Komunikaty PR

Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski

2024-05-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna ogrodowego. Będzie to okazja, by podpytać eksperta, jak najlepiej dbać o drewniane powierzchnie wokół domu, by nie straciły swej funkcjonalności i zdobiły ogród na długie lata. Spotkania będą odbywać się w sklepach Castorama od maja do lipca 2024 w największych miastach Polski. Pierwsze z nich zaplanowano w Warszawie. 

„Marka Drewnochron od ponad 35 lat pomaga klientom pielęgnować ten wyjątkowy, naturalny surowiec, jakim jest drewno, starając się zachować jego piękno na lata. Tym razem wspólnie z popularnym ogrodnikiem, Dominikiem Strzelcem, będziemy się dzielić wiedzą i doświadczeniem, podpowiadając, jak we własnym zakresie można zapewnić drewnu ochronę, jednocześnie dbając o jego walory estetyczne” – komentuje Aneta Stopa, manager marki Drewnochron. 

W ramach bezpłatnych porad Dominik Strzelec, gospodarz popularnych programów telewizyjnych, takich jak „Odlotowy Ogród” i ambasador marki Drewnochron, będzie podpowiadał, jak skutecznie zabezpieczyć drewno zewnętrzne, by zachować je w dobrej formie na wiele sezonów. Każdy zainteresowany może liczyć na indywidualne doradztwo, jak zatroszczyć się o ogrodowe meble, pergole, huśtawki czy ogrodzenie, a także na pomoc w doborze odpowiednich preparatów do ich ochrony. W trakcie wydarzenia będzie też można sprawdzić wybrany kolor na żywo, korzystając z przygotowanych na stoisku próbek drewna. Można także przynieść ze sobą drobne drewniane elementy, by bezpośrednio na nich wraz z Dominikiem Strzelcem przetestować interesujące odcienie. 

Organizowane przez markę Drewnochron porady będą odbywały się w wybrane piątki i soboty od maja do końca lipca. W ramach akcji Dominik Strzelec odwiedzi Warszawę, Bydgoszcz, Wrocław, Zieloną Górę, Kraków, Bielsko-Białą, a także Częstochowę. Cykl zainauguruje spotkanie w Castoramie na warszawskim Targówku, przy ul. Głębockiej 15A, które odbędzie się w sobotę, 11 maja, w godzinach 10.00-17.00. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.