Komunikaty PR

Bello, Minionki powracają! Szukaj kultowych postaci na opakowaniach E.Wedel

2022-08-24  |  01:00
Biuro prasowe

Kevin, Bob i Stuart, a także wiele, wiele innych Minionków odnalazło przyjemność w wedlowskich słodkościach. Od teraz, dzięki podjętej przez Universal Brand Development i E.Wedel współpracy, kultowe postaci widnieją na wybranych opakowaniach słodyczy. Wizerunki popularnych bohaterów zdobić będą, m.in. Ptasie Mleczko® Strawberry Shake, czekoladę Mocno Mleczną czy też limitowaną edycję wafelka WW Kokos. Szukaj wedlowskich produktów w nowych opakowaniach i sprawdź, czy poznajesz każdą z tych charakterystycznych postaci. 

Minionki szaleją na wedlowskich opakowaniach

Radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie – TAK! Minionków nie trzeba nikomu przedstawiać. Pomimo tego, że komunikują się po swojemu, ich mimika i gesty sprawiają, że od razu wiadomo, co mają do powiedzenia. Tym razem te zadziorne postaci pojawią się na wybranych produktach marki E.Wedel. Na każdym opakowaniu robią to, co potrafią najlepiej… śmieją się, psocą i zachęcają do spróbowania tego, co skrywa środek!

Znane produkty w nowym wydaniu

Za sprawą współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination w wedlowskim portfolio znajdują się znane propozycje w nowej szacie graficznej. Wszystkie dostępne będą od teraz w stałej ofercie:

  • Ptasie Mleczko® Strawberry Shake, czyli pyszne, niebiańsko lekkie pianki o smaku truskawkowego shake’a – idealne, by dzielić się przyjemnością z bliskimi lub do rozkoszowania się lekką pianką samodzielnie, 
  • Czekolada Mocno Mleczna 80 g, która dzięki zbilansowanemu połączeniu oryginalnej wedlowskiej czekolady i mleka oraz gładkiej i delikatnej konsystencji idealnie rozpływa się w ustach,
  • Czekolada Mocno Mleczna 80 g z miodowymi płatkami corn flakes, która dodatkowo przyjemnie chrupie. 

Limitowana oferta znanych klasyków

Oprócz dobrze znanych i lubianych pozycji, w ofercie będącej wynikiem współpracy z kultową licencją, pojawią się także limitowane wersje klasyków. Mowa o popularnej wedlowskiej Czekoladzie Mlecznej z nadzieniem truskawkowym i czekoladzie Mocno Mlecznej. Obie tabliczki w nowych, dużych formatach 290 g i 240 g będą świetnymi, prezentowymi „pewniakami”, które ucieszą każdego obdarowanego. Wśród limitowanych słodkości pojawi się też uwielbiana przez dzieci Czekotubka Truskawkowa, czyli pyszny krem zamknięty w wygodnym opakowaniu, które nie brudzi rąk i umożliwia higieniczną konsumpcję. Dzięki temu Czekotubki kochają zarówno dzieci, jak i ich rodzice. Wszystkie te produkty dostępne będą w szerokiej sprzedaży. 

Poznaj nowości produktowe

A skoro za sprawą Minionków wedlowskie opakowania przeszły prawdziwą metamorfozę, to nie mogło zabraknąć także dedykowanych nowości produktowych. Jedną z nich jest, np. Czekolada Mleczna z nadzieniem mlecznym 100 g, której nie oprze się żaden miłośnik czekolady. Wśród nowości pojawią się także dwie słodkości w kategorii batonów, w których kokos gra pierwsze skrzypce. Pierwszy z nich to WW Kokos, czyli cztery przepyszne, kruche wafelki, przełożone kremem kokosowym i oblane mleczną czekoladą. Drugi zaś to kokosowy Bajeczny Kokos Crunchy, który zachwyci doskonale skomponowanymi dodatkami – orzechowym nadzieniem z wiórkami kokosa i kawałkami wafelków, również oblanymi mleczną czekoladą. 

Wszystkie produkty E.Wedel, będące efektem współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination, dostępne będą w szerokiej dystrybucji od września. Wyjątkiem jest baton Bajeczny Kokos Crunchy, którego sprzedaż zaplanowana jest wyłącznie w sieci sklepów Żabka. Szukaj wszystkich propozycji na specjalnie przygotowanych standach oznaczonych logotypem marki i uśmiechniętym wizerunkiem kultowych bohaterów filmu.  

___________________________________________________________________

Minionki: Wejście Gru

Najnowsza odsłona najpopularniejszej serii animowanej wszechczasów, „Minionki: Wejście Gru”, odkrywa przed nami historię młodego Gru, który spotyka na swojej drodze Minionki i razem z nimi tworzy najbardziej nikczemną ekipę. 

Film łączy to, za co świat pokochał produkcje Illumination – niezwykły, cięty humor, odniesienia do popkultury, emocje, znakomitą muzykę oraz nieokiełznaną akcję. Nie zabraknie w nim też nominowanego do Oscara® Steve’a Carella (powracającego w roli Gru) oraz nowej, ekscytującej obsady, w tym zdobywcy Oscara® Alana Arkina, Taraji P. Henson, Jeana-Claude’a Van Damme’a, Lucy Lawless, Dolpha Lundgrena i Danny’ego Trejo. W filmie występują także Russel Brand, Michelle Yeoh i zdobywczyni Oscara® Julie Andrews. 

Produkcja „Minionki: Wejście Gru” pod kierownictwem oryginalnych twórców serii została wyprodukowana przez założyciela i dyrektora generalnego Illumination – Chrisa Meledandriego, oraz jego wieloletnich współpracowników: Janet Healy i Chrisa Renauda. Za kamerą zasiadł Kyle Balda („Minionki”, „Gru, Dru i Minionki”), wspierany przez Brada Ablesona („Simpsonowie”) i Jonathana del Vala („Sekretne życie zwierzaków domowych”). Produkcja zawiera kultowy głos Pierre’a Coffina jako Minionki oraz doskonałą ścieżkę dźwiękową z lat 70., dzięki uprzejmości legendarnego, nagrodzonego Grammy, producenta muzycznego Jacka Antonoffa.

www.minionsmovie.com

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema

Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.

Muzyka

Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.