Komunikaty PR

Beckers wprowadza aplikację do testowania kolorów

2022-04-26  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka farb Beckers uruchomiła autorską aplikację mobilną do testowania kolorów - Beckers Easy Colour. Wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości pozwala ona sprawdzić, jak konkretne odcienie z palety Beckers prezentują się na ścianach i wybrać tonację najbardziej pasującą do danego wnętrza i własnych preferencji. W aplikacji nie brakuje ponadto ciekawych pomysłów na aranżację wnętrz, informacji o najnowszych trendach kolorystycznych czy funkcjonalności, która umożliwia odtworzenie kolorów z otaczającej nas przestrzeni.

 

- Wiosna inspiruje do zmian, także tych w domowych wnętrzach. Nasza aplikacja pozwala sprawnie i szybko zwizualizować nawet najbardziej szalone pomysły kolorystyczne i ułatwi tym samym poszukiwania idealnego odcienia. Jednocześnie to znacznie więcej niż cyfrowy tester kolorów, bo Beckers Easy Colour stanowi również poradnik bogaty w aranżacyjne pomysły oraz kreator palet, dzięki któremu można czerpać inspiracje z otaczającego nas świata i zaprojektować wnętrza pełne pięknych barw – mówi Aneta Stopa, kierownik marki farb Beckers.

 

Aplikacja marki Beckers umożliwia błyskawiczną wizualizację zmian koloru ścian w oparciu o technologię rozszerzonej rzeczywistości. Jest przy tym intuicyjna i bardzo prosta w obsłudze. Wystarczy zrobić lub wgrać do niej zdjęcie wybranego pomieszczenia i wybierając odcienie z palety Beckers przyjrzeć się, jak faktycznie będą się prezentować w domowych wnętrzach. Powstałe wizualizacje można też zapisywać, by powrócić do nich później. Przydatną funkcjonalnością jest też kreator palet. Z jego pomocą można sczytywać barwy z otoczenia, odtwarzać gamę interesujących tonacji i szybko wyszukać ich odpowiedniki w kolekcji farb Beckers.

 

Więcej na temat nowej aplikacji marki Beckers znajduje się na stronie: https://beckers.pl/beckers-easy-colour.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.