Artystyczne czwartki w Fuzji Łódź: teatr, muzyka i niezapomniane emocje

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wielofunkcyjny kompleks Fuzja Łódź zaprasza na cykl wydarzeń artystycznych "Czwartki ze sztuką". W nadchodzących tygodniach łodzianie będą mieli okazję doświadczyć wyjątkowych przedstawień teatralnych, które z pewnością dostarczą niezapomnianych wrażeń i artystycznych doznań. Najbliższe artystyczne dni to 8 i 22 sierpnia.
Pierwsze artystyczne spotkanie ze sztuką, 8 sierpnia, upłynie w towarzystwie Teatru Piosenki Improwizowanej. "Cwaniaki z Podwórka! - Komediowy Musical Improwizowany" to ponad godzinne widowisko, które powstaje na żywo, w oparciu o sugestie publiczności. Techniki swobodnej kreacji teatralnej i muzycznej tworzą dynamiczne scenki dialogowe, przerywane unikalnymi piosenkami. To gwarancja dobrej zabawy i mnóstwa śmiechu, idealna propozycja na letni wieczór w Fuzji.
Dwa tygodnie później odbędzie się niezwykłe spotkanie z teatrem jednego aktora, a właściwie aktorki. W klimatycznych wnętrzach Kotłowni wystąpi Katarzyna Traczyńska w monodramie "Druga" autorstwa Agnieszki Lis, w reżyserii Anny Sandowicz. Spektakl, znajdujący się w repertuarze Teatru Druga Strefa w Warszawie, opowiada o losach kobiety – żony, matki, córki i aktorki. To historia o łamaniu barier, buncie i wychodzeniu ze strefy komfortu. Bohaterka, zmagająca się z codzienną walką o własną tożsamość w zestawieniu z dążeniami artystycznymi, podąża ścieżką poszukiwania wolności, co jest szczególnie trudne po latach pozostawania w cieniu autorytatywnej matki.
Oba wydarzenia rozpoczynają się o godzinie 18:00 i są bezpłatne. Fuzja Łódź serdecznie zaprasza wszystkich miłośników sztuki do uczestnictwa w tych wyjątkowych wieczorach pełnych emocji, śmiechu i refleksji.
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt znajduje się na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, który zyskuje nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.