Biel wokół domu z Jedynką
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Klasyczna biel jest niezwykle eleganckim kolorem w wystroju, który świetnie sprawdza się nie tylko we wnętrzach, ale pozwalała także na efektowne udekorowanie zewnętrznej przestrzeni wokół domu. Wprowadza lekkość do przydomowego otoczenia, wdzięcznie komponując się zarówno z odcieniami natury i drewnianymi obiektami, jak i z industrialnymi elementami budynków i ogrodów, łagodząc je swoją delikatnością.
Ażurowe metalowe meble ogrodowe będą stanowić wyjątkowo urzekającą kompozycję i główny punkt przyciągający uwagę, jeśli zdecydujemy się je pomalować białą farba Jedynka Deco&Protect Drewno i Metal. Zapewni ona efekt wizualny na długi czas, gdyż będzie działać zabezpieczająco na metal, chroniąc meble przed korozją i szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych.
Biel na elewacji, jako dominujący kolor obok zieleni natury, wprowadzi nieformalny szyk w przestrzeni wokół domu, eksponując elementy dekoracyjne i podkreślając zadbane otoczenie. W połączeniu z drewnianymi meblami ogrodowymi pozwoli stworzyć kojący, komfortowy klimat do relaksu na tarasie czy w ogrodzie. Jedynka Fasadowa Biała świetnie skomponuje się także z grafitowym dachem, zapewniając estetyczną powłokę budynku odporną na warunki atmosferyczne na wiele lat.
Biel to także świetne rozwiązanie dla mniejszych obiektów w przydomowej przestrzeni, np. domków ogrodowych. Będzie ona wyjątkowo pięknie komponować się w zestawieniu z drewnem pokrytym impregnatem Jedynka Deco&Protect z woskiem w kolorze palisander argentyński. Produkt zapewni trwałe zabezpieczenie przed szkodliwym promieniowaniem UV, wilgocią i innymi szkodliwymi warunkami atmosferycznymi, a jednocześnie pięknie podkreśli naturalne usłojenie drewna.
Więcej inspiracji dla dekoracji przestrzeni wokół domu można znaleźć na stronie: https://farbyjedynka.pl/pl/inspiracje

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.