#AlaToOgarnie – rusza wiosenna akcja metamorfozy salonu z Gala Collezione!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jeśli przymusowy pobyt w domu i kwarantanna wzbudza w nas niepohamowaną ochotę na zmiany w salonie i pragniemy spektakularnego efektu, który doceni każdy z domowników, zacznijmy już dziś! Polski producent mebli Gala Collezione oraz znana architektka Alina Badora, chcą pomóc Polakom w pomysłach na urządzenie salonu i zainspirować do stworzenia w domu atmosfery wnoszącej nową, pozytywną energię!
Czas na zmianę
W ostatnich tygodniach funkcjonujemy w „nagłym trybie zmian”. Z powodu zamkniętych szkół dzieci uczą się w domu, a większość dorosłych pracuje zdalnie z własnej sofy. Zewsząd zachęca się nas do zostania w domu – ale jak znaleźć plusy takiej sytuacji i wykorzystać ten czas na coś kreatywnego? Jak zadbać o centralne miejsce w domu, by było naszym sprzymierzeńcem i od samego rana wprawiało domowników w dobry nastrój? Dzięki Gala Collezione i partnerom akcji #AlaToOgarnie, możecie teraz bez wychodzenia z domu dostać teraz od profesjonalnego architekta podpowiedzi, jak dokonać wiosennej metamorfozy swojego salonu! O pomysły na zmiany w jednej z najważniejszych części domu zadba zarażająca energią, optymizmem i pomysłami na ciekawe rozwiązania we wnętrzach Alina Badora!
Ala to ogarnie
Architektka z dyplomem Politechniki Krakowskiej, znana z wnętrzarskich porad w programie „Pytanie na śniadanie”, mówi o sobie: „lubię ludzi, zmiany i to, co robię”. Takie podejście z pewnością poskutkuje odważnymi i kreatywnymi zestawami sugestii, które powstaną w zgodzie z potrzebami właścicieli i najnowszymi trendami. Z bezpłatnych podpowiedzi ekspertki jak urządzić swój salon stylowo i funkcjonalnie, można skorzystać od 8-30 kwietnia 2020 r. Poza firmą Gala Collezione, producentem oryginalnych sof, foteli i zestawów modułowych, do udziału w akcji zaproszono partnerów: AlmiDecor, Agnella, Jody Lo, GieraDesign, Markslojd, Paged Meble i Wall Art. Pomysły na dodatki z tych znanych wielbicielom dobrego designu marek będą gwarancją pełnego relaksu w domu. Poza dedykowanymi moodboardami z pomysłami na nasz salon, w ramach akcji na blogu Gala Collezione, FB @GalaCollezioneInspiruje i @alinabadora oraz na IG @GalaCollezioneInspiruje i @alinabadora, a także fanpage’ach Partnerów akcji, będzie można zobaczyć zbiory praktycznych wskazówek, które pobudzą naszą wyobraźnię i pomogą stworzyć niebanalny wystrój z charakterem.
Salon na nowo
Już dziś można zacząć się zastanawiać, jakie zmiany architektka wprowadzi do naszego salonu, by osiągnąć wymarzony efekt. Jak zatem skorzystać z wnętrzarskiej porady? Przystąpienie do akcji jest banalnie proste! Wystarczy zrobić od dwóch do czterech zdjęć salonu, dokładnie wymierzyć pomieszczenie i rozrysować na kartce rzut salonu wraz oknami i innymi przeszkodami, a następnie wysłać zdjęcia oraz skan z wymiarami na adres mailowy organizatora, dołączając informację, jaki efekt chcemy osiągnąć i jakie kolory podobają nam się najbardziej. W odpowiedzi każdy uczestnik dostanie planszę inspiracyjną wraz opisem, proponowaną dla wnętrza kolorystyką i zestawem elementów wyposażenia wnętrz znajdujących się w ofercie Gala Collezione oraz pozostałych Partnerów.
Wszyscy, którzy zechcą wziąć udział w akcji #AlaToOgarnie, mają szansę przekonać się, że wystarczy wygodna sofa lub fotel, nowe meble i dodatek kilku stylowych akcesoriów, by cieszyć się wyjątkowym komfortem wypoczynku w salonie. Zatem śmiało, do dzieła, zainspirujcie się i odświeżcie swoje wnętrze z głową pełną pomysłów. Szczegóły akcji znajdziecie na blogu www.GalaMeble.com
Partnerami akcji #AlaToOgarnie są: sklep z wyposażeniem wnętrz Almi Decor, producent dywanów Agnella, pracownia luster GieraDesign, producent luksusowych świec perfumowanych Jody Lo, dystrybutor oświetlenia szwedzkiej marki Markslojd, producent mebli drewnianych Paged oraz producent tapet na wymiar Wall Art.
www.GalaMeble.com

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.