Architekci w czasach kryzysu wybierają zaufane marki
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Choć nikt z nas nie był przygotowany na kryzys wywołany epidemią koronawirusa, wszyscy z dnia na dzień musieliśmy dostosować nasze funkcjonowanie do nowej sytuacji. W tym trudnym czasie bardzo ważna jest współpraca, wzajemne zaufanie i wsparcie partnerów biznesowych w codziennych działaniach.
Dla renomowanych marek o ugruntowanej pozycji rynkowej, takich jak Geberit, niezwykle istotna jest współpraca z doświadczonymi biurami projektowymi. Doceniając wagę tej kooperacji, w ostatnim czasie producent zdecydował się nadać tytuł Ambasadora Marki Geberit cenionym polskim architektom wnętrz. Znalazły się wśród nich Krystyna i Ida Mikołajskie, współwłaścicielki pracowni MIKOŁAJSKAstudio z Krakowa. Jak radzą sobie w czasie epidemii?
Dostosowaliśmy pracę biura do obecnej rzeczywistości i staramy się w niej normalnie funkcjonować – mówi Ida Mikołajska. Choć wymagało to pewnego wysiłku, całą operację logistyczną udało się sprawnie przeprowadzić. Nasi architekci pracują teraz w trybie homeoffice, mają dostęp do niezbędnego oprogramowania i baz danych. Jesteśmy ze sobą w stałym kontakcie telefonicznym, organizujemy także wideokonferencje. Zachęcamy inwestorów zainteresowanych projektem wnętrz prywatnych i komercyjnych do kontaktu telefonicznego oraz mailowego z naszą pracownią.
Okazuje się, że cały proces można przeprowadzić na odległość, nie mając bezpośredniego kontaktu z inwestorem. Pracownia MIKOŁAJSKAstudio – znana z wysokiej jakości, personalizowanych projektów wnętrz – ma na swoim koncie wiele takich realizacji. Aby mogły się one zakończyć sukcesem, dając satysfakcję zarówno inwestorowi jak i architektom, niezbędna jest dobra współpraca z wykonawcami, dostawcami i producentami wyposażenia wnętrz.
Zaufanie podstawą współpracy
W obecnej, trudnej sytuacji zaufanie, jakim architekt obdarza daną markę nabiera szczególnego znaczenia. Projektant musi mieć pewność, że produkty, które poleca klientom są sprawdzone, a producent nie zawiedzie go nawet w czasie kryzysu. Dlatego m.in. architektki pracowni MIKOŁAJSKAstudio zdecydowały się zainstalować w swoim biurze toaletę myjącą Geberit AquaClean Mera. Zależało im, aby każdy klient, zanim zdecyduje czy chce mieć takie urządzenie w swoim domu, mógł je wypróbować. O zaletach toalety myjącej bardzo szybko przekonali się sami architekci i pracownicy biura. To naprawdę bardzo komfortowe urządzenie, z którego sami na co dzień chętnie korzystamy. Jest niezwykle wygodne w użyciu i daje poczucie czystości. Toalety myjące Geberit polecamy również naszym klientom – mówi Ida Mikołajska.
Ogrzewanie deski, intuicyjne zdalne sterowanie, technologia natrysku WhirlSpray, automatyczne podnoszenie i opuszczanie pokrywy deski sedesowej – to tylko niektóre z zalet, doceniane przez architektów i inwestorów. Dzięki doskonałemu połączeniu wzornictwa i techniki, toalety myjące Geberit nie zajmują więcej miejsca niż tradycyjne urządzenia. Dostępne modele: od kompaktowych desek sedesowych po luksusowe urządzenia WC z funkcją higieny intymnej, pozwalają dobrać wariant optymalny do aranżacji wnętrza i indywidualnych wymagań klienta.
Higiena na co dzień
W obliczu epidemii koronawirusa szczególnie mocno przekonaliśmy się jak ważne jest utrzymywanie właściwej higieny. Oprócz toalet myjących w ofercie Geberit znajdziemy także bezdotykowe przyciski uruchamiające do WC, przyciski z wbudowanym pojemnikiem na kostki higieniczne oraz z funkcją odsysania zanieczyszczonego powietrza. Moduł Geberit DuoFresh, który odciąga zanieczyszczone powietrze bezpośrednio z miski WC, a następnie przepuszcza je przez filtr ceramiczny i wtłacza oczyszczone już powietrze z powrotem do łazienki, można łatwo zainstalować w każdej spłuczce Geberit Sigma.
Producent oferuje również rozwiązania zapewniające odpowiednią higienę wody pitnej. Wiele publicznych pomieszczeń sanitarnych, m.in. w obiektach sportowych lub budynkach otwartych sezonowo, jest użytkowanych nieregularnie. Występują długie okresy stagnacji wody w instalacjach wodociągowych, co może sprzyjać namnażaniu baterii Legionella, Pseudomonas i innych zarazków chorobotwórczych. Spłukiwanie higieniczne Geberit zapewnia regularną wymianę wody i bezpieczeństwo mikrobiologiczne instalacji wody pitnej.
Ambasadorzy Marki Geberit – wśród których oprócz Krystyny i Idy Mikołajskich znaleźli się też Agmima Rzeszów Agata i Michał Kret, Katarzyna Rosłoń, Marta Kilan i Tomasz Słomka oraz Żaneta Mikołajczyk, Agata Kokot i Marta Sowulewska-Kołodziej – mają zaufanie do czołowego europejskiego producenta systemów sanitarnych. Wiedzą, że na jego sprawdzonych produktach, doskonale łączących eleganckie wzornictwo i innowacyjne technologie, można polegać. Dlatego z pełnym przekonaniem polecają je swoim klientom, zarówno w dobrych, jak i tych nieco trudniejszych czasach.
Informacje o Grupie Geberit
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.