Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna ogrodowego. Będzie to okazja, by podpytać eksperta, jak najlepiej dbać o drewniane powierzchnie wokół domu, by nie straciły swej funkcjonalności i zdobiły ogród na długie lata. Spotkania będą odbywać się w sklepach Castorama od maja do lipca 2024 w największych miastach Polski. Pierwsze z nich zaplanowano w Warszawie.
„Marka Drewnochron od ponad 35 lat pomaga klientom pielęgnować ten wyjątkowy, naturalny surowiec, jakim jest drewno, starając się zachować jego piękno na lata. Tym razem wspólnie z popularnym ogrodnikiem, Dominikiem Strzelcem, będziemy się dzielić wiedzą i doświadczeniem, podpowiadając, jak we własnym zakresie można zapewnić drewnu ochronę, jednocześnie dbając o jego walory estetyczne” – komentuje Aneta Stopa, manager marki Drewnochron.
W ramach bezpłatnych porad Dominik Strzelec, gospodarz popularnych programów telewizyjnych, takich jak „Odlotowy Ogród” i ambasador marki Drewnochron, będzie podpowiadał, jak skutecznie zabezpieczyć drewno zewnętrzne, by zachować je w dobrej formie na wiele sezonów. Każdy zainteresowany może liczyć na indywidualne doradztwo, jak zatroszczyć się o ogrodowe meble, pergole, huśtawki czy ogrodzenie, a także na pomoc w doborze odpowiednich preparatów do ich ochrony. W trakcie wydarzenia będzie też można sprawdzić wybrany kolor na żywo, korzystając z przygotowanych na stoisku próbek drewna. Można także przynieść ze sobą drobne drewniane elementy, by bezpośrednio na nich wraz z Dominikiem Strzelcem przetestować interesujące odcienie.
Organizowane przez markę Drewnochron porady będą odbywały się w wybrane piątki i soboty od maja do końca lipca. W ramach akcji Dominik Strzelec odwiedzi Warszawę, Bydgoszcz, Wrocław, Zieloną Górę, Kraków, Bielsko-Białą, a także Częstochowę. Cykl zainauguruje spotkanie w Castoramie na warszawskim Targówku, przy ul. Głębockiej 15A, które odbędzie się w sobotę, 11 maja, w godzinach 10.00-17.00.
![Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_614464961,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
![KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją](/files/_uploaded/glownekonf_531130217,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
![Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI](/files/_uploaded/glownekonf_865341287,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.