Komunikaty PR

Łazienka rodzinna – jak ją zaprojektować, aby zadowalała wszystkich domowników?

2021-04-22  |  13:26
Biuro prasowe

Jeśli nie mieszkasz sam, na pewno spotkałeś się już z problemami natury technicznej podczas współdzielenia łazienki. Kilku domowników i jedno pomieszczenie – czy da się ją zaprojektować tak, aby odpowiadała na potrzeby każdego? Co musi zawierać i jak ją zaaranżować?

Łazienka rodzinna to sztuka kompromisów

Zaprojektowanie łazienki dla kilku osób to nie lada zadanie. To przecież prywatna przestrzeń użytkowa dla domowników o różnych potrzebach, przyzwyczajeniach i gustach. Dlatego tak ważne jest dobranie wszystkich elementów, aby zadowolić wszystkich, a jednocześnie aby całe pomieszczenie prezentowało się spójnie. Jeśli tylko powierzchniowo możemy sobie na to pozwolić, warto przemyśleć zainstalowanie zarówno wanny jak i kabiny prysznicowej. Ułatwi to nie tylko korzystanie z łazienki na co dzień, ale może znacząco poprawić komfort, np. u osób starszych lub chorych, które mogą mieć utrudnione wchodzenie do wanny. SANPLAST SA w swojej ofercie ma zarówno wanny o różnych kształtach i rozmiarach, jak i kabiny z niskimi i wysokimi brodzikami, przesuwanym szkłem, duże i małe. Kolejnym ułatwieniem może być montaż dwóch umywalek – jest to praktyczne z tego względu, że kilka osób może użytkować wspólnie łazienkę w tym samym czasie – jedna przeprowadza poranną pielęgnację, druga się maluje. Taki podział może ułatwić również kolejny ważny aspekt, którym jest przechowywanie. Szczególnie, gdy kilka osób korzysta z łazienki odpowiednia liczba miejsca do przechowywania jest kluczowa.

Wspólne, nie znaczy bez charakteru

Mimo że gusta bywają różne, a domownikom mogą podobać się zupełnie odległe od siebie style i aranżacje, na pewno da się znaleźć wspólne cechy, których w łazience szuka każdy. Musi być ona funkcjonalna i stanowić oazę spokoju – każdy w niej bowiem wykonuje mniej więcej te same czynności. Mogłoby się wydawać więc, że kompromis jest w tej materii niemożliwy. Nic bardziej mylnego! Zarówno funkcjonalne jak i wytrzymałe, odporne na czas, zabrudzenia czy zarysowania jest wyposażenie łazienkowe SANPLAST, które powstało właśnie z myślą o ich intensywnym użytkowaniu. „Wiemy, że różni ludzie to różne potrzeby i gusta. Często wyposażenie łazienki jest determinowane jej metrażem, dlatego zarówno wanny jak i kabiny oraz brodziki są tworzone w różnych wariantach wymiarowych, aby każdy znalazł odpowiedni do swojej łazienki. Dlatego też, w ofercie SANPLAST znajdziemy produkty, które pozwolą na stworzenie wyjątkowego miejsca łazienkowego, które sprosta wymaganiom wszystkich mieszkańców.”- podkreśla Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu Sanplast SA

Korzystanie w kilka osób z jednej przestrzeni łazienkowej może wydawać się sporym wyzwaniem jednak kluczem do sukcesu jest kompromis i dopasowanie tej przestrzeni pod indywidualne wymagania domowników. W każdej realizacji pomysłu na aranżację łazienki pomoże SANPLAST.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.