AKCJA ZIKO DAYS POWRACA, A WRAZ Z NIĄ DNI ATRAKCYJNYCH PROMOCJI NA DERMOKOSMETY
W dniach od 30 lipca do 2 sierpnia w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl Klienci będą mogli dokonać zakupu polskich, jak i zagranicznych marek dermokosmetycznych w niezwykle atrakcyjnych cenach. Zatem łowcy okazji – koniecznie zapiszcie to w swoim kalendarzu!
Podczas trwania wakacyjnej odsłony ZIKO DAYS drogerie Ziko Dermo przygotowały mnóstwo produktów renomowanych marek w wyjątkowych cenach. Klienci będą mogli cieszyć się promocjami nawet do -35%. Wśród marek objętych promocją są między innymi: Bioderma, La Roche-Posay, SVR, Vichy, Avène, Nuxe, Balneokosmetyki, Uriage czy Urgo oraz suplementy diety marki Pharmovit i wybrane produkty marki Reme. Trzecia odsłona Ziko Days z pewnością zainteresuje wszystkich tych, którzy chcą zadbać o odpowiednią pielęgnację swojej skóry, poszukują ochrony przed słońcem, chcą wzmocnić swoje włosy, czy przeprowadzić kurację nawilżającą. Podczas trwania Ziko Days każdy znajdzie coś dla siebie pośród bogatej oferty produktów. Z jakich okazji będzie można skorzystać podczas trwania promocji?
• do -35% rabatu na wybrane produkty do pielęgnacji twarzy marki Bioderma oraz produkty z serii La-Roche-Posay Anthelios przy zakupach z kartą Ziko Klub
• do -35% rabatu na produkty z serii Vichy Capital Soleil oraz marki SVR
• do -30% rabatu na produkty marki Avene, Nuxe oraz z kartą Ziko Klub Balneokosmetyki, Urgo oraz Uriage
• Do -20% rabatu na marki Pharmovit oraz wybrane produkty marki Reme
Dla poszukiwaczy okazji przygotowano również wiele ciekawych ofert na konkretne preparaty, w tym:
• La Roche-Posay Anthelios Uvmune 400, krem nawilżający do twarzy SPF50+ 50 ml za jedyne 58,99 złotych zamiast 91,99 złotych (72,99 złotych - najniższa cena z 30 dni), który zapewni odpowiednią ochronę skóry podczas upalnych, słonecznych dni,
• Vichy Capital Soleil, pielęgnacyjne mleczko po opalaniu 300 ml w cenie 59,99 złotych zamiast 96,99 złotych (77,99 złotych - najniższa cena z 30 dni), które przyniesie ukojenie i pomoże odpowiednio nawilżyć skórę,
• Bioderma Hydrabio Tonique, nawilżający tonik do skóry odwodnionej 250 ml w cenie 42,99 złotych z kartą Ziko Klub zamiast 71,99 złotych (56,99 złotych - najniższa cena z 30 dni), który zapewni uczucie świeżości i intensywnego nawilżenia,
• Maska Hialuronowa od L'biotica na relaksujące wakacyjne wieczory w cenie 16,29 złotych zamiast 24,99 złotych (24,99 złotych - najniższa cena z 30 dni).
Informacje o szczegółach rabatów i produktach wyłączonych z promocji zainteresowani znajdą w gazetce Ziko Dermo, na stronie zikodermo.pl oraz w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.
Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ziko-days.html i w drogeriach stacjonarnych

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.