Komunikaty PR

Artystyczna kolacja z Ambasadorami Kontakt-Simon

2024-05-28  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Ciepły majowy wieczór, piękne okoliczności przyrody, wyborne jedzenie i doskonałe towarzystwo... Tak można opisać kolację z Ambasadorami marki Kontakt - Simon, która miała miejsce 14 maja w restauracji Qchnia Artystyczna w Warszawie.

Program Ambasador marki Kontakt - Simon powstał z myślą nie tylko o promocji marki, ale przede wszystkim w celu zapoznania Klientów z możliwościami jakie oferuje Kontakt - Simon. Zaprzyjaźnione pracownie projektowe będące Ambasadorami marki, są niejako pomostem pomiędzy marką a jej finalnym odbiorcą, pomagają lepiej zrozumieć kwestię wyboru osprzętu i jego funkcjonalności Klientowi. Są tłumaczami ukierunkowanego slangu branżowego, na język bardziej zrozumiały dla finalnego odbiorcy. Dużo prościej bowiem, zaufać, zrozumieć kogoś, kto jest ekspertem - jak projektant, ale potrafi opowiadać o zaletach produktu w sposób przystępny, a nie techniczny. Wśród Ambasadorów marki Kontakt- Simon są pracownie z całej Polski: Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, STUDIO e. - Ewa Lompart, ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, Grupa NONO - Karolina Szyszka, MyMOLO - Patrycja Dąbek, WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, Archistan Interiors - Małgorzata Stan-Zieliński, Royal design - Joanna Kowalska oraz Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk.

Bądźmy w kontakcie

Budowanie relacji ważne jest na każdym etapie dlatego marka Kontakt -Simon organizuje spotkania i wspólne wyjazdy Ambasadorów, by poznali się bliżej i mieli okazję wymieniać doświadczeniami. Tak też było i tym razem podczas wspólnej kolacji Ambasadorów marki, która miała miejsce w nietuzinkowych wnętrzach Qchni Artystycznej, restauracji Marty Gessler. Wieczór poprowadziła Olga Kisiel - Konopka  właścicielka agencji OKK PR.

Gościem specjalnym był  Jakub Szczęsny - architekt, artysta, autor książek o architekturze. Wśród zaproszonych gości znaleźli się redaktorzy znakomitych magazynów wnętrzarskich. Wieczór upłynął przybyłym na inspirujących rozmowach oraz wymianie doświadczeń  w niezwykle sympatycznej atmosferze.

Living Places

Korzystając z okazji Marcin Oleszczuk  - Szef Biura Obsługi Projektów w Kontakt -  Simon zaprosił architektów i projektantów biorących udział w kolacji do udziału w konkursie Living Places. Konkurs Living Places –Simon Architecture Prize, to inicjatywa firmy Simon rozwijana przez Fundację Mies van der Rohe.

To właśnie za sprawą Simon Spain ta nagroda zawędrowała również na terytorium Polski. Założeniami konkursu jest promowanie nietuzinkowych obiektów użyteczności publicznej oraz mieszkaniowych i nie chodzi tu o wykorzystanie produktów Kontakt-Simon, ale o promocję dobrej i funkcjonalnej architektury. Celem konkursu jest wyróżnienie projektów architektonicznych obejmujących wnętrza, przestrzeń publiczną i architekturę zieleni. Wśród Jury poprzedniej edycji konkursu znalazła się postać Marcina Szczeliny – krytyka architektury i redaktora naczelnego wydawnictwa Archisnob. Wzięło w niej udział aż 13-stu uczestników z naszego kraju. Mamy nadzieję, że ta liczba będzie się powiększać z każdą kolejną edycją.

Szczegóły konkursu znajdują się na stronie https://www.simonprize.org/current-edition/

Fot. MUFKA FOTOGRAFIA Dagmara Maroszek-Bździuch

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.