Akcja Zima z Wedlem już wkrótce w Lublinie
W tym sezonie marka E.Wedel ponownie ruszyła z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlem. Akcja to cykl wydarzeń odbywających się w całej Polsce, opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Wkrótce, bo już 11 i 12 stycznia, zawita do Lublina, gdzie na lodowisku Icemania marka zadba o prawdziwie czekoladową atmosferę.
Uczestnicy eventu na lodowisku Icemania będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To tam będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub skorzystać z fotobudki. Niezwykłą atrakcją będzie również stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek E.Wedel. Co więcej, na odwiedzających będzie czekała też interaktywna gra prezentująca proces produkcji czekolady, zaś dla najmłodszych – mobilna strefa zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Projekt „Zima z Wedlem” jest stworzony, by uprzyjemniać czas spędzony na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby mieszkańcy Lublina spędzili aktywny weekend na lodowisku, mogli ogrzać się gorącą czekoladą, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku Icemania w Lublinie!– mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 11-12.01.2020 r.
Godziny: 12:00-20:00
Miejsce:Lodowisko Icemania, Aleje Zygmuntowskie 4, 20-410 Lublin.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.