Komunikaty PR

Artystyczne czwartki w Fuzji Łódź: teatr, muzyka i niezapomniane emocje

2024-08-05  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Wielofunkcyjny kompleks Fuzja Łódź zaprasza na cykl wydarzeń artystycznych "Czwartki ze sztuką". W nadchodzących tygodniach łodzianie będą mieli okazję doświadczyć wyjątkowych przedstawień teatralnych, które z pewnością dostarczą niezapomnianych wrażeń i artystycznych doznań. Najbliższe artystyczne dni to 8 i 22 sierpnia.

Pierwsze artystyczne spotkanie ze sztuką, 8 sierpnia, upłynie w towarzystwie Teatru Piosenki Improwizowanej. "Cwaniaki z Podwórka! - Komediowy Musical Improwizowany" to ponad godzinne widowisko, które powstaje na żywo, w oparciu o sugestie publiczności. Techniki swobodnej kreacji teatralnej i muzycznej tworzą dynamiczne scenki dialogowe, przerywane unikalnymi piosenkami. To gwarancja dobrej zabawy i mnóstwa śmiechu, idealna propozycja na letni wieczór w Fuzji.

Dwa tygodnie później odbędzie się niezwykłe spotkanie z teatrem jednego aktora, a właściwie aktorki. W klimatycznych wnętrzach Kotłowni wystąpi Katarzyna Traczyńska w monodramie "Druga" autorstwa Agnieszki Lis, w reżyserii Anny Sandowicz. Spektakl, znajdujący się w repertuarze Teatru Druga Strefa w Warszawie, opowiada o losach kobiety – żony, matki, córki i aktorki. To historia o łamaniu barier, buncie i wychodzeniu ze strefy komfortu. Bohaterka, zmagająca się z codzienną walką o własną tożsamość w zestawieniu z dążeniami artystycznymi, podąża ścieżką poszukiwania wolności, co jest szczególnie trudne po latach pozostawania w cieniu autorytatywnej matki.

Oba wydarzenia rozpoczynają się o godzinie 18:00 i są bezpłatne. Fuzja Łódź serdecznie zaprasza wszystkich miłośników sztuki do uczestnictwa w tych wyjątkowych wieczorach pełnych emocji, śmiechu i refleksji.

 

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt znajduje się na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, który zyskuje nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.