ARGENTYŃSKIE RYTMY W INTERPRETACJI BEATY SZAŁWIŃSKIEJ W RADIU DLA CIEBIE
To będzie piękny, muzyczny początek roku! Już w najbliższą niedzielę 5 stycznia o godzinie 19:00 można posłuchać w Radiu dla Ciebie retransmisji koncertu pianistki Beaty Szałwińskiej, który odbył się jesienią w Studiu Lutosławskiego w Warszawie.
Ten fantastyczny koncert to prawdziwa uczta dla zmysłów w ramach ACONCAGUA PROJECT, w którym wraz z Beatą Szałwińską występuje akordeonista Anthony Millet oraz gość specjalny - ceniony na całym świecie rosyjski bas, Alexander Anisimov. Artyści zachwycają publiczność swoim wykonaniem utworów z repertuaru Astora Piazzolli – jednego z najbardziej znanych argentyńskich kompozytorów, twórcy tango nuevo i wirtuoza bandoneonu. Celem koncertu jest rozpowszechnienie repertuaru Astora Piazzolli, łączącego muzykę klasyczną z innymi gatunkami i stylami muzycznymi.
Gra pianistki to prawdziwa wirtuozeria, niezwykle zróżnicowana dynamika i wyjątkowo osobiste podejście do muzyki. W każdym dźwięku słychać pasję argentyńskiego tanga i prawdziwe emocje – smutek i radość, ból i miłość, żywioł i melancholię.
Warszawski występ pianistki odbył się 11 października 2019 r. w Studiu Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, znanego z organizacji najlepszych koncertów muzyki klasycznej w Polsce. Tym samym Beata Szałwińska wraz ze swoim zespołem dołączyła do grona najlepszych artystów, którzy wystąpili na tej szacownej scenie. Wydarzenie było bezpośrednio transmitowane na antenie Radia dla Ciebie. Teraz, dzięki retransmisji, można ponownie dać się ponieść fali uniesień dzięki tej wspaniałej muzyce.
Beata Szałwińska, uhonorowana w 2019 roku prestiżową statuetką Polish Businesswomen Awards za promocję polskiej kultury w świecie, to niezwykle utalentowana i wszechstronna pianistka, obdarzona wielką muzyczną osobowością. Na co dzień mieszka w Luxemburgu i od wielu lat odnosi sukcesy na międzynarodowych scenach. Jej twórczość charakteryzuje się mieszaniem różnych stylów i gatunków muzycznych, co sprawia, że fascynują się nią nie tylko miłośnicy klasycznych brzmień. Swoich fanów Beata Szałwińska znajduje również wśród pasjonatów jazzu i muzyki rozrywkowej, co idealnie wpisuje się w jej głębokie przekonanie, że każdy prawdziwy artysta bezustannie poszukuje swojej indywidualnej drogi i wypowiedzi.
Kontakt dla mediów:
Karina Grygielska, agencja Face it! k.grygielska@agencjafaceit.pl, tel. +48 601 369 597

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.