Komunikaty PR

Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy

2024-04-29  |  17:00
Biuro prasowe

Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. Napoje nie zawierają tauryny ani dodanego cukru, a obniżona zawartość kofeiny sprawia, że są dostępne również dla osób poniżej 18. roku życia.

FRUGO Energy to doskonały wybór dla wszystkich, którzy chcą czerpać z życia pełnymi garściami i poszukują pozytywnych emocji. Hasłem: Be Frr! Be Real!” marka zachęca do tego, aby pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”. Dlatego też tak chętnie identyfikują się z nią młodzi odbiorcy. W kampanii promującej nową linię produktów uczestniczą popularni TikTokerzy: Monika Kociołek (monika.kociolek), Karol Pieszko (pieszkovx) oraz Piotr Ambryszewski (elpedroosky).

Produkowane przez FoodCare napoje FRUGO Energy stanowią istotną alternatywę na rynku energetyków. Wyróżnia je nie tylko unikalny smak, ale też zdrowa energia, której źródłem jest naturalna kofeina i yerba mate. Nowa receptura pozbawiona została tauryny oraz dodanego cukru, a zawartość kofeiny obniżono do 14 mg/100 ml.

Produkty dostępne są w pięciu smakach (w puszkach 330 ml i 500 ml): Dragon, Watermelon & Strawberry, Wild Cherry, Mango oraz Classico i mogą być sprzedawane także osobom poniżej 18 roku życia.

Producentem napojów FRUGO Energy i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.