Akcja oddawania krwi przy Atrium Biała
Krew daje życie - obdaruj nią innych! - to przesłanie towarzyszące zbiórce krwi, zaplanowanej przez Atrium Biała wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku. Tym najcenniejszym darem mieszkańcy będą mogli podzielić się w dniach 25 i 27 maja, oddając krew w krwiobusie, który stanie na placu przy molo przed centrum handlowym.
Miłych gestów prosto z serca nigdy dość, a najlepszym tego przykładem jest zbiórka krwi, zorganizowana przed Atrium Biała. Przez najbliższe dni białostocczanie mają okazję do zrobienia wyjątkowej rzeczy dla innych - oddania krwi. Wszyscy, którzy chcą wesprzeć akcję, będą mogli to uczynić we wtorek, 25 maja oraz we czwartek, 27 maja. W tych dniach krwiobus stanie na placu przy molo, tuż przy centrum handlowym. Akcja krwiodawstwa przeprowadzana będzie w godz. 11.00 - 17.00. Za udział w zbiórce krwi krwiodawca ma szansę otrzymać kartę prezentową o wartości 30 zł na realizację zakupów w sklepach Atrium Biała. Ilość kart prezentowych jest ograniczona; będą one do odbioru w dniach trwania akcji w InfoPunkcie Atrium Biała, znajdującym się naprzeciwko Media Markt.
- Krew to bezcenny dar. Dzieląc się nią z innymi, możemy uratować życie i zdrowie drugiego człowieka. W ramach zaplanowanej akcji, chcemy zwrócić uwagę na to, jak ważna jest bezinteresowna pomoc wobec osób potrzebujących krwi z różnych przyczyn losowych. Dlatego wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku gorąco zachęcamy mieszkańców do udziału w naszej zbiórce - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadba o bezpieczeństwo uczestników oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie wziąć udział w akcji.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: https://atrium-biala.pl/ i na profilu Facebook: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.