Komunikaty PR

Appetita wystartowała z konkursem konsumenckim „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!"

2024-05-29  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.8 MB )

Do 20 czerwca br. potrwa konkurs konsumencki „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!" zorganizowany przez markę Appetita dla klientów sieci sklepów Dino. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym pięć czarnych Thermomixów TM6, bony zakupowe do marketów Dino oraz zestawy przypraw Appetita.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić w sklepie sieci Dino przyprawę Appetita SLIM z oznaczeniem: „MNIEJSZE OPAKOWANIE TA SAMA ZAWARTOŚĆ”, stworzyć kulinarne arcydzieło i zrobić zdjęcie przygotowanej potrawy z widocznym opakowaniem przyprawy Appetita. Następnie, w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na profilu facebookowym Appetita. Smak i Styl, należy napisać, dlaczego przyprawy Appetita SLIM ułatwiają gotowanie oraz nadać swojemu daniu kreatywną nazwę.

- Wygodne gotowanie, pyszne jedzenie i świetne nagrody! Tak w skrócie możemy opisać nową aktywację konsumencką marki Appetita, której celem jest promocja węższych i bardziej poręcznych opakowań typu SLIM, dostępnych w ofercie sklepów Dino. Jest to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, ponieważ nie tylko opiera się na współpracy z jedną z najszybciej rozwijających się sieci marketów w Polsce, ale także pozwala dotrzeć z komunikacją do szerszego grona odbiorców - komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

Kampania promująca konkurs obejmuje działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.smakistyl.pl oraz profilu Appetita. Smak i Styl na Facebooku.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Appetita

Produkty:

  • Pieprz Czarny Mielony 1,39 zł/20g
  • Pieprz Ziołowy 1,39 zł/20g
  • Papryka Słodka Mielona 1,39 zł/20g
  • Czosnek Granulowany 1,39 zł/20g
  • Przyprawa do Kurczaka 1,39 zł/30g
  • Przyprawa do Mięsa Mielonego 1,39 zł/20g
  • Przyprawa Gyros 1,39 zł/30g
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.