Komunikaty PR

BELL DZIĘKUJE MEDYKOM

2020-05-08  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

BELL Polska w ramach akcji #WdzięczniMedykom produkuje profesjonalne osłony twarzy i przekazuje je szpitalom

Czas pandemii to chwile, kiedy każde wsparcie i każda pomoc są na wagę złota. Jednak największego wsparcia potrzebują zwłaszcza Ci, bez których nie mielibyśmy sił zawalczyć o lepsze jutro i którzy codziennie narażają dla nas swoje zdrowie i życie – mówi właściciel firmy Bell, Krzysztof Pałyska.

Dołączając do podziękowań dla codziennych bohaterów – pracowników służby zdrowia, Bell Polska, polski producent kosmetyków kolorowych, uruchomił produkcję specjalnych osłon ochronnych twarzy. 

Zdajemy sobie sprawę, że obecny czas to potężne wyzwanie i sprawdzian dla nas wszystkich. Nie zdamy go, jeśli nie będziemy wsparciem dla siebie nawzajem. Wiemy jak ogromne jest zapotrzebowanie na sprzęt ochronny, dlatego jako polski producent czujemy się w obowiązku wspierać rodzime placówki zdrowia i uruchomiliśmy produkcję profesjonalnych osłon twarzy, zmniejszających ryzyko zarażenia się wirusem. Przekazujemy je pierwszej linii ognia, czyli lekarzom oraz personelowi medycznemu - dodaje Krzysztof Pałyska.

Osłony twarzy sprawdzają się doskonale, stanowią szczelną tarczę ochronną, są lekkie i wygodne w noszeniu, można je poddać bezpiecznej dezynfekcji i użytkować wiele razy. 

Firma Bell Polska nieodpłatnie przekazała już ponad 50 000 szt. osłon twarzy do 60 szpitali i placówek medycznych, kolejne partie dla medyków są już w drodze więc niebawem zostaną dostarczone.

W odpowiedzi na liczne zapytania konsumentek i na ich prośbę, Bell uruchomił również możliwość dołączenia do akcji. W ich sklepie internetowym jest możliwość nabycia osłon twarzy w bardzo korzystnej cenie, a każda zakupiona osłona to dodatkowa przekazana najbardziej potrzebującym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.