Akcja Zima z Wedlem już wkrótce w Lublinie
W tym sezonie marka E.Wedel ponownie ruszyła z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlem. Akcja to cykl wydarzeń odbywających się w całej Polsce, opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Wkrótce, bo już 11 i 12 stycznia, zawita do Lublina, gdzie na lodowisku Icemania marka zadba o prawdziwie czekoladową atmosferę.
Uczestnicy eventu na lodowisku Icemania będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To tam będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub skorzystać z fotobudki. Niezwykłą atrakcją będzie również stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek E.Wedel. Co więcej, na odwiedzających będzie czekała też interaktywna gra prezentująca proces produkcji czekolady, zaś dla najmłodszych – mobilna strefa zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Projekt „Zima z Wedlem” jest stworzony, by uprzyjemniać czas spędzony na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby mieszkańcy Lublina spędzili aktywny weekend na lodowisku, mogli ogrzać się gorącą czekoladą, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku Icemania w Lublinie!– mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 11-12.01.2020 r.
Godziny: 12:00-20:00
Miejsce:Lodowisko Icemania, Aleje Zygmuntowskie 4, 20-410 Lublin.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.