Komunikaty PR

BAKALIE Z LINII BIO I SELECT KRESTO? NATURALNIE!

2024-12-18  |  01:00
Biuro prasowe

Bakalie to nie tylko odżywcza przekąska, ale także niezastąpiony element wielu dań. Linie BIO KRESTO i KRESTO SELECT oferują szeroki wybór produktów, które idealnie sprawdzą się w każdej sytuacji – od porannej owsianki po wykwintne dania obiadowe. Poręczne opakowania i różnorodność smaków sprawiają, że produkty KRESTO są zawsze pod ręką, gotowe do użycia.

BIO KRESTO – naturalny wybór na każdą okazję

 

W linii BIO KRESTO znajdują się produkty uprawiane bez użycia środków ochrony roślin, nawozów sztucznych oraz innych chemicznych preparatów, np. w postaci fumigacji chemicznej. Rodzynki, migdały łuskane, śliwki suszone, morele suszone czy pestki dyni sprawdzą się zarówno jako przekąska, jak i składnik różnorodnych potraw. Żurawina suszona dodaje charakteru deserom i sałatkom, daktyle zaskakują swoją naturalną słodyczą, a nerkowce czy słonecznik łuskany świetnie urozmaicą zarówno dania główne, jak i przekąski.

 

KRESTO SELECT – wyselekcjonowane bakalie na każdą okazję

 

Bakalie z linii KRESTO SELECT dedykowane są tym, którzy cenią jakość i uważnie komponują składniki codziennej diety. To aż sześć smakowitych i pożywnych propozycji będących naturalnym źródłem witamin i minerałów. Migdały Nonpareil są naturalnym źródłem witaminy E i fosforu. Śliwki suszone i morele suszone dostarczają dobroczynny błonnik oraz potas. Cennym źródłem błonnika pokarmowego dla osób dbających o linię jest także suszona żurawina. Orzechy włoskie to skarbnica kwasów omega-3 oraz magnezu. Zawierają aż 80% połówek orzechów. Pestki dyni bez łupin to natomiast źródło fosforu, magnezu, żelaza oraz cynku.

 

Bakalie z linii BIO i SELECT KRESTO są wolne od konserwantów i dostępne w opakowaniach z zamknięciem strunowym, co pozwala na ich wygodne przechowywanie. Dzięki temu można je również z łatwością zapakować jako odżywczą przekąskę do torebki czy plecaka.

 

Produkty są odpowiednie dla wegan.

 

Ceny:

Suszona żurawina marki KRESTO Select:
Dostępne gramatury: 150 g
Sugerowane ceny detaliczne: 150 g – 11,09 zł/szt.

 

Orzechy włoskie marki KRESTO Select:
Dostępne gramatury: 100 g
Sugerowane ceny detaliczne: 150 g – 8,80 zł/szt.

 

Migdały marki KRESTO Select:
Dostępne gramatury: 150 g
Sugerowane ceny detaliczne: 150 g – 12,29 zł/szt.

 

Śliwki suszone marki KRESTO Select:
Dostępne gramatury: 100 g
Sugerowane ceny detaliczne: 150 g – 11,69 zł/szt.

 

Pestki dyni marki KRESTO Select:
Dostępne gramatury: 100 g
Sugerowane ceny detaliczne: 150 g – 9,59 zł/szt.

 

Morele suszone marki KRESTO Select:
Dostępne gramatury: 100 g
Sugerowane ceny detaliczne: 150 g – 11,29 zł/szt.

 

Rodzynki BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 4,79 zł

 

Słonecznik Łuskany BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 3,89 zł

 

Nerkowce BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 10,65 zł

 

Migdały Łuskane BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 10,65 zł

 

Daktyle BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 6,49 zł

 

Śliwki Suszone BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 10,65 zł

 

Pestki Dyni BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 6,49 zł

 

Morela Suszona BIO marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 10,65 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.