Big-Active z kampanią herbat zielonych
Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty zielone to najważniejsza kategoria marki Big-Active, wyróżniająca się nieoczywistymi połączeniami smakowymi wysokiej jakości zielonej herbaty z owocami i barwnymi płatkami kwiatów. Obejmuje ona zarówno herbaty w torebkach, jak i liściaste, w 13 wersjach smakowych, w tym wariant zawierający 100% czystej zielonej herbaty.
Pod koniec września marka Big-Active wystartowała z kampanią promującą swoje portfolio herbat zielonych. W telewizji, na kanałach głównych TVN, TVP i Polsat oraz na kanałach tematycznych, reklama emitowana będzie do początku listopada. Z kolei, w serwisach VoD kampania potrwa do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty Big-Active dostępne są w sklepach stacjonarnych, a także na stronie e-sklepu firmy „Herbapol-Lublin”: https://e-herbapol.com.pl
O marce Big-Active
Marka Big-Active oferuje najszerszy wybór oryginalnych smaków herbat czarnych, białych i czerwonych i zielonych. To marka nowoczesna i innowacyjna, której nieodłącznymi cechami są indywidualny charakter, różnorodność oraz wysoka jakość produktów. Produkty Big-Active to ciekawe kompozycje wysokiej jakości herbaty, owoców i barwnych płatków kwiatów, które dają naparowi niepowtarzalny smak.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
Trener zmienił ostatnio swój image za sprawą dłuższych włosów i cieszy się, że ta metamorfoza przypadła do gustu tak wielu osobom. Jak podkreśla, zdecydował się na diametralnie inną fryzurę, żeby w końcu spełnić marzenie z dzieciństwa. Qczaj zaznacza też, że rok temu, by pozbyć się zakoli, zrobił przeszczep mieszków włosowych.
Farmacja
Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.