ŁAP EPICKI DROP
Pepsi ponownie zaskakuje! W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni mogą zdobyć te unikalne produkty za symboliczną złotówkę! Wystarczy zapisać się do newslettera na stronie pepsidrop, by otrzymać powiadomienie o dostępności gadżetów.
Epicki wybór – kampania Pepsi Epic Choice
Kampania Epic Choice stawia na to, co najlepsze – maksimum smaku, zero cukru, z naciskiem na wybory, które mogą zmienić zwykłe chwile w epickie doznania. Na wzór decyzji podejmowanych przez gwiazdy, Pepsi celebruje momenty, w których proste wybory stają się wyjątkowe. W ramach kampanii, fani Pepsi Zero Cukru mogą brać udział w angażujących aktywacjach, takich jak współpraca z popularnymi twórcami internetowymi, podcast „Od Zera” oraz kreatywne wyzwania. Efektem tych działań jest również limitowany drop – wszystko po to, by inspirować do podejmowania własnych epickich decyzji. „Każdy wybór – nawet ten najmniejszy – może zmienić codzienność w coś wyjątkowego. Pepsi Zero Cukru towarzyszy w tych momentach, podkreślając, że epickość jest na wyciągnięcie ręki,” – dodaje Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.
Wyjątkowa współpraca Pepsi x Adi Foxx
Współpraca z Foxx Gotuje to doskonałe połączenie stylu i kreatywności! Foxx, popularny influencer kulinarny, który zdobył sympatię setek tysięcy użytkowników mediów społecznościowych dzięki swoim oryginalnym przepisom, przygotował nie tylko limitowaną kolekcję gadżetów kuchennych, ale także wyjątkowe inspiracje, w których Pepsi Zero Cukru odgrywa kluczową rolę. W skład dropu wchodzą innowacyjne akcesoria, takie jak:
● Epicki fartuch typu "no hands drink" wykonany ze specjalnego materiału odpornego na wodę i olej. Wyposażony w system umożliwiający picie bez użycia rąk – dzięki kieszeni-kangurce napój stoi stabilnie i nie ma ryzyka, że się rozleje!
● Brandowana bandana, wykonana z materiału odpornego na wodę i olej, idealna do gotowania i ochrony stylowych ubrań.
● Brandowana koszulka, odporna na wodę i olej – idealna podczas gotowania.
● Epicki pas kucharski z przegródkami, który pozwala mieć wszystkie niezbędne narzędzia pod ręką, jak prawdziwy szef kuchni.
Każdy gadżet został zaprojektowany tak, aby spełniać potrzeby zarówno amatorów, jak i profesjonalistów w kuchni, dodając każdemu gotowaniu epickiego charakteru.
Harmonogram premiery dropów:
● 18 października – start akcji: możliwość zapisania się do newsletter’a na stronie www.pepsidrop.pl, w celu otrzymywania powiadomień o dostępności dropów.
● 21 października – fartuch.
● 24 października – bandana.
● 28 października – koszulka.
● 31 października – pas kucharski.
Drop wystartował 21 października. We wskazanych dniach premiery każdy uczestnik będzie miał szansę zdobyć jeden produkt na osobę, co podkreśla epickość całej akcji i sprawia, że każda zdobycz staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Nie czekaj! Zapisz się do newslettera Pepsi i bądź gotów, aby złapać swój epicki drop!

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.