AVENE, A-DERMA, DUCRAY oraz DEXERYL wspierają polskie szpitale
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
AVENE, A-DERMA, DUCRAY oraz DEXERYL przekazują polskim szpitalom dermokosmetyki do mycia i pielęgnacji, mające ułatwić pracę personelu medycznego w tym trudnym czasie.
Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska wspiera szpitale wysyłając emolienty do pielęgnacji skóry oraz produkty do higieny marki AVENE, A-DERMA, DUCRAY i DEXERYL, przeznaczone dla personelu medycznego. Firma przekazała niezbędne w obecnym czasie specjalistyczne kremy kojące, regenerujące, barierowe oraz chusteczki, mydła, żele myjące, rękawiczki nitrylowe przeznaczone do pielęgnacji i ochrony skóry wysuszonej i narażonej na podrażnienia poprzez stosowanie płynów dezynfekcyjnych. Przez ten gest firma chce wesprzeć medyków i jednocześnie podziękować im za pracę wymagającą obecnie dodatkowej odwagi i poświęcenia.
Trzeba w tym szczególnym momencie historii pomagać tak, jak można. Te kilka tysięcy kremów czy innych kosmetyków myjących to kropla w morzu potrzeb, ale krople tworzą oceany i każdy gest ma znaczenie. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, firma z 60 letnim doświadczeniem farmaceutycznym, pionier w dziedzinie dermokosmetyków stawia przed sobą misję dbania o zdrowie, projektując i opracowując innowacyjne rozwiązania inspirowane przez użytkowników, które przyczyniają się do poprawy komfortu życia pacjentów. Osiągamy to poprzez współpracę z pracownikami służby zdrowia, naszymi zaufanymi partnerami na całym świecie, czerpiąc nieustanną inspirację z natury, zawsze przestrzegając etyki farmaceutycznej. W Pierre Fabre jesteśmy przekonani, ze za każdym razem, gdy pomagamy choć jednej osobie, sprawiamy, że świat staje się lepszy.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.