Komunikaty PR

Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski

2024-05-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna ogrodowego. Będzie to okazja, by podpytać eksperta, jak najlepiej dbać o drewniane powierzchnie wokół domu, by nie straciły swej funkcjonalności i zdobiły ogród na długie lata. Spotkania będą odbywać się w sklepach Castorama od maja do lipca 2024 w największych miastach Polski. Pierwsze z nich zaplanowano w Warszawie. 

„Marka Drewnochron od ponad 35 lat pomaga klientom pielęgnować ten wyjątkowy, naturalny surowiec, jakim jest drewno, starając się zachować jego piękno na lata. Tym razem wspólnie z popularnym ogrodnikiem, Dominikiem Strzelcem, będziemy się dzielić wiedzą i doświadczeniem, podpowiadając, jak we własnym zakresie można zapewnić drewnu ochronę, jednocześnie dbając o jego walory estetyczne” – komentuje Aneta Stopa, manager marki Drewnochron. 

W ramach bezpłatnych porad Dominik Strzelec, gospodarz popularnych programów telewizyjnych, takich jak „Odlotowy Ogród” i ambasador marki Drewnochron, będzie podpowiadał, jak skutecznie zabezpieczyć drewno zewnętrzne, by zachować je w dobrej formie na wiele sezonów. Każdy zainteresowany może liczyć na indywidualne doradztwo, jak zatroszczyć się o ogrodowe meble, pergole, huśtawki czy ogrodzenie, a także na pomoc w doborze odpowiednich preparatów do ich ochrony. W trakcie wydarzenia będzie też można sprawdzić wybrany kolor na żywo, korzystając z przygotowanych na stoisku próbek drewna. Można także przynieść ze sobą drobne drewniane elementy, by bezpośrednio na nich wraz z Dominikiem Strzelcem przetestować interesujące odcienie. 

Organizowane przez markę Drewnochron porady będą odbywały się w wybrane piątki i soboty od maja do końca lipca. W ramach akcji Dominik Strzelec odwiedzi Warszawę, Bydgoszcz, Wrocław, Zieloną Górę, Kraków, Bielsko-Białą, a także Częstochowę. Cykl zainauguruje spotkanie w Castoramie na warszawskim Targówku, przy ul. Głębockiej 15A, które odbędzie się w sobotę, 11 maja, w godzinach 10.00-17.00. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.