Architekci w czasach kryzysu wybierają zaufane marki
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Choć nikt z nas nie był przygotowany na kryzys wywołany epidemią koronawirusa, wszyscy z dnia na dzień musieliśmy dostosować nasze funkcjonowanie do nowej sytuacji. W tym trudnym czasie bardzo ważna jest współpraca, wzajemne zaufanie i wsparcie partnerów biznesowych w codziennych działaniach.
Dla renomowanych marek o ugruntowanej pozycji rynkowej, takich jak Geberit, niezwykle istotna jest współpraca z doświadczonymi biurami projektowymi. Doceniając wagę tej kooperacji, w ostatnim czasie producent zdecydował się nadać tytuł Ambasadora Marki Geberit cenionym polskim architektom wnętrz. Znalazły się wśród nich Krystyna i Ida Mikołajskie, współwłaścicielki pracowni MIKOŁAJSKAstudio z Krakowa. Jak radzą sobie w czasie epidemii?
Dostosowaliśmy pracę biura do obecnej rzeczywistości i staramy się w niej normalnie funkcjonować – mówi Ida Mikołajska. Choć wymagało to pewnego wysiłku, całą operację logistyczną udało się sprawnie przeprowadzić. Nasi architekci pracują teraz w trybie homeoffice, mają dostęp do niezbędnego oprogramowania i baz danych. Jesteśmy ze sobą w stałym kontakcie telefonicznym, organizujemy także wideokonferencje. Zachęcamy inwestorów zainteresowanych projektem wnętrz prywatnych i komercyjnych do kontaktu telefonicznego oraz mailowego z naszą pracownią.
Okazuje się, że cały proces można przeprowadzić na odległość, nie mając bezpośredniego kontaktu z inwestorem. Pracownia MIKOŁAJSKAstudio – znana z wysokiej jakości, personalizowanych projektów wnętrz – ma na swoim koncie wiele takich realizacji. Aby mogły się one zakończyć sukcesem, dając satysfakcję zarówno inwestorowi jak i architektom, niezbędna jest dobra współpraca z wykonawcami, dostawcami i producentami wyposażenia wnętrz.
Zaufanie podstawą współpracy
W obecnej, trudnej sytuacji zaufanie, jakim architekt obdarza daną markę nabiera szczególnego znaczenia. Projektant musi mieć pewność, że produkty, które poleca klientom są sprawdzone, a producent nie zawiedzie go nawet w czasie kryzysu. Dlatego m.in. architektki pracowni MIKOŁAJSKAstudio zdecydowały się zainstalować w swoim biurze toaletę myjącą Geberit AquaClean Mera. Zależało im, aby każdy klient, zanim zdecyduje czy chce mieć takie urządzenie w swoim domu, mógł je wypróbować. O zaletach toalety myjącej bardzo szybko przekonali się sami architekci i pracownicy biura. To naprawdę bardzo komfortowe urządzenie, z którego sami na co dzień chętnie korzystamy. Jest niezwykle wygodne w użyciu i daje poczucie czystości. Toalety myjące Geberit polecamy również naszym klientom – mówi Ida Mikołajska.
Ogrzewanie deski, intuicyjne zdalne sterowanie, technologia natrysku WhirlSpray, automatyczne podnoszenie i opuszczanie pokrywy deski sedesowej – to tylko niektóre z zalet, doceniane przez architektów i inwestorów. Dzięki doskonałemu połączeniu wzornictwa i techniki, toalety myjące Geberit nie zajmują więcej miejsca niż tradycyjne urządzenia. Dostępne modele: od kompaktowych desek sedesowych po luksusowe urządzenia WC z funkcją higieny intymnej, pozwalają dobrać wariant optymalny do aranżacji wnętrza i indywidualnych wymagań klienta.
Higiena na co dzień
W obliczu epidemii koronawirusa szczególnie mocno przekonaliśmy się jak ważne jest utrzymywanie właściwej higieny. Oprócz toalet myjących w ofercie Geberit znajdziemy także bezdotykowe przyciski uruchamiające do WC, przyciski z wbudowanym pojemnikiem na kostki higieniczne oraz z funkcją odsysania zanieczyszczonego powietrza. Moduł Geberit DuoFresh, który odciąga zanieczyszczone powietrze bezpośrednio z miski WC, a następnie przepuszcza je przez filtr ceramiczny i wtłacza oczyszczone już powietrze z powrotem do łazienki, można łatwo zainstalować w każdej spłuczce Geberit Sigma.
Producent oferuje również rozwiązania zapewniające odpowiednią higienę wody pitnej. Wiele publicznych pomieszczeń sanitarnych, m.in. w obiektach sportowych lub budynkach otwartych sezonowo, jest użytkowanych nieregularnie. Występują długie okresy stagnacji wody w instalacjach wodociągowych, co może sprzyjać namnażaniu baterii Legionella, Pseudomonas i innych zarazków chorobotwórczych. Spłukiwanie higieniczne Geberit zapewnia regularną wymianę wody i bezpieczeństwo mikrobiologiczne instalacji wody pitnej.
Ambasadorzy Marki Geberit – wśród których oprócz Krystyny i Idy Mikołajskich znaleźli się też Agmima Rzeszów Agata i Michał Kret, Katarzyna Rosłoń, Marta Kilan i Tomasz Słomka oraz Żaneta Mikołajczyk, Agata Kokot i Marta Sowulewska-Kołodziej – mają zaufanie do czołowego europejskiego producenta systemów sanitarnych. Wiedzą, że na jego sprawdzonych produktach, doskonale łączących eleganckie wzornictwo i innowacyjne technologie, można polegać. Dlatego z pełnym przekonaniem polecają je swoim klientom, zarówno w dobrych, jak i tych nieco trudniejszych czasach.
Informacje o Grupie Geberit
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.