Komunikaty PR

Łazienka na żółto i na… szaro, czyli w kolorach roku od Pantone

2021-02-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Pantone Color Institute co roku ogłasza kolor roku. Tym razem jednostka badawcza wyłoniła aż dwa kolory – Ultimate Gray oraz Illuminating Yellow. Obie barwy sprawdzą się doskonale we wnętrzach, również łazienek. Warto jednak pamiętać o ich odpowiednich proporcjach.

System kolorów stworzony przez Instytut Koloru Pantone znany jest na całym świecie. Firma, każdego roku wybiera kolor, który symbolicznie wyznacza trendy na najbliższe 12 miesięcy. Tym razem z palety zostały wyłonione dwie barwy: Ulitimate Gray oraz Illuminating Yellow, czyli odcienie szarego oraz żółtego. Na werdykt wpływ miała sytuacja pandemiczna i aktualne nastroje w społeczeństwie. Jak uzasadnia instytut, połączenie tych dwóch kontrastujących ze sobą kolorów ma nieść za sobą siłę i nadzieję na lepsze jutro. Warto więc wykorzystać je w swoim otoczeniu – również w łazience. Jak to zrobić?

Pantone definiuje Illuminating jako jasny, wesoły, rozgrzewający i nasycony energią słoneczną. Wprowadzając go do swojego wnętrza, możemy mieć pewność, że poprawi nam humor i doda energii. Należy jednak pamiętać, że w nadmiarze może przynieść efekt odwrotny do oczekiwanego. Dlatego najbezpieczniej stosować go w dodatkach. W przypadku łazienki może to być miękki dywanik, obraz lub akcesoria takie jak mydelniczka czy kubek na szczoteczki.

Szary Ultimate Gray należy z kolei do neutralnych barw i jest idealnym tłem do intensywnych kolorystycznie dodatków. Użycie tylko tej jednej  barwy może przytłoczyć wnętrze, dlatego, by była lekka w odbiorze i pomocna w relaksacji, dobrym wyborem będzie połączenie jej z Illuminating Yellow. Zestawienie tych dwóch kolorów to doskonała kompozycja, dzięki której poczujemy się radośnie i bezpiecznie.

- Te dwa bardzo różniące się od siebie kolory tworzą dość awangardową parę, która jest jednocześnie ciekawą inspiracją dla wystroju wnętrz. W naszym przekonaniu obie barwy współgrają ze sobą tworząc czystą harmonię, a w łazience dają poczucie odprężenia i spokoju z energetycznym zastrzykiem na cały dzień – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.