Komunikaty PR

Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy

2024-04-29  |  17:00
Biuro prasowe

Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. Napoje nie zawierają tauryny ani dodanego cukru, a obniżona zawartość kofeiny sprawia, że są dostępne również dla osób poniżej 18. roku życia.

FRUGO Energy to doskonały wybór dla wszystkich, którzy chcą czerpać z życia pełnymi garściami i poszukują pozytywnych emocji. Hasłem: Be Frr! Be Real!” marka zachęca do tego, aby pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”. Dlatego też tak chętnie identyfikują się z nią młodzi odbiorcy. W kampanii promującej nową linię produktów uczestniczą popularni TikTokerzy: Monika Kociołek (monika.kociolek), Karol Pieszko (pieszkovx) oraz Piotr Ambryszewski (elpedroosky).

Produkowane przez FoodCare napoje FRUGO Energy stanowią istotną alternatywę na rynku energetyków. Wyróżnia je nie tylko unikalny smak, ale też zdrowa energia, której źródłem jest naturalna kofeina i yerba mate. Nowa receptura pozbawiona została tauryny oraz dodanego cukru, a zawartość kofeiny obniżono do 14 mg/100 ml.

Produkty dostępne są w pięciu smakach (w puszkach 330 ml i 500 ml): Dragon, Watermelon & Strawberry, Wild Cherry, Mango oraz Classico i mogą być sprzedawane także osobom poniżej 18 roku życia.

Producentem napojów FRUGO Energy i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.