Bądź bliżej pszczół z każdym codziennym wyborem
W Polsce żyje około 470 gatunków pszczół oraz dziesiątki innych gatunków owadów zapylających. Wiele z nich wciąż znajduje się na liście gatunków zagrożonych. Marka Foxy nawiązała współpracę z włoską firmą 3Bee opracowującą technologie monitorowania, ochrony i regeneracji bioróżnorodności oraz tworzącą jej oazy na terenie całej Europy. Wybierając produkty Foxy dokonujemy odpowiedzialnego oraz wspierającego środowisko wyboru, który pozwala na bliskość z zapylaczami.
Każdego dnia podejmujemy nawet ok. 35 000 tys. decyzji. Niektóre z nich, choć z pozoru wydają się drobne, mogą pośrednio wpływać na dużo bardziej złożone zagadnienia. Jednymi z takich wyborów są te, które podejmujemy podczas zakupów. Coraz częściej zresztą stojąc przed sklepową półką bierzemy pod uwagę nie tylko cenę i jakość produktu, ale także wartości, jakimi kieruje się jego producent oraz inicjatywy, które wspiera.
Wszystkie produkty Foxy są produkowane w sposób odpowiedzialny. Dzięki działaniom takim jak korzystanie jedynie z czystej energii czy zrównoważone pozyskiwanie surowców, chcemy wspierać ekosystem i bioróżnorodność oraz umożliwić konsumentom podejmowanie takich decyzji zakupowych, które będą zgodne z ich wartościami. Stąd też chcemy budować świadomość problemów środowiskowych, jak dobrostan zapylaczy oraz podejmować proaktywne działania m.in. nawiązując współpracę z 3Bee oraz dedykując projektowi całą linię produktową – tłumaczy Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.
Co w ulu piszczy
Foxy postawiło na ochronę pszczół i różnorodności biologicznej, wspierając włoską firmę 3Bee w ogólnoeuropejskim wieloletnim projekcie. Pszczelarze będący częścią inicjatywy, dzięki korzystaniu z technologii Hive-Tech mogą w czasie rzeczywistym monitorować temperaturę, natężenie dźwięku, poziom wilgotności oraz masę miodu w ulach, dzięki czemu są w stanie natychmiast reagować.
Waga pokazuje ile miodu zebrały pszczoły, ale również czy np. spożywają więcej pokarmu niż przynoszą, a pszczelarz może zdecydować, czy rodzinie grozi głód i trzeba ją podkarmić. Temperatura pozwala zaobserwować, kiedy pszczela rodzina zaczyna oraz przestaje się rozwijać. Z kolei w przypadku zaalarmowania o wysokiej wilgotności, która może prowadzić do sfermentowania zapasów, ul można po prostu przewietrzyć. Wahania w natężeniu dźwięku informują mnie o tym, że pszczoły są zaniepokojone i potencjalnie może się dziać z nimi coś niedobrego – wymienia Monika Wojciechowska, pszczelarka korzystająca z technologii 3Bee sponsorowanych przez Foxy.
W ramach współpracy powstała dedykowana linia Foxy Love the Bee, w skład której wchodzą ręcznik kuchenny oraz papier toaletowy.
Warto zwracać uwagę na wysiłki firm, które decydują się na wspieranie konkretnych prośrodowiskowych inicjatyw. Foxy i 3Bee tworzą niesamowite rzeczy, które realnie wspierają mnie jako pszczelarza oraz przekładają się na dobrostan pszczół. Stworzenie dedykowanej inicjatywie linii Foxy Love the Bee to również ważny element zwracający uwagę na sytuację zapylaczy – podkreśla Monika Wojciechowska.
Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne marki Foxy są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł, a przy jej przetwarzaniu wykorzystywana jest wyłącznie energia ze źródeł odnawialnych. Opakowania produktów Foxy są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadaje się do ponownego przetworzenia. Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.
Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.