Bezpieczeństwo każdego kroku
Dostosowanie przestrzeni, szczególnie publicznej, jest niezwykle ważne dla osób niewidomych i niedowidzących. Schody często stanowią poważne utrudnienie w poruszaniu się, co może prowadzić do niebezpiecznych sytuacji, takich jak potknięcia i upadki. Stopnice Grupy Tubądzin zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie i bezpieczeństwie osób z zaburzeniami widzenia. Dostępne są w długości 160 cm i można je łączyć z podstopnicami, co zwiększa ich funkcjonalność. Dzięki nim osoby słabowidzące mogą bezpieczniej i łatwiej korzystać z obiektów publicznych.
Większa widoczność
Kontrastowe pasy nadrukowane na stopnicach sprawiają, że są one łatwiej zauważalne nawet dla osób z ograniczoną ostrością widzenia i pełnią rolę wizualnych sygnałów, ułatwiając orientację w przestrzeni. Wyraźne wzory i intensywne barwy pomagają w identyfikacji krawędzi i poziomu schodów, co zmniejsza ryzyko potknięć i upadków zwiększając bezpieczeństwo poruszania się. Dzięki temu osoby niedowidzące mogą bezpieczniej poruszać się po schodach. Stopnice z nadrukiem od Grupy Tubądzin znacząco podnoszą poziom komfortu osób niedowidzących, zwiększając ich niezależność i swobodę przemieszczania się.
Certyfikat Fundacji Integracja
Wybrane stopnice CARE od Grupy Tubądzin mają Certyfikat “Produkt bez barier” Fundacji Integracja, który wyróżnia usługi i produkty wspierające integrację społeczną osób z niepełnosprawnościami. Certyfikat ten potwierdza, że innowacyjne stopnice skutecznie eliminują bariery architektoniczne, jakie stanowiły schody dla osób niedowidzących. To dowód zaangażowania Grupy Tubądzin w tworzenie bardziej dostępnych i przyjaznych przestrzeni dla wszystkich.
Estetyka i trwałość
Stopnice dostępne są w tych samych wzorach, co kolekcje gresowe pozwalając na spójne aranżacje przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych. Oferta obejmuje stopnice z kolekcji Monolith, inspirowanej wyglądem kamieni, minerałów i surowego betonu, oraz płytki barwione w masie. Te stopnice są idealnym rozwiązaniem zarówno na schody wewnętrzne, jak i zewnętrzne, łącząc estetykę z trwałością. Są odporne na warunki atmosferyczne, wilgoć, mróz i wysokie temperatury, a ich utrzymanie w czystości jest niezwykle proste.
Dzięki innowacyjnej konstrukcji, stopnice CARE od Grupy Tubądzin nie tylko zwiększają bezpieczeństwo, ale także przyczyniają się do tworzenia bardziej inkluzywnej i dostępnej przestrzeni publicznej. Łączą w sobie funkcjonalność, estetykę i trwałość. To ważny krok w stronę budowania społeczeństwa, w którym każdy, niezależnie od swoich możliwości, może czuć się pewnie i bezpiecznie.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.