Komunikaty PR

BIO propozycje i Zielnik Polski od marki Herbapol

2020-10-16  |  12:00
Biuro prasowe

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów, marka Herbapol stale udoskonala ofertę naturalnych, ekologicznych produktów, tworzonych z najwyższej jakości składników pochodzących od polskich producentów – w tym herbat ziołowych, herbatek owocowych, dżemów oraz syropów.

Zielnik Polski – z natury najlepsze

Zielnik Polski to propozycja dla każdego, kto w naturalny sposób chce wspomagać funkcjonowanie organizmu. W linii znajduje się szeroki wybór herbat ziołowych o prozdrowotnych właściwościach. Jedną z nich jest Czystek, który jako źródło naturalnych przeciwutleniaczy doskonale wspiera odporność organizmu i jest szczególnie polecany w zbliżającym się sezonie jesienno-zimowym. Napar z Lipy to z kolei wsparcie dla układu oddechowego. Dziurawiec z Zielnika Polskiego wpływa korzystnie na funkcjonowanie układu nerwowego, dzięki czemu przyczynia się do zachowania równowagi emocjonalnej i lepszego samopoczucia, a napar ze skrzypu wspomaga prawidłową pracę nerek i dróg moczowych, natomiast Szałwia działa kojąco na gardło i struny głosowe. To tylko kilka propozycji z bogatej oferty herbat ziołowych Herbapol, będących doskonałym wsparciem dla organizmu zarówno osób młodszych, jak i starszych.

 

Linia BIO – dla nas to naturalne

Linia certyfikowanych produktów BIO to propozycja dla najbardziej wymagających miłośników naturalnej i zdrowej żywności. Produkty BIO łączą gwarancję spełnienia norm odpowiednich dla produkcji ekologicznej z czystym, unikalnym smakiem pochodzącym prosto z natury. W linii BIO znajdują się m.in. herbaty ziołowe, w tym Melisa oraz Mięta – doskonale odprężające organizm. 

 

Certyfikowane składniki, pyszne smaki natury, dbałość o środowisko naturalne i podążanie za potrzebami klientów od lat stanowią podstawę sukcesu marki Herbapol!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.