Be Diet Catering Ewy Chodakowskiej wspiera mamy
Ewa Chodakowska od początku swojej działalności regularnie angażuje się w akcje na rzecz kobiet. Teraz, wraz ze współtworzonym Be Diet Catering, postanowiła wesprzeć mamy, które znalazły się
w trudnej sytuacji. Część zysku ze sprzedaży boxów ze zdrowym jedzeniem podczas organizowanego Tygodnia Kobiet marka Be Diet Catering przekaże Fundacji Jestem MAMĄ.
Zdrowie kobiet na pierwszym miejscu
Be Diet Catering to zdrowy catering dietetyczny tworzony z myślą o kobietach. Diety projektowane są przez zespół dietetyczek klinicznych tak, aby odżywić odpowiednio kobiecy organizm. Marka na co dzień prowadzi też działania wspierające kobiety w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Teraz, w dniach 8-14 marca marka organizuje Tydzień Kobiet, w ramach którego zachęca do dbania
o siebie i… wspierania innych kobiet.
- Wiemy, jak wiele czasu Polki przeznaczają dla tych, którzy są dla nich najważniejsi, często jednocześnie zapominając o sobie. Wierzymy, że dostarczając kobietom zdrowe rozwiązanie w postaci diety pudełkowej stworzonej zgodnie z ich potrzebami, jesteśmy w stanie wesprzeć je w pokonywaniu codziennych wyzwań, trosce o własne zdrowie, a także w dbaniu o bliskich. – mówi Monika Nowicka
z Be Diet Catering.
To właśnie wspólna misja połączyła Be Diet Catering z Fundacją Jestem MAMĄ.
- Poza zachęceniem kobiet do zatroszczenia się o siebie chcemy zaangażować je do niesienia pomocy innym kobietom. Dlatego też zdecydowaliśmy się część zysku ze sprzedaży diet w ciągu Tygodnia Kobiet przekazać na rzecz Fundacji Jestem MAMĄ. – dodaje Monika Nowicka.
Zadbaj o siebie i pomagaj innym
W ramach akcji Be Diet Catering przekaże około 10% ze sprzedaży boxów w ramach Tygodnia Kobiet (8-14 marca) na wsparcie potrzebujących mam. W myśl akcji „Zadbaj o siebie i pomagaj” każdy, kto zamówi box ze zdrową dietą w tym okresie, przyczyni się do pomocy podopiecznym Fundacji Jestem MAMĄ.
- Robię wszystko, aby moje działania regularnie przechodziły w działania społeczne. Uważam, że dobrem należy się dzielić, stąd nasza inicjatywa. Fundacja Jestem MAMĄ powstała jako inspiracja dla kobiet, które stawiają czoła pięknemu i nierzadko trudnemu wyzwaniu, jakim jest wychowanie dzieci. Zdrowa i szczęśliwa mama to jej szczęśliwe dzieci i otoczenie, dlatego cieszę się, że wspólnie z Fundacją i Be Diet Catering możemy wesprzeć potrzebujące mamy. – mówi Ewa Chodakowska. – Zadbaj o siebie i jednocześnie pomagaj innym kobietom.
Celem Fundacji Jestem MAMĄ jest wspieranie kobiet w okresie macierzyństwa oraz niesienie kobietom pomocy psychologicznej, prawnej czy medycznej. Szczególny nacisk Fundacja kładzie na wspieranie kobiet w trudnej sytuacji życiowej, samotnie wychowujących dzieci, wracających na rynek pracy, borykających się z problemami zdrowotnymi i psychicznymi (m.in. „baby blues”). Środki zebrane
w ramach akcji będą przeznaczone na codzienne działania organizacji, w tym organizowanie szkoleń dla młodych mam i wsparcie w rozwiązywaniu ich problemów.
- Kobiety mają piękne serca, chętnie pomagają wszystkim dookoła, ale często zapominają o sobie. Dlatego to my dbamy o mamy. W tym roku będziemy w stanie wesprzeć jeszcze więcej kobiet dzięki nawiązaniu współpracy z Be Diet Catering. Nasza wspólna akcja pokazuje, że pomaganie jest prostsze, niż może się wydawać. - zaznacza Anna Wycisk, Prezes Fundacji Jestem MAMĄ.
Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
Filary pielęgnacji skóry atopowej
Zimowe kontuzje – jak ich uniknąć? Porady ortopedy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.