Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna ogrodowego. Będzie to okazja, by podpytać eksperta, jak najlepiej dbać o drewniane powierzchnie wokół domu, by nie straciły swej funkcjonalności i zdobiły ogród na długie lata. Spotkania będą odbywać się w sklepach Castorama od maja do lipca 2024 w największych miastach Polski. Pierwsze z nich zaplanowano w Warszawie.
„Marka Drewnochron od ponad 35 lat pomaga klientom pielęgnować ten wyjątkowy, naturalny surowiec, jakim jest drewno, starając się zachować jego piękno na lata. Tym razem wspólnie z popularnym ogrodnikiem, Dominikiem Strzelcem, będziemy się dzielić wiedzą i doświadczeniem, podpowiadając, jak we własnym zakresie można zapewnić drewnu ochronę, jednocześnie dbając o jego walory estetyczne” – komentuje Aneta Stopa, manager marki Drewnochron.
W ramach bezpłatnych porad Dominik Strzelec, gospodarz popularnych programów telewizyjnych, takich jak „Odlotowy Ogród” i ambasador marki Drewnochron, będzie podpowiadał, jak skutecznie zabezpieczyć drewno zewnętrzne, by zachować je w dobrej formie na wiele sezonów. Każdy zainteresowany może liczyć na indywidualne doradztwo, jak zatroszczyć się o ogrodowe meble, pergole, huśtawki czy ogrodzenie, a także na pomoc w doborze odpowiednich preparatów do ich ochrony. W trakcie wydarzenia będzie też można sprawdzić wybrany kolor na żywo, korzystając z przygotowanych na stoisku próbek drewna. Można także przynieść ze sobą drobne drewniane elementy, by bezpośrednio na nich wraz z Dominikiem Strzelcem przetestować interesujące odcienie.
Organizowane przez markę Drewnochron porady będą odbywały się w wybrane piątki i soboty od maja do końca lipca. W ramach akcji Dominik Strzelec odwiedzi Warszawę, Bydgoszcz, Wrocław, Zieloną Górę, Kraków, Bielsko-Białą, a także Częstochowę. Cykl zainauguruje spotkanie w Castoramie na warszawskim Targówku, przy ul. Głębockiej 15A, które odbędzie się w sobotę, 11 maja, w godzinach 10.00-17.00.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.