Komunikaty PR

Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy

2024-04-29  |  17:00
Biuro prasowe

Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. Napoje nie zawierają tauryny ani dodanego cukru, a obniżona zawartość kofeiny sprawia, że są dostępne również dla osób poniżej 18. roku życia.

FRUGO Energy to doskonały wybór dla wszystkich, którzy chcą czerpać z życia pełnymi garściami i poszukują pozytywnych emocji. Hasłem: Be Frr! Be Real!” marka zachęca do tego, aby pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”. Dlatego też tak chętnie identyfikują się z nią młodzi odbiorcy. W kampanii promującej nową linię produktów uczestniczą popularni TikTokerzy: Monika Kociołek (monika.kociolek), Karol Pieszko (pieszkovx) oraz Piotr Ambryszewski (elpedroosky).

Produkowane przez FoodCare napoje FRUGO Energy stanowią istotną alternatywę na rynku energetyków. Wyróżnia je nie tylko unikalny smak, ale też zdrowa energia, której źródłem jest naturalna kofeina i yerba mate. Nowa receptura pozbawiona została tauryny oraz dodanego cukru, a zawartość kofeiny obniżono do 14 mg/100 ml.

Produkty dostępne są w pięciu smakach (w puszkach 330 ml i 500 ml): Dragon, Watermelon & Strawberry, Wild Cherry, Mango oraz Classico i mogą być sprzedawane także osobom poniżej 18 roku życia.

Producentem napojów FRUGO Energy i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.