Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w głównej siedzibie Simon w Barcelonie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych trendów w architekturze i designie, które wyróżniają to dynamiczne miasto na tle światowych metropolii.
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon, a w tym gronie znajdują się: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, wraz z właścicielką agencji OKK! PR, Olgą Kisiel-Konopką, oraz przedstawicielami polskiej filii Simon, mieli zaszczyt odwiedzić główną siedzibę firmy w Barcelonie. Wizyta była nie tylko okazją do poznania najnowszych innowacji marki, ale również do zainspirowania się współczesną architekturą i designem, które są integralną częścią dziedzictwa Simon.
Pierwszym punktem programu była ekskluzywna SWITCH Tour, w ramach której goście spotkali się z architektem z renomowanej pracowni b720 Fermin Vazquez Arquitectos, odpowiedzialnej za projekt nowej siedziby Simon. Imponujący budynek jest pełen nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań, które podkreślają pozycję marki jako lidera w dziedzinie inteligentnych systemów oświetleniowych i innowacyjnych rozwiązań dla wnętrz, na rynku od ponad 100 lat.
Kolejnym przystankiem była Fundació Mies van der Rohe, gdzie uczestnicy wysłuchali fascynującego wykładu na temat historii ikonicznego pawilonu, arcydzieła modernizmu, a także rozmawiali o międzynarodowym konkursie architektonicznym Living Places. Była to okazja do dyskusji z Ivanem Blasi o najnowszych projektach fundacji oraz przyszłych trendach w architekturze.
Następnie Ambasadorzy udali się na Encants Market, a potem odwiedzili spektakularny punkt widokowy The Mirador de la Torre Glories oraz Disseny Hub – miejsce, które celebruje współczesny design i sztukę.
Wizyta w Side Gallery była jednym z najbardziej inspirujących momentów wyjazdu. Galeria słynie z kolekcji współczesnych mebli i dzieł sztuki, prezentując prace uznanych projektantów XX wieku oraz młodych, obiecujących twórców. To miejsce, gdzie design staje się sztuką, co architekci biorący udział w wyjeździe z pewnością wykorzystają w swoich przyszłych projektach.
Drugi dzień wizyty upłynął pod znakiem zwiedzania najważniejszych ikon Barcelony – uczestnicy podziwiali majestatyczną Sagradę Familię oraz pełen magii Park Güell, gdzie arcydzieła Gaudíego nadal inspirują miliony osób z całego świata.
Podróż do Barcelony była nie tylko doskonałą okazją do poznania historii i misji marki Simon, ale również do wymiany doświadczeń w dziedzinie architektury i designu. Spotkania, rozmowy oraz inspiracje z pewnością zaowocują w przyszłych projektach Ambasadorów marki Kontakt-Simon.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.