Komunikaty PR

BELL DZIĘKUJE MEDYKOM

2020-05-08  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

BELL Polska w ramach akcji #WdzięczniMedykom produkuje profesjonalne osłony twarzy i przekazuje je szpitalom

Czas pandemii to chwile, kiedy każde wsparcie i każda pomoc są na wagę złota. Jednak największego wsparcia potrzebują zwłaszcza Ci, bez których nie mielibyśmy sił zawalczyć o lepsze jutro i którzy codziennie narażają dla nas swoje zdrowie i życie – mówi właściciel firmy Bell, Krzysztof Pałyska.

Dołączając do podziękowań dla codziennych bohaterów – pracowników służby zdrowia, Bell Polska, polski producent kosmetyków kolorowych, uruchomił produkcję specjalnych osłon ochronnych twarzy. 

Zdajemy sobie sprawę, że obecny czas to potężne wyzwanie i sprawdzian dla nas wszystkich. Nie zdamy go, jeśli nie będziemy wsparciem dla siebie nawzajem. Wiemy jak ogromne jest zapotrzebowanie na sprzęt ochronny, dlatego jako polski producent czujemy się w obowiązku wspierać rodzime placówki zdrowia i uruchomiliśmy produkcję profesjonalnych osłon twarzy, zmniejszających ryzyko zarażenia się wirusem. Przekazujemy je pierwszej linii ognia, czyli lekarzom oraz personelowi medycznemu - dodaje Krzysztof Pałyska.

Osłony twarzy sprawdzają się doskonale, stanowią szczelną tarczę ochronną, są lekkie i wygodne w noszeniu, można je poddać bezpiecznej dezynfekcji i użytkować wiele razy. 

Firma Bell Polska nieodpłatnie przekazała już ponad 50 000 szt. osłon twarzy do 60 szpitali i placówek medycznych, kolejne partie dla medyków są już w drodze więc niebawem zostaną dostarczone.

W odpowiedzi na liczne zapytania konsumentek i na ich prośbę, Bell uruchomił również możliwość dołączenia do akcji. W ich sklepie internetowym jest możliwość nabycia osłon twarzy w bardzo korzystnej cenie, a każda zakupiona osłona to dodatkowa przekazana najbardziej potrzebującym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.