Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w głównej siedzibie Simon w Barcelonie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych trendów w architekturze i designie, które wyróżniają to dynamiczne miasto na tle światowych metropolii.
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon, a w tym gronie znajdują się: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, wraz z właścicielką agencji OKK! PR, Olgą Kisiel-Konopką, oraz przedstawicielami polskiej filii Simon, mieli zaszczyt odwiedzić główną siedzibę firmy w Barcelonie. Wizyta była nie tylko okazją do poznania najnowszych innowacji marki, ale również do zainspirowania się współczesną architekturą i designem, które są integralną częścią dziedzictwa Simon.
Pierwszym punktem programu była ekskluzywna SWITCH Tour, w ramach której goście spotkali się z architektem z renomowanej pracowni b720 Fermin Vazquez Arquitectos, odpowiedzialnej za projekt nowej siedziby Simon. Imponujący budynek jest pełen nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań, które podkreślają pozycję marki jako lidera w dziedzinie inteligentnych systemów oświetleniowych i innowacyjnych rozwiązań dla wnętrz, na rynku od ponad 100 lat.
Kolejnym przystankiem była Fundació Mies van der Rohe, gdzie uczestnicy wysłuchali fascynującego wykładu na temat historii ikonicznego pawilonu, arcydzieła modernizmu, a także rozmawiali o międzynarodowym konkursie architektonicznym Living Places. Była to okazja do dyskusji z Ivanem Blasi o najnowszych projektach fundacji oraz przyszłych trendach w architekturze.
Następnie Ambasadorzy udali się na Encants Market, a potem odwiedzili spektakularny punkt widokowy The Mirador de la Torre Glories oraz Disseny Hub – miejsce, które celebruje współczesny design i sztukę.
Wizyta w Side Gallery była jednym z najbardziej inspirujących momentów wyjazdu. Galeria słynie z kolekcji współczesnych mebli i dzieł sztuki, prezentując prace uznanych projektantów XX wieku oraz młodych, obiecujących twórców. To miejsce, gdzie design staje się sztuką, co architekci biorący udział w wyjeździe z pewnością wykorzystają w swoich przyszłych projektach.
Drugi dzień wizyty upłynął pod znakiem zwiedzania najważniejszych ikon Barcelony – uczestnicy podziwiali majestatyczną Sagradę Familię oraz pełen magii Park Güell, gdzie arcydzieła Gaudíego nadal inspirują miliony osób z całego świata.
Podróż do Barcelony była nie tylko doskonałą okazją do poznania historii i misji marki Simon, ale również do wymiany doświadczeń w dziedzinie architektury i designu. Spotkania, rozmowy oraz inspiracje z pewnością zaowocują w przyszłych projektach Ambasadorów marki Kontakt-Simon.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.