Aranżacja wnętrz dyktowana intuicją
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Kierowanie się intuicją w wystroju wnętrz to sposób na wykreowanie nieszablonowych aranżacji, które cechuje indywidualność i nieoczywisty styl. Urządzony zgodnie z własnymi odczuciami i potrzebami dom pozwoli najlepiej wyrazić swoją osobowość i charakter, tworząc hipnotyzujące wnętrza, w których można się poczuć po prostu sobą.
Personalizacja domowej przestrzeni to wciąż bardzo aktualny i ważny trend w aranżacyjnym świecie. Dlatego marka Tikkurila zachęca, by projektując wnętrza dać dojść do głosu własnej intuicji i wykorzystując mnogość odcieni w aranżacjach, swobodnie wyrazić siebie. Poszukując inspiracji w doborze kolorów do wnętrza warto zebrać próbki podobających się nam barw i zestawień kolorystycznych - mogą to być skrawki materiałów, wycinki z gazet czy zdjęcia. Dobrym sposobem pozwalającym sprawdzić, jak działa intuicja, jest też stworzenie moodboardów, które najlepiej zobrazują nasze wnętrzarskie inspiracje i kolorystyczne upodobania. Bodźcem do zabawy barwą w wystroju ma być też kolekcja Tikkurila Color Now 2024, z kolorem roku 2024 - ciepłym brzoskiwniowym Nude in Nizza na czele.
Swojej intuicji czasami trzeba zwyczajnie dać czas. Nie zawsze wszystko musi dziać się od razu, więc współpracę z nią można zacząć od małych kroków. Aby intuicja mogła w pełni wybrzmieć, może też potrzebować spokoju i przestrzeni. Na początek warto otoczyć się wtedy odcieniami, które do wystroju wprowadzają harmonię i równowagę, jak np. Fog in France z najnowszej kolekcji Tikkurila. Skąpane w lekkiej mgiełce wnętrza pozwolą ukoić zmysły i zapewnią intuicji sprzyjające warunki do rozwoju.
Jeśli jednak intuicja podpowiada odważne, nieoczywiste rozwiązania, nie należy się ich bać, tylko zaufać swoim odczuciom, nawet gdy wydają się płynąć wbrew trendom. Projektowanie wnętrz ma być przestrzenią do wyrażenia własnych emocji oraz zabawą, z której należy czerpać przyjemność. Czasem wykreowane z pomocą intuicji kolorystyczne stylizacje mogą okazać się aranżcyjnymi perełkami, które zachwycą nietuzinkową energią i unikatowym designem.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.