kuchni włoskiej, nie zabraknie warsztatów z przepisami świata, stekami, deserami i wieloma innymi nowościami. Włoska Akademia Kulinarna współpracuje z wieloma partnerami, którzy gwarantują najwyższą jakość produktów i sprzęty wykorzystywanych podczas warsztatów. Wszystko to w domowej i wesołej włoskiej atmosferze.

–  To był czas pełen wyzwań i rozwoju dla obu stron, jednak zdecydowaliśmy, że pora na nowe. Dziękuję Whirlpool Polska Appliances, za owocną współpracę i gwarancję, że wszystkie nasze kulinarne kreacje będą przygotowane z wykorzystaniem urządzeń z innowacyjnej linii W Collection – mówi Emiliano Castagna, prezes zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej.

Marco Ghia, członek zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej podkreśla, że tym, co na pewno się nie zmieni we Włoskiej Akademii Kulinarnej będzie nasza włoska gościnność, jakościowe produkty i pasja do gotowania.

Włoska Akademia Kulinarna będzie realizować nową strategię rozwoju, zakładającą umocnienie pozycji wśród szkół gotowania na warszawskim i ogólnopolskim rynku. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie nowego etapu w działalności firmy, do której to zostanie dopasowana identyfikacja wizualna. Strona internetowa Włoskiej Akademii Kulinarnej dostępna jest od 1 kwietnia pod adresem www.wloskaakademiakulinarna.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.