Komunikaty PR

Bezpłatne badania wzroku w Wilanowie - otwarcie Oakley Store Warsaw

2024-09-03  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0 MB )

Mieszkańcy stolicy będą mieli wyjątkową szansę poddania się bezpłatnie profesjonalnemu badaniu wzroku 3D. Akcja trwa przez cały wrzesień w nowo otwartym Oakley Store Warsaw i wspierana jest przez Urząd Dzielnicy Wilanów.

W dniach 6-7 września, podczas Dni Wilanowa, warszawiacy będą mogli skorzystać z bezpłatnego, profesjonalnego badania ostrości wzroku. Na głównym paKo Royal Wilanów w miasteczku Oakley staną specjalne urządzenia diagnostyczne – autorefraktometry, a badania będą realizowane pod okiem profesjonalnych Optometrystów. Chętne osoby, w tym będące pod opieką rodzica dzieci od 6. roku życia, będą mogły poddać się darmowemu badaniu ostrości wzroku. Wszystko to dzięki akcji społecznej pierwszego w Polsce Oakley Store Warsaw, oferującego w jednym miejscu kultową kolekcję odzieży i akcesoriów sportowo-lifestylowych oraz okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych.

Zachęcamy mieszkańców Wilanowa, ale także innych dzielnic, do tłumnego przybycia na nasze wydarzenie. Regularne kontrole ostrości wzroku powinny na stałe wpisać się w kalendarz profilaktyki zdrowotnej, a w dniach 6-7 września można zrobić to całkowicie bezpłatnie. W piątek, 6 września, czekamy na Państwa w godzinach 16:00-20:00, a w sobotę, 7 września, w godzinach 10:00-19:00. Zapraszamy także rodziców z dziećmi od lat 6 – początek roku szkolnego to dobry czas, bysprawdzić kondycję naszych oczu – mówi Rafał Stawicki, Optometrysta.

UWAGA! Na bezpłatne pełne badanie wzroku 3D w Oakley Store Warsaw będzie można zapisać się przez cały wrzesień na stronie www.o-store.pl oraz pod numerem telefonu 570 925 566. Oakley Store Warsaw zaprasza we wrześniu wszystkich mieszkańców Warszawy do swojego najnowocześniejszego laboratorium Oakley Lab na badanie wzroku, wykonywane przez wysokiej klasy specjalistów – Optometrystów, na światowej klasy sprzęcie diagnostycznym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran? Biuro prasowe
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje
Zdrowie Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie
2025-05-08 | 17:00

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Kampania edukacyjna „Sto żyć. ALS” Stowarzyszenia Dignitas Dolentium przedstawia poruszającą historię Barbary Gołubowskiej, pacjentki z SOD1-ALS. Stwardnienie zanikowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.