BELL DZIĘKUJE MEDYKOM
BELL Polska w ramach akcji #WdzięczniMedykom produkuje profesjonalne osłony twarzy i przekazuje je szpitalom
Czas pandemii to chwile, kiedy każde wsparcie i każda pomoc są na wagę złota. Jednak największego wsparcia potrzebują zwłaszcza Ci, bez których nie mielibyśmy sił zawalczyć o lepsze jutro i którzy codziennie narażają dla nas swoje zdrowie i życie – mówi właściciel firmy Bell, Krzysztof Pałyska.
Dołączając do podziękowań dla codziennych bohaterów – pracowników służby zdrowia, Bell Polska, polski producent kosmetyków kolorowych, uruchomił produkcję specjalnych osłon ochronnych twarzy.
Zdajemy sobie sprawę, że obecny czas to potężne wyzwanie i sprawdzian dla nas wszystkich. Nie zdamy go, jeśli nie będziemy wsparciem dla siebie nawzajem. Wiemy jak ogromne jest zapotrzebowanie na sprzęt ochronny, dlatego jako polski producent czujemy się w obowiązku wspierać rodzime placówki zdrowia i uruchomiliśmy produkcję profesjonalnych osłon twarzy, zmniejszających ryzyko zarażenia się wirusem. Przekazujemy je pierwszej linii ognia, czyli lekarzom oraz personelowi medycznemu - dodaje Krzysztof Pałyska.
Osłony twarzy sprawdzają się doskonale, stanowią szczelną tarczę ochronną, są lekkie i wygodne w noszeniu, można je poddać bezpiecznej dezynfekcji i użytkować wiele razy.
Firma Bell Polska nieodpłatnie przekazała już ponad 50 000 szt. osłon twarzy do 60 szpitali i placówek medycznych, kolejne partie dla medyków są już w drodze więc niebawem zostaną dostarczone.
W odpowiedzi na liczne zapytania konsumentek i na ich prośbę, Bell uruchomił również możliwość dołączenia do akcji. W ich sklepie internetowym jest możliwość nabycia osłon twarzy w bardzo korzystnej cenie, a każda zakupiona osłona to dodatkowa przekazana najbardziej potrzebującym.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.