Komunikaty PR

Bo Natura, to nie bzdura!

2024-05-08  |  14:40
Biuro prasowe

Polska platforma świętuje trzeci rok, łącząc turystów z właścicielami naturalnych miejsc noclegowych, zarówno w naszym kraju, jak i w Hiszpanii. W AlohaCamp bez trudu można znaleźć ponad 1500 obiektów noclegowych, a także nawiązać bezpośredni kontakt z Gospodarzami oferującymi wypoczynek w dziczy, kniejach i okolicy szuwarów.

O tym, jak wiele korzyści niesie ze sobą spędzenie czasu na łonie Natury, AlohaCamp wie wszystko, działając zgodnie z maksymą: „jest puszcza - stres odpuszcza”!

Misją firmy od 2021 roku jest zachęcanie ludzi do spędzania czasu z dala od miast i oferowanie wypoczynku w otoczeniu przyrody. Innymi słowy, zachęca nas do wysłania cywilizacji w las. W zamian platforma oferuje szeroki wybór nieoczywistych noclegów - od nowoczesnych i rustykalnych domków po glampingi, jurty i wyjątkowe chatki na drzewie, czy barki na wodzie. To właśnie niepowtarzalne miejsca noclegowe czynią AlohaCamp najbardziej “naturalnym” z lokalnych portali rezerwacyjnych.

- Stworzyliśmy i rozwijamy AlohaCamp ponieważ czujemy jak współczesny świat odgradza nas od Natury: telefonami, samochodami, gamingiem, sztuczną inteligencją i mediami społecznościowymi. Proponujemy zerwanie (choć na chwilę) z tymi ograniczeniami i powrót do Natury (przez duże N) na własnych - nieskrępowanych niczym zasadach - komentuje Kasia Trochimczuk, Head of Customer Support w AlohaCamp.

Na AlohaCamp znaleźć można przede wszystkim noclegi, które spełnią oczekiwania żądnych kontaktu z przyrodą turystów. Pośrednik w planowaniu dzikiego wypoczynku w obiektach skupionych wokół idei bliskiego obcowania z Naturą, stawia na turystykę wolną od konwenansów. W jego ofercie znaleźć można między innymi Krainę Dzikiej Kaczki, Sosnową Kryjówkę, Wrzosowisko, Wiewiórki i Bobry czy Drzewostan.

Aby każdy mógł spędzić noc pod namiotem słuchając pohukiwania sowy, wykąpać się w czystym jeziorze, albo pójść na spacer po starym lesie, firma podejmuje konkretne działania chroniące przyrodę i to nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. AlohaCamp przekazuje 1% rocznego przychodu dla Planety, czyli bezpośrednio organizacjom ekologicznym. 1% for the Planet to międzynarodowa organizacja łącząca biznes z fundacjami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska. Do dziś przekazała ekologom darowizny o łącznej wartości ponad 500 milionów dolarów.

Jeśli masz chęć zgubić się w lesie wejdź na https://alohacamp.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku Biuro prasowe
2024-07-25 | 09:50

Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku

Wilno, pełne uroku miejsce o bogatej historii, zachwyca również jako stolica smaków. Które inne miasto może pochwalić się festiwalem poświęconym chłodnikowi? Litwa
Podróże Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi
2024-07-22 | 17:00

Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi

Kompleks hotelowo-rekreacyjny, Termy Karkonosze Resort & Spa to oaza spokoju i równowagi, skomponowana z dwóch unikatowych stref – kameralnych willi
Podróże Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
2024-07-22 | 12:00

Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży

To nie pierwszy rok, kiedy trend coolcationing jest widoczny wśród podróżujących, w tym m.in z Polski. Jednak rekordowe wysokie temperatury za oknem,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.