Appetita wystartowała z konkursem konsumenckim „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!"
Do 20 czerwca br. potrwa konkurs konsumencki „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!" zorganizowany przez markę Appetita dla klientów sieci sklepów Dino. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym pięć czarnych Thermomixów TM6, bony zakupowe do marketów Dino oraz zestawy przypraw Appetita.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić w sklepie sieci Dino przyprawę Appetita SLIM z oznaczeniem: „MNIEJSZE OPAKOWANIE TA SAMA ZAWARTOŚĆ”, stworzyć kulinarne arcydzieło i zrobić zdjęcie przygotowanej potrawy z widocznym opakowaniem przyprawy Appetita. Następnie, w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na profilu facebookowym Appetita. Smak i Styl, należy napisać, dlaczego przyprawy Appetita SLIM ułatwiają gotowanie oraz nadać swojemu daniu kreatywną nazwę.
- Wygodne gotowanie, pyszne jedzenie i świetne nagrody! Tak w skrócie możemy opisać nową aktywację konsumencką marki Appetita, której celem jest promocja węższych i bardziej poręcznych opakowań typu SLIM, dostępnych w ofercie sklepów Dino. Jest to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, ponieważ nie tylko opiera się na współpracy z jedną z najszybciej rozwijających się sieci marketów w Polsce, ale także pozwala dotrzeć z komunikacją do szerszego grona odbiorców - komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.
Kampania promująca konkurs obejmuje działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.smakistyl.pl oraz profilu Appetita. Smak i Styl na Facebooku.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Appetita
Produkty:
- Pieprz Czarny Mielony 1,39 zł/20g
- Pieprz Ziołowy 1,39 zł/20g
- Papryka Słodka Mielona 1,39 zł/20g
- Czosnek Granulowany 1,39 zł/20g
- Przyprawa do Kurczaka 1,39 zł/30g
- Przyprawa do Mięsa Mielonego 1,39 zł/20g
- Przyprawa Gyros 1,39 zł/30g

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.