Komunikaty PR

Bądź bliżej pszczół z każdym codziennym wyborem

2024-08-26  |  12:00
Biuro prasowe

W Polsce żyje około 470 gatunków pszczół oraz dziesiątki innych gatunków owadów zapylających. Wiele z nich wciąż znajduje się na liście gatunków zagrożonych. Marka Foxy nawiązała współpracę z włoską firmą 3Bee opracowującą technologie monitorowania, ochrony i regeneracji bioróżnorodności oraz tworzącą jej oazy na terenie całej Europy. Wybierając produkty Foxy dokonujemy odpowiedzialnego oraz wspierającego środowisko wyboru, który pozwala na bliskość z zapylaczami.


Każdego dnia podejmujemy nawet ok. 35 000 tys. decyzji. Niektóre z nich, choć z pozoru wydają się drobne, mogą pośrednio wpływać na dużo bardziej złożone zagadnienia. Jednymi z takich wyborów są te, które podejmujemy podczas zakupów. Coraz częściej zresztą stojąc przed sklepową półką bierzemy pod uwagę nie tylko cenę i jakość produktu, ale także wartości, jakimi kieruje się jego producent oraz inicjatywy, które wspiera.


Wszystkie produkty Foxy są produkowane w sposób odpowiedzialny. Dzięki działaniom takim jak korzystanie jedynie z czystej energii czy zrównoważone pozyskiwanie surowców, chcemy wspierać ekosystem i bioróżnorodność oraz umożliwić konsumentom podejmowanie takich decyzji zakupowych, które będą zgodne z ich wartościami. Stąd też chcemy budować świadomość problemów środowiskowych, jak dobrostan zapylaczy oraz podejmować proaktywne działania m.in. nawiązując współpracę z 3Bee oraz dedykując projektowi całą linię produktową – tłumaczy Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.


Co w ulu piszczy


Foxy postawiło na ochronę pszczół i różnorodności biologicznej, wspierając włoską firmę 3Bee w ogólnoeuropejskim wieloletnim projekcie. Pszczelarze będący częścią inicjatywy, dzięki korzystaniu z technologii Hive-Tech mogą w czasie rzeczywistym monitorować temperaturę, natężenie dźwięku, poziom wilgotności oraz masę miodu w ulach, dzięki czemu są w stanie natychmiast reagować.

Waga pokazuje ile miodu zebrały pszczoły, ale również czy np. spożywają więcej pokarmu niż przynoszą, a pszczelarz może zdecydować, czy rodzinie grozi głód i trzeba ją podkarmić. Temperatura pozwala zaobserwować, kiedy pszczela rodzina zaczyna oraz przestaje się rozwijać. Z kolei w przypadku zaalarmowania o wysokiej wilgotności, która może prowadzić do sfermentowania zapasów, ul można po prostu przewietrzyć. Wahania w natężeniu dźwięku informują mnie o tym, że pszczoły są zaniepokojone i potencjalnie może się dziać z nimi coś niedobrego – wymienia Monika Wojciechowska, pszczelarka korzystająca z technologii 3Bee sponsorowanych przez Foxy.


W ramach współpracy powstała dedykowana linia Foxy Love the Bee, w skład której wchodzą ręcznik kuchenny oraz papier toaletowy.

Warto zwracać uwagę na wysiłki firm, które decydują się na wspieranie konkretnych prośrodowiskowych inicjatyw. Foxy i 3Bee tworzą niesamowite rzeczy, które realnie wspierają mnie jako pszczelarza oraz przekładają się na dobrostan pszczół. Stworzenie dedykowanej inicjatywie linii Foxy Love the Bee to również ważny element zwracający uwagę na sytuację zapylaczy – podkreśla Monika Wojciechowska.


Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne marki Foxy są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł, a przy jej przetwarzaniu wykorzystywana jest wyłącznie energia ze źródeł odnawialnych. Opakowania produktów Foxy są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadaje się do ponownego przetworzenia. Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Nowy katalog marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-27 | 15:00

Nowy katalog marki Komfort

Początek roku szkolnego to doskonała okazja, aby odświeżyć przestrzeń domową i stworzyć warunki sprzyjające nauce. Dobrze zaprojektowane stanowisko pracy oraz odpowiednio dobrane produkty
Dom NOWOŚĆ! Nowy wymiar higieny z toaletą myjącą TECEneo
2024-08-26 | 19:33

NOWOŚĆ! Nowy wymiar higieny z toaletą myjącą TECEneo

NOWOŚĆ! Nowy wymiar higieny z toaletą myjącą TECEneo Urządzając pomieszczenia sanitarne coraz większą uwagę zwracamy na rozwiązania, dzięki którym dbanie o higienę staje
Dom Kompaktowe rozmiary, wielkie możliwości - Dreame X40 Master
2024-08-26 | 14:00

Kompaktowe rozmiary, wielkie możliwości - Dreame X40 Master

Perspektywa posiadania urządzenia, które jest w stanie samodzielnie odkurzyć i wyczyścić na mokro podłogę jest bardzo kusząca. Sprzątanie jest bowiem niekończącym się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści

Mówi się, że poprzez dobór garderoby wyrażamy swoją osobowość, ale jak podkreśla stylista, w tym przypadku na pewno nie wchodzą w grę ubrania z mocno wyeksponowanym logo. Bo choć można cenić daną markę odzieżową, to przecież nie trzeba być jej żywą reklamą, a już poniżej wszelkiego poziomu jest noszenie podróbek kupionych za grosze. Zdaniem Tomasza Jacykowa trzeba też wiedzieć, jak i gdzie prezentować luksusowe ubrania czy dodatki, bo w odpowiednich miejscach i przez odpowiednich ludzi zostaną one zauważone, a gdzie indziej nikt nawet się nie zorientuje, że są z najwyższej półki i kosztowały krocie.

Konsument

Po e-papierosy sięgnęła już ponad połowa polskich nastolatków. Szara strefa znacząco napędza sprzedaż nieletnim [AUDIO]

59 proc. polskich nastolatków sięgnęło kiedykolwiek po jednorazowe e-papierosy – wynika z badania Fusion Labs i MOYA. Ponad połowa wapujących nastolatków deklaruje, że jeśli te produkty znikną ze sklepowych półek, będą korzystać z innych kanałów dystrybucji albo sięgną po inne wyroby nikotynowe. – To nie zakazy, ale edukacja i efektywna walka z szarą strefą i nielegalną dystrybucją mogą się przyczynić do ograniczenia tego problemu – mówi Cezary Wytych, prezes firmy Fusion Labs, która jest współtwórcą kampanii „MOYA Odpowiedzialność”.

Farmacja

Ogromny postęp w leczeniu dotychczas nieuleczalnego rdzeniowego zaniku mięśni. Poprawę stanu zdrowia i kondycji psychicznej odnotowało aż 80 proc. pacjentów

Rdzeniowy zanik mięśni (SMA) jeszcze do niedawna był chorobą nieuleczaną, prowadzącą do ciężkiej niepełnosprawności i śmieci. Od kilku lat jest jednak leczony przełomową terapią, którą w Polsce objęto niemal całą grupę pacjentów. Badania przeprowadzone po ponad pięciu latach leczenia pokazują, że 80 proc. z nich odnotowało zdecydowaną poprawę stanu zdrowia i jakości życia, co przejawia się m.in. w większej samodzielności i powrocie do normalnego, codziennego funkcjonowania. Ponad 70 proc. pacjentów pediatrycznych zauważyło, że dzięki terapii niektóre objawy SMA całkowicie u nich ustąpiły, a 80 proc. chorych zadeklarowało znaczącą poprawę samopoczucia i komfortu psychicznego.