Komunikaty PR

„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji

2021-01-15  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji

Początek roku to czas nowych postanowień, zmian w naszym życiu. To dobry okres by zatroszczyć się o nasze samopoczucie. Warto pomyśleć o tym jak i pod czym śpimy, ponieważ sen ma dla naszego zdrowia fundamentalne znaczenie. Styczeń to właściwy moment by kupić nową, miękką, antybakteryjną kołdrę, czy zatroszczyć się o środowisko i spać pod Eko przykryciem. A może odświeżyć całą sypialnię naraz? W tym celu warto skorzystać z licznych wyprzedaży z okazji „białego miesiąca”. Teraz kupimy jakościowe tekstylia sypialniane w bardzo atrakcyjnych cenach. Jakich promocji możemy spodziewać się w tym roku?

Historia „białego miesiąca”

To, że „biały miesiąc” przypada na styczeń nie jest zbiegiem okoliczności, a nazwa ta nie jest wbrew pozorom związana ze śniegiem ani zimą (przynajmniej wprost). John Wanamaker, amerykański przedsiębiorca i pionier w dziedzinie marketingu, zauważył, że tuż po Świętach Bożego Narodzenia sprzedaż w jego domu towarowym nie przynosi oczekiwanych zysków, a sam sklep świeci pustkami. Ponosił straty finansowe i potrzebował dobrego planu na poprawę wyników sprzedażowych. Nie chcąc zwalniać swoich pracowników, wpadł na genialny pomysł. Postanowił przecenić wszystkie białe produkty w swoim markecie. Tak właśnie w roku 1878 zapoczątkował efekt „Białego Miesiąca”, który stał się na tyle korzystny, że wyprzedaże kontynuowano w kolejnych latach. Z czasem tradycja rozprzestrzeniła się po świecie i dotarła także do Polski.

Co znajdziemy na wyprzedażach?

W tym roku zimowe promocje przebiegają w nieco innej formie. Zakupy głównie robimy online albo swoją energię zakupową kierujemy na otwarte markety. Tam z okazji „białego miesiąca” znajdziemy poduszki, koce, ręczniki i kołdry, wszystko wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Jeśli zastanawiasz się nad odświeżeniem sypialni i poprawieniem jakości snu, właśnie teraz jest najlepszy moment, aby tego dokonać. W atrakcyjnych cenach możemy zakupić między innymi śnieżnobiałą, miękką kołdrę z linii Antibacterial marki Wendre, która została wykonana ze specjalnych włókien ANTIBACT™. Minimalizują one rozwój roztoczy oraz produkowanych przez nie alergenów i działają przeciwbakteryjnie. Albo tekstylia sypialniane z linii BLOMMENSLYST, która dzięki minimalistycznemu, kwiatowemu motywowi wprowadzi do wnętrza sypialni przytulny charakter. Wypełnienie kołder i poduszek Blommenslyst wykonane jest z włókien HCS, które wzbogacone silikonem, utrzymują odpowiednią sprężystość kołdry i nie zbijają się podczas użytkowania. Te i inne produkty od marki Wendre z rabatem aż do 70% znajdziemy w sklepach E.Leclerc, Carrefour, Auchan, Makro czy Selgros.

Co wyróżnia dobrą poduszkę i kołdrę?

Producenci kołder i poduszek tworzą swoje produkty tak by służyły nam na lata. Wendre zwraca również bardzo dużą uwagę na jakość i komfort snu, ale także na łatwość zachowania higieny produktów. Dlatego też nadają się one do prania w zwykłej pralce domowej, a wszystkie niezbędne informacje dotyczące użytkowania tekstyliów umieszczane są na metce każdego z nich. Warto pamiętać, że kołdry i poduszki powinniśmy prać około 2 razy w roku.

Przy wyborze poduszki bądź kołdry warto też zwrócić uwagę na materiał i sposób produkcji. Czy wiedziałeś, że dzięki zakupowi linii Eko marki Wendre możesz zadbać o naszą planetę? Została ona w całości wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu.

Tekstylia sypialniane od Wendre są wyrobami medycznymi. Oznacza to, że produkty zostały wielokrotnie przetestowane, nie zawierają szkodliwych zdrowiu składników oraz są odpowiednie do użytkowania przez dzieci, alergików i osoby o wrażliwej skórze. Zadbajmy więc o siebie i naszą planetę od początku roku!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.