ARGENTYŃSKIE RYTMY W INTERPRETACJI BEATY SZAŁWIŃSKIEJ W RADIU DLA CIEBIE
To będzie piękny, muzyczny początek roku! Już w najbliższą niedzielę 5 stycznia o godzinie 19:00 można posłuchać w Radiu dla Ciebie retransmisji koncertu pianistki Beaty Szałwińskiej, który odbył się jesienią w Studiu Lutosławskiego w Warszawie.
Ten fantastyczny koncert to prawdziwa uczta dla zmysłów w ramach ACONCAGUA PROJECT, w którym wraz z Beatą Szałwińską występuje akordeonista Anthony Millet oraz gość specjalny - ceniony na całym świecie rosyjski bas, Alexander Anisimov. Artyści zachwycają publiczność swoim wykonaniem utworów z repertuaru Astora Piazzolli – jednego z najbardziej znanych argentyńskich kompozytorów, twórcy tango nuevo i wirtuoza bandoneonu. Celem koncertu jest rozpowszechnienie repertuaru Astora Piazzolli, łączącego muzykę klasyczną z innymi gatunkami i stylami muzycznymi.
Gra pianistki to prawdziwa wirtuozeria, niezwykle zróżnicowana dynamika i wyjątkowo osobiste podejście do muzyki. W każdym dźwięku słychać pasję argentyńskiego tanga i prawdziwe emocje – smutek i radość, ból i miłość, żywioł i melancholię.
Warszawski występ pianistki odbył się 11 października 2019 r. w Studiu Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, znanego z organizacji najlepszych koncertów muzyki klasycznej w Polsce. Tym samym Beata Szałwińska wraz ze swoim zespołem dołączyła do grona najlepszych artystów, którzy wystąpili na tej szacownej scenie. Wydarzenie było bezpośrednio transmitowane na antenie Radia dla Ciebie. Teraz, dzięki retransmisji, można ponownie dać się ponieść fali uniesień dzięki tej wspaniałej muzyce.
Beata Szałwińska, uhonorowana w 2019 roku prestiżową statuetką Polish Businesswomen Awards za promocję polskiej kultury w świecie, to niezwykle utalentowana i wszechstronna pianistka, obdarzona wielką muzyczną osobowością. Na co dzień mieszka w Luxemburgu i od wielu lat odnosi sukcesy na międzynarodowych scenach. Jej twórczość charakteryzuje się mieszaniem różnych stylów i gatunków muzycznych, co sprawia, że fascynują się nią nie tylko miłośnicy klasycznych brzmień. Swoich fanów Beata Szałwińska znajduje również wśród pasjonatów jazzu i muzyki rozrywkowej, co idealnie wpisuje się w jej głębokie przekonanie, że każdy prawdziwy artysta bezustannie poszukuje swojej indywidualnej drogi i wypowiedzi.
Kontakt dla mediów:
Karina Grygielska, agencja Face it! k.grygielska@agencjafaceit.pl, tel. +48 601 369 597

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.