archiDESK w Domotece. Za nami kolejna edycja Spotkania na śniadanie!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Spotkanie na śniadanie na archiDESK.pl to format łączący światy online i offline kierowany do architektów oraz architektów i projektantów wnętrz i krajobrazu, który od wielu lat cieszy się uznaniem w branży. Ostatnia edycja, zorganizowana w ramach Spotkania na śniadanie, odbyła się we wtorek 28 maja w warszawskiej Domotece. Partnerem głównym wydarzenia było Końskie Group.
Domoteka to miejsce szczególne na mapie warszawskiego designu. Przyjazna wszelkim inicjatywom promującym dobre wzornictwo i sztukę, miała przyjemność gościć u siebie przedstawicieli branży architektonicznej na 5. w tym roku edycji Spotkania na śniadanie, organizowanego w ramach archiDESK. Obfitujący w wydarzenia tematyczne dzień rozpoczęła poranna kawa z Redaktor Naczelną ELLE Decoration Polska ? Anną Chwalińską, która niedawno objęła to prestiżowe stanowisko. Następnie Władysław Grochowski ? Prezes Grupa ARCHE, który dosłownie dzień wcześniej odebrał Nagrodę Polskiej Rady Biznesu w kategorii Sukces, ?na gorąco? opowiedział o tej ważnej w świecie biznesu nagrodzie na spotkaniu w Domotece. Z kolei o rewitalizacjach i readaptacjach architektury, które były głównym tematem spotkania, dyskutowali Natalia Paszkowska (pracownia WWAA), Piotr Kalinowski (MIXD), Marcin Garbacki (Projekt Praga) oraz Wojciech Januszczyk (Fundacja Krajobrazy). W tym temacie oscylowały także wystąpienia przedstawicieli zaproszonych do udziału w spotkaniu marek ? Anny Leitgeber z MAPEI Polska, Władysława Pawłowskiego z Saint-Gobain oraz Petro Vladimirova z Fundacji BRDA. Całość wydarzenia zwieńczył wykład niezastąpionego Przemo Łukasika z Medusa Group pod wymownym tytułem "Quo vadis, architekturo?".
Podczas spotkania temat przeszłości i przyszłości architektury wybrzmiał w szczególny sposób. A to za sprawą niezwykłego otoczenia, w jakim przebiegła 5. edycja Spotkania na śniadanie. Niedawno w Domotece powstała bowiem specjalna strefa Stare Mury, podkreślająca ważność i znaczenie dla przyszłych pokoleń nurtu rewitalizacji starych budynków i przywracania im nowej świetności.
"Całe clue naszego projektu, naszych spotkań w Starych Murach jest takie, żeby spotykać się i rozmawiać o tym czy warto rewitalizować, a jeżeli tak, to w jaki sposób to robić, żeby to robić dobrze ? ekonomicznie, ekologicznie, z poszanowaniem dla architektury i natury. Tak by Stare Mury stały się bazą wiedzy o rewitalizacjach" - mówił Wojciech Kolęda, architekt współprowadzący blok tematyczny Perspektywy.
"Spotykamy się po to, żeby wytłumaczyć, na czym powinno polegać zjawisko rewitalizacji, jak jest ono realizowane, na czym te rewitalizacje obecnie w Polsce polegają i żebyśmy zaczęli tak szczerze jako architekci o tym rozmawiać" - dodał Piotr Grochowski z Grupy Arche w rozmowie Przemo Łukasikiem.
Zaproszeni na "backstage" goście, reprezentanci środowisk branżowych, mieli okazję do rozmów i wymiany doświadczeń podczas śniadania serwowanego przez Chefa Tomka Gąsiorka.
Powtórkę całego programu ?Spotkanie na śniadanie? można zobaczyć na:
https://archidesk.pl/tv/235
Strefa Stare Mury będzie obecna w Domotece do końca wakacji, gdzie zaplanowany jest szereg aktywności wspierających tę tendencję w architekturze, na które już dziś zapraszamy. Więcej informacji o wydarzeniach towarzyszących strefie można znaleźć na www.domoteka.pl
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.