AVENE, A-DERMA, DUCRAY oraz DEXERYL wspierają polskie szpitale
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
AVENE, A-DERMA, DUCRAY oraz DEXERYL przekazują polskim szpitalom dermokosmetyki do mycia i pielęgnacji, mające ułatwić pracę personelu medycznego w tym trudnym czasie.
Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska wspiera szpitale wysyłając emolienty do pielęgnacji skóry oraz produkty do higieny marki AVENE, A-DERMA, DUCRAY i DEXERYL, przeznaczone dla personelu medycznego. Firma przekazała niezbędne w obecnym czasie specjalistyczne kremy kojące, regenerujące, barierowe oraz chusteczki, mydła, żele myjące, rękawiczki nitrylowe przeznaczone do pielęgnacji i ochrony skóry wysuszonej i narażonej na podrażnienia poprzez stosowanie płynów dezynfekcyjnych. Przez ten gest firma chce wesprzeć medyków i jednocześnie podziękować im za pracę wymagającą obecnie dodatkowej odwagi i poświęcenia.
Trzeba w tym szczególnym momencie historii pomagać tak, jak można. Te kilka tysięcy kremów czy innych kosmetyków myjących to kropla w morzu potrzeb, ale krople tworzą oceany i każdy gest ma znaczenie. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, firma z 60 letnim doświadczeniem farmaceutycznym, pionier w dziedzinie dermokosmetyków stawia przed sobą misję dbania o zdrowie, projektując i opracowując innowacyjne rozwiązania inspirowane przez użytkowników, które przyczyniają się do poprawy komfortu życia pacjentów. Osiągamy to poprzez współpracę z pracownikami służby zdrowia, naszymi zaufanymi partnerami na całym świecie, czerpiąc nieustanną inspirację z natury, zawsze przestrzegając etyki farmaceutycznej. W Pierre Fabre jesteśmy przekonani, ze za każdym razem, gdy pomagamy choć jednej osobie, sprawiamy, że świat staje się lepszy.
Filary pielęgnacji skóry atopowej
Zimowe kontuzje – jak ich uniknąć? Porady ortopedy
Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.