Komunikaty PR

Appetita wystartowała z konkursem konsumenckim „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!"

2024-05-29  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.8 MB )

Do 20 czerwca br. potrwa konkurs konsumencki „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!" zorganizowany przez markę Appetita dla klientów sieci sklepów Dino. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym pięć czarnych Thermomixów TM6, bony zakupowe do marketów Dino oraz zestawy przypraw Appetita.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić w sklepie sieci Dino przyprawę Appetita SLIM z oznaczeniem: „MNIEJSZE OPAKOWANIE TA SAMA ZAWARTOŚĆ”, stworzyć kulinarne arcydzieło i zrobić zdjęcie przygotowanej potrawy z widocznym opakowaniem przyprawy Appetita. Następnie, w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na profilu facebookowym Appetita. Smak i Styl, należy napisać, dlaczego przyprawy Appetita SLIM ułatwiają gotowanie oraz nadać swojemu daniu kreatywną nazwę.

- Wygodne gotowanie, pyszne jedzenie i świetne nagrody! Tak w skrócie możemy opisać nową aktywację konsumencką marki Appetita, której celem jest promocja węższych i bardziej poręcznych opakowań typu SLIM, dostępnych w ofercie sklepów Dino. Jest to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, ponieważ nie tylko opiera się na współpracy z jedną z najszybciej rozwijających się sieci marketów w Polsce, ale także pozwala dotrzeć z komunikacją do szerszego grona odbiorców - komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

Kampania promująca konkurs obejmuje działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.smakistyl.pl oraz profilu Appetita. Smak i Styl na Facebooku.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Appetita

Produkty:

  • Pieprz Czarny Mielony 1,39 zł/20g
  • Pieprz Ziołowy 1,39 zł/20g
  • Papryka Słodka Mielona 1,39 zł/20g
  • Czosnek Granulowany 1,39 zł/20g
  • Przyprawa do Kurczaka 1,39 zł/30g
  • Przyprawa do Mięsa Mielonego 1,39 zł/20g
  • Przyprawa Gyros 1,39 zł/30g
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.