Komunikaty PR

„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji

2021-01-15  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji

Początek roku to czas nowych postanowień, zmian w naszym życiu. To dobry okres by zatroszczyć się o nasze samopoczucie. Warto pomyśleć o tym jak i pod czym śpimy, ponieważ sen ma dla naszego zdrowia fundamentalne znaczenie. Styczeń to właściwy moment by kupić nową, miękką, antybakteryjną kołdrę, czy zatroszczyć się o środowisko i spać pod Eko przykryciem. A może odświeżyć całą sypialnię naraz? W tym celu warto skorzystać z licznych wyprzedaży z okazji „białego miesiąca”. Teraz kupimy jakościowe tekstylia sypialniane w bardzo atrakcyjnych cenach. Jakich promocji możemy spodziewać się w tym roku?

Historia „białego miesiąca”

To, że „biały miesiąc” przypada na styczeń nie jest zbiegiem okoliczności, a nazwa ta nie jest wbrew pozorom związana ze śniegiem ani zimą (przynajmniej wprost). John Wanamaker, amerykański przedsiębiorca i pionier w dziedzinie marketingu, zauważył, że tuż po Świętach Bożego Narodzenia sprzedaż w jego domu towarowym nie przynosi oczekiwanych zysków, a sam sklep świeci pustkami. Ponosił straty finansowe i potrzebował dobrego planu na poprawę wyników sprzedażowych. Nie chcąc zwalniać swoich pracowników, wpadł na genialny pomysł. Postanowił przecenić wszystkie białe produkty w swoim markecie. Tak właśnie w roku 1878 zapoczątkował efekt „Białego Miesiąca”, który stał się na tyle korzystny, że wyprzedaże kontynuowano w kolejnych latach. Z czasem tradycja rozprzestrzeniła się po świecie i dotarła także do Polski.

Co znajdziemy na wyprzedażach?

W tym roku zimowe promocje przebiegają w nieco innej formie. Zakupy głównie robimy online albo swoją energię zakupową kierujemy na otwarte markety. Tam z okazji „białego miesiąca” znajdziemy poduszki, koce, ręczniki i kołdry, wszystko wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Jeśli zastanawiasz się nad odświeżeniem sypialni i poprawieniem jakości snu, właśnie teraz jest najlepszy moment, aby tego dokonać. W atrakcyjnych cenach możemy zakupić między innymi śnieżnobiałą, miękką kołdrę z linii Antibacterial marki Wendre, która została wykonana ze specjalnych włókien ANTIBACT™. Minimalizują one rozwój roztoczy oraz produkowanych przez nie alergenów i działają przeciwbakteryjnie. Albo tekstylia sypialniane z linii BLOMMENSLYST, która dzięki minimalistycznemu, kwiatowemu motywowi wprowadzi do wnętrza sypialni przytulny charakter. Wypełnienie kołder i poduszek Blommenslyst wykonane jest z włókien HCS, które wzbogacone silikonem, utrzymują odpowiednią sprężystość kołdry i nie zbijają się podczas użytkowania. Te i inne produkty od marki Wendre z rabatem aż do 70% znajdziemy w sklepach E.Leclerc, Carrefour, Auchan, Makro czy Selgros.

Co wyróżnia dobrą poduszkę i kołdrę?

Producenci kołder i poduszek tworzą swoje produkty tak by służyły nam na lata. Wendre zwraca również bardzo dużą uwagę na jakość i komfort snu, ale także na łatwość zachowania higieny produktów. Dlatego też nadają się one do prania w zwykłej pralce domowej, a wszystkie niezbędne informacje dotyczące użytkowania tekstyliów umieszczane są na metce każdego z nich. Warto pamiętać, że kołdry i poduszki powinniśmy prać około 2 razy w roku.

Przy wyborze poduszki bądź kołdry warto też zwrócić uwagę na materiał i sposób produkcji. Czy wiedziałeś, że dzięki zakupowi linii Eko marki Wendre możesz zadbać o naszą planetę? Została ona w całości wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu.

Tekstylia sypialniane od Wendre są wyrobami medycznymi. Oznacza to, że produkty zostały wielokrotnie przetestowane, nie zawierają szkodliwych zdrowiu składników oraz są odpowiednie do użytkowania przez dzieci, alergików i osoby o wrażliwej skórze. Zadbajmy więc o siebie i naszą planetę od początku roku!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.