Komunikaty PR

archiDESK w Domotece. Za nami kolejna edycja Spotkania na śniadanie!

2024-06-05  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Spotkanie na śniadanie na archiDESK.pl to format łączący światy online i offline kierowany do architektów oraz architektów i projektantów wnętrz i krajobrazu, który od wielu lat cieszy się uznaniem w branży. Ostatnia edycja, zorganizowana w ramach Spotkania na śniadanie, odbyła się we wtorek 28 maja w warszawskiej Domotece. Partnerem głównym wydarzenia było Końskie Group.

Domoteka to miejsce szczególne na mapie warszawskiego designu. Przyjazna wszelkim inicjatywom promującym dobre wzornictwo i sztukę, miała przyjemność gościć u siebie przedstawicieli branży architektonicznej na 5. w tym roku edycji Spotkania na śniadanie, organizowanego w ramach archiDESK. Obfitujący w wydarzenia tematyczne dzień rozpoczęła poranna kawa z Redaktor Naczelną ELLE Decoration Polska ? Anną Chwalińską, która niedawno objęła to prestiżowe stanowisko. Następnie Władysław Grochowski ? Prezes Grupa ARCHE, który dosłownie dzień wcześniej odebrał Nagrodę Polskiej Rady Biznesu w kategorii Sukces, ?na gorąco? opowiedział o tej ważnej w świecie biznesu nagrodzie na spotkaniu w Domotece. Z kolei o rewitalizacjach i readaptacjach architektury, które były głównym tematem spotkania, dyskutowali Natalia Paszkowska (pracownia WWAA), Piotr Kalinowski (MIXD), Marcin Garbacki (Projekt Praga) oraz Wojciech Januszczyk (Fundacja Krajobrazy). W tym temacie oscylowały także wystąpienia przedstawicieli zaproszonych do udziału w spotkaniu marek ? Anny Leitgeber z MAPEI Polska, Władysława Pawłowskiego z Saint-Gobain oraz Petro Vladimirova z Fundacji BRDA. Całość wydarzenia zwieńczył wykład niezastąpionego Przemo Łukasika z Medusa Group pod wymownym tytułem "Quo vadis, architekturo?".

Podczas spotkania temat przeszłości i przyszłości architektury wybrzmiał w szczególny sposób. A to za sprawą niezwykłego otoczenia, w jakim przebiegła 5. edycja Spotkania na śniadanie. Niedawno w Domotece powstała bowiem specjalna strefa Stare Mury, podkreślająca ważność i znaczenie dla przyszłych pokoleń nurtu rewitalizacji starych budynków i przywracania im nowej świetności.

"Całe clue naszego projektu, naszych spotkań w Starych Murach jest takie, żeby spotykać się i rozmawiać o tym czy warto rewitalizować, a jeżeli tak, to w jaki sposób to robić, żeby to robić dobrze ? ekonomicznie, ekologicznie, z poszanowaniem dla architektury i natury. Tak by Stare Mury stały się bazą wiedzy o rewitalizacjach" - mówił Wojciech Kolęda, architekt współprowadzący blok tematyczny Perspektywy.

"Spotykamy się po to, żeby wytłumaczyć, na czym powinno polegać zjawisko rewitalizacji, jak jest ono realizowane, na czym te rewitalizacje obecnie w Polsce polegają i żebyśmy zaczęli tak szczerze jako architekci o tym rozmawiać" - dodał Piotr Grochowski z Grupy Arche w rozmowie Przemo Łukasikiem.

Zaproszeni na "backstage" goście, reprezentanci środowisk branżowych, mieli okazję do rozmów i wymiany doświadczeń podczas śniadania serwowanego przez Chefa Tomka Gąsiorka.

Powtórkę całego programu ?Spotkanie na śniadanie? można zobaczyć na:
https://archidesk.pl/tv/235

Strefa Stare Mury będzie obecna w Domotece do końca wakacji, gdzie zaplanowany jest szereg aktywności wspierających tę tendencję w architekturze, na które już dziś zapraszamy. Więcej informacji o wydarzeniach towarzyszących strefie można znaleźć na www.domoteka.pl

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.