„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji
Początek roku to czas nowych postanowień, zmian w naszym życiu. To dobry okres by zatroszczyć się o nasze samopoczucie. Warto pomyśleć o tym jak i pod czym śpimy, ponieważ sen ma dla naszego zdrowia fundamentalne znaczenie. Styczeń to właściwy moment by kupić nową, miękką, antybakteryjną kołdrę, czy zatroszczyć się o środowisko i spać pod Eko przykryciem. A może odświeżyć całą sypialnię naraz? W tym celu warto skorzystać z licznych wyprzedaży z okazji „białego miesiąca”. Teraz kupimy jakościowe tekstylia sypialniane w bardzo atrakcyjnych cenach. Jakich promocji możemy spodziewać się w tym roku?
Historia „białego miesiąca”
To, że „biały miesiąc” przypada na styczeń nie jest zbiegiem okoliczności, a nazwa ta nie jest wbrew pozorom związana ze śniegiem ani zimą (przynajmniej wprost). John Wanamaker, amerykański przedsiębiorca i pionier w dziedzinie marketingu, zauważył, że tuż po Świętach Bożego Narodzenia sprzedaż w jego domu towarowym nie przynosi oczekiwanych zysków, a sam sklep świeci pustkami. Ponosił straty finansowe i potrzebował dobrego planu na poprawę wyników sprzedażowych. Nie chcąc zwalniać swoich pracowników, wpadł na genialny pomysł. Postanowił przecenić wszystkie białe produkty w swoim markecie. Tak właśnie w roku 1878 zapoczątkował efekt „Białego Miesiąca”, który stał się na tyle korzystny, że wyprzedaże kontynuowano w kolejnych latach. Z czasem tradycja rozprzestrzeniła się po świecie i dotarła także do Polski.
Co znajdziemy na wyprzedażach?
W tym roku zimowe promocje przebiegają w nieco innej formie. Zakupy głównie robimy online albo swoją energię zakupową kierujemy na otwarte markety. Tam z okazji „białego miesiąca” znajdziemy poduszki, koce, ręczniki i kołdry, wszystko wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Jeśli zastanawiasz się nad odświeżeniem sypialni i poprawieniem jakości snu, właśnie teraz jest najlepszy moment, aby tego dokonać. W atrakcyjnych cenach możemy zakupić między innymi śnieżnobiałą, miękką kołdrę z linii Antibacterial marki Wendre, która została wykonana ze specjalnych włókien ANTIBACT™. Minimalizują one rozwój roztoczy oraz produkowanych przez nie alergenów i działają przeciwbakteryjnie. Albo tekstylia sypialniane z linii BLOMMENSLYST, która dzięki minimalistycznemu, kwiatowemu motywowi wprowadzi do wnętrza sypialni przytulny charakter. Wypełnienie kołder i poduszek Blommenslyst wykonane jest z włókien HCS, które wzbogacone silikonem, utrzymują odpowiednią sprężystość kołdry i nie zbijają się podczas użytkowania. Te i inne produkty od marki Wendre z rabatem aż do 70% znajdziemy w sklepach E.Leclerc, Carrefour, Auchan, Makro czy Selgros.
Co wyróżnia dobrą poduszkę i kołdrę?
Producenci kołder i poduszek tworzą swoje produkty tak by służyły nam na lata. Wendre zwraca również bardzo dużą uwagę na jakość i komfort snu, ale także na łatwość zachowania higieny produktów. Dlatego też nadają się one do prania w zwykłej pralce domowej, a wszystkie niezbędne informacje dotyczące użytkowania tekstyliów umieszczane są na metce każdego z nich. Warto pamiętać, że kołdry i poduszki powinniśmy prać około 2 razy w roku.
Przy wyborze poduszki bądź kołdry warto też zwrócić uwagę na materiał i sposób produkcji. Czy wiedziałeś, że dzięki zakupowi linii Eko marki Wendre możesz zadbać o naszą planetę? Została ona w całości wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu.
Tekstylia sypialniane od Wendre są wyrobami medycznymi. Oznacza to, że produkty zostały wielokrotnie przetestowane, nie zawierają szkodliwych zdrowiu składników oraz są odpowiednie do użytkowania przez dzieci, alergików i osoby o wrażliwej skórze. Zadbajmy więc o siebie i naszą planetę od początku roku!

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.