Aranżacyjne podróże
Piękno patagońskiego kwarcytu
Patagonia, znajdująca się w Argentynie i Chile. To kraina, która zachwyca bezkresnymi przestrzeniami, majestatycznymi górami i surowym pięknem. Właśnie tutaj, w sercu tej dzikiej natury, powstał wyjątkowy kwarcyt o głębokiej zielonej barwie, przeplatanej beżowymi akcentami - kwarcyt patagoński. Kolekcja Impress, inspirowana tym wyjątkowym kamieniem, przenosi jego przeskalowany wzór do naszych wnętrz, tworząc przestrzenie pełne elegancji i wyrafinowania.
Urok Orientu
Fadma to kwintesencja orientalnej Casablanki, marokańskiego miasta pełnego zmysłowych wrażeń, kojarzonego z filmową historią o wielkiej miłości. Kolorystyka kolekcji oddaje ducha słonecznego Maroko pełnego bogatych, etnicznych wzorów, wprowadzając do wnętrz orientalny charakter. Inspiracją Fadmy są białe fasady budowli Casablanki, przeglądające się w ocenie. Kolekcja zachwyca subtelnymi dekoracjami i kunsztownym wykończeniem, oddając esencję orientalnej estetyki.
Adriatycka elegancja
Pietra Blue to ukłon w stronę adriatyckiego marmuru i wyspy Brač, największej z wysp Dalmacji. Na jej terenie znajdują się kopalnie zjawiskowo białego marmuru, który zdobi rezydencje na całym świecie. Kolekcja Pietra Blue czerpie z piękna tej wyspy, łącząc nieskazitelną biel marmuru z błękitnym użyleniem. Efektem jest płytka, która emanuje elegancją i subtelnością, przenosząc nas w klimat ciepłych wód Adriatyku i promieni słonecznych.
Dalekowschodni teatr cieni
Kolekcja Tori Take inspirowana jest kulturą dalekiej Azji, w szczególności intrygującym teatrem cieni. Wyświetlone na białej bibule kontury gałązek tworzą niesamowite wrażenie, migocząc w świetle, budując dramaturgię kształtów i przynoszą na myśl spacer po mglistych lasach Dalekiego Wschodu. Kolekcja ta przenosi nas w świat pełen subtelnych dekoracji i malarskich detali, gdzie rzeczywistość przeplata się z baśniowymi opowieściami. To orientalna bajka, która zachwyca i inspiruje, wprowadzając do wnętrz magiczny klimat Azji.
Aranżacje inspirowane dalekimi miejscami to nie tylko sposób na wprowadzenie do wnętrz różnorodności, ale także możliwość odbycia niezwykłej podróży bez wychodzenia z domu. Kolekcje Grupy Tubądzin to wyjątkowe wzornictwo przenoszące nas w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki nim możemy cieszyć się egzotyką i pięknem odległych miejsc, tworząc unikalne i inspirujące przestrzenie w naszych domach.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.