ŁAP EPICKI DROP
Pepsi ponownie zaskakuje! W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni mogą zdobyć te unikalne produkty za symboliczną złotówkę! Wystarczy zapisać się do newslettera na stronie pepsidrop, by otrzymać powiadomienie o dostępności gadżetów.
Epicki wybór – kampania Pepsi Epic Choice
Kampania Epic Choice stawia na to, co najlepsze – maksimum smaku, zero cukru, z naciskiem na wybory, które mogą zmienić zwykłe chwile w epickie doznania. Na wzór decyzji podejmowanych przez gwiazdy, Pepsi celebruje momenty, w których proste wybory stają się wyjątkowe. W ramach kampanii, fani Pepsi Zero Cukru mogą brać udział w angażujących aktywacjach, takich jak współpraca z popularnymi twórcami internetowymi, podcast „Od Zera” oraz kreatywne wyzwania. Efektem tych działań jest również limitowany drop – wszystko po to, by inspirować do podejmowania własnych epickich decyzji. „Każdy wybór – nawet ten najmniejszy – może zmienić codzienność w coś wyjątkowego. Pepsi Zero Cukru towarzyszy w tych momentach, podkreślając, że epickość jest na wyciągnięcie ręki,” – dodaje Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.
Wyjątkowa współpraca Pepsi x Adi Foxx
Współpraca z Foxx Gotuje to doskonałe połączenie stylu i kreatywności! Foxx, popularny influencer kulinarny, który zdobył sympatię setek tysięcy użytkowników mediów społecznościowych dzięki swoim oryginalnym przepisom, przygotował nie tylko limitowaną kolekcję gadżetów kuchennych, ale także wyjątkowe inspiracje, w których Pepsi Zero Cukru odgrywa kluczową rolę. W skład dropu wchodzą innowacyjne akcesoria, takie jak:
● Epicki fartuch typu "no hands drink" wykonany ze specjalnego materiału odpornego na wodę i olej. Wyposażony w system umożliwiający picie bez użycia rąk – dzięki kieszeni-kangurce napój stoi stabilnie i nie ma ryzyka, że się rozleje!
● Brandowana bandana, wykonana z materiału odpornego na wodę i olej, idealna do gotowania i ochrony stylowych ubrań.
● Brandowana koszulka, odporna na wodę i olej – idealna podczas gotowania.
● Epicki pas kucharski z przegródkami, który pozwala mieć wszystkie niezbędne narzędzia pod ręką, jak prawdziwy szef kuchni.
Każdy gadżet został zaprojektowany tak, aby spełniać potrzeby zarówno amatorów, jak i profesjonalistów w kuchni, dodając każdemu gotowaniu epickiego charakteru.
Harmonogram premiery dropów:
● 18 października – start akcji: możliwość zapisania się do newsletter’a na stronie www.pepsidrop.pl, w celu otrzymywania powiadomień o dostępności dropów.
● 21 października – fartuch.
● 24 października – bandana.
● 28 października – koszulka.
● 31 października – pas kucharski.
Drop wystartował 21 października. We wskazanych dniach premiery każdy uczestnik będzie miał szansę zdobyć jeden produkt na osobę, co podkreśla epickość całej akcji i sprawia, że każda zdobycz staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Nie czekaj! Zapisz się do newslettera Pepsi i bądź gotów, aby złapać swój epicki drop!
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.