#AlaToOgarnie – rusza wiosenna akcja metamorfozy salonu z Gala Collezione!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jeśli przymusowy pobyt w domu i kwarantanna wzbudza w nas niepohamowaną ochotę na zmiany w salonie i pragniemy spektakularnego efektu, który doceni każdy z domowników, zacznijmy już dziś! Polski producent mebli Gala Collezione oraz znana architektka Alina Badora, chcą pomóc Polakom w pomysłach na urządzenie salonu i zainspirować do stworzenia w domu atmosfery wnoszącej nową, pozytywną energię!
Czas na zmianę
W ostatnich tygodniach funkcjonujemy w „nagłym trybie zmian”. Z powodu zamkniętych szkół dzieci uczą się w domu, a większość dorosłych pracuje zdalnie z własnej sofy. Zewsząd zachęca się nas do zostania w domu – ale jak znaleźć plusy takiej sytuacji i wykorzystać ten czas na coś kreatywnego? Jak zadbać o centralne miejsce w domu, by było naszym sprzymierzeńcem i od samego rana wprawiało domowników w dobry nastrój? Dzięki Gala Collezione i partnerom akcji #AlaToOgarnie, możecie teraz bez wychodzenia z domu dostać teraz od profesjonalnego architekta podpowiedzi, jak dokonać wiosennej metamorfozy swojego salonu! O pomysły na zmiany w jednej z najważniejszych części domu zadba zarażająca energią, optymizmem i pomysłami na ciekawe rozwiązania we wnętrzach Alina Badora!
Ala to ogarnie
Architektka z dyplomem Politechniki Krakowskiej, znana z wnętrzarskich porad w programie „Pytanie na śniadanie”, mówi o sobie: „lubię ludzi, zmiany i to, co robię”. Takie podejście z pewnością poskutkuje odważnymi i kreatywnymi zestawami sugestii, które powstaną w zgodzie z potrzebami właścicieli i najnowszymi trendami. Z bezpłatnych podpowiedzi ekspertki jak urządzić swój salon stylowo i funkcjonalnie, można skorzystać od 8-30 kwietnia 2020 r. Poza firmą Gala Collezione, producentem oryginalnych sof, foteli i zestawów modułowych, do udziału w akcji zaproszono partnerów: AlmiDecor, Agnella, Jody Lo, GieraDesign, Markslojd, Paged Meble i Wall Art. Pomysły na dodatki z tych znanych wielbicielom dobrego designu marek będą gwarancją pełnego relaksu w domu. Poza dedykowanymi moodboardami z pomysłami na nasz salon, w ramach akcji na blogu Gala Collezione, FB @GalaCollezioneInspiruje i @alinabadora oraz na IG @GalaCollezioneInspiruje i @alinabadora, a także fanpage’ach Partnerów akcji, będzie można zobaczyć zbiory praktycznych wskazówek, które pobudzą naszą wyobraźnię i pomogą stworzyć niebanalny wystrój z charakterem.
Salon na nowo
Już dziś można zacząć się zastanawiać, jakie zmiany architektka wprowadzi do naszego salonu, by osiągnąć wymarzony efekt. Jak zatem skorzystać z wnętrzarskiej porady? Przystąpienie do akcji jest banalnie proste! Wystarczy zrobić od dwóch do czterech zdjęć salonu, dokładnie wymierzyć pomieszczenie i rozrysować na kartce rzut salonu wraz oknami i innymi przeszkodami, a następnie wysłać zdjęcia oraz skan z wymiarami na adres mailowy organizatora, dołączając informację, jaki efekt chcemy osiągnąć i jakie kolory podobają nam się najbardziej. W odpowiedzi każdy uczestnik dostanie planszę inspiracyjną wraz opisem, proponowaną dla wnętrza kolorystyką i zestawem elementów wyposażenia wnętrz znajdujących się w ofercie Gala Collezione oraz pozostałych Partnerów.
Wszyscy, którzy zechcą wziąć udział w akcji #AlaToOgarnie, mają szansę przekonać się, że wystarczy wygodna sofa lub fotel, nowe meble i dodatek kilku stylowych akcesoriów, by cieszyć się wyjątkowym komfortem wypoczynku w salonie. Zatem śmiało, do dzieła, zainspirujcie się i odświeżcie swoje wnętrze z głową pełną pomysłów. Szczegóły akcji znajdziecie na blogu www.GalaMeble.com
Partnerami akcji #AlaToOgarnie są: sklep z wyposażeniem wnętrz Almi Decor, producent dywanów Agnella, pracownia luster GieraDesign, producent luksusowych świec perfumowanych Jody Lo, dystrybutor oświetlenia szwedzkiej marki Markslojd, producent mebli drewnianych Paged oraz producent tapet na wymiar Wall Art.
www.GalaMeble.com

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.