Bo Natura, to nie bzdura!
Polska platforma świętuje trzeci rok, łącząc turystów z właścicielami naturalnych miejsc noclegowych, zarówno w naszym kraju, jak i w Hiszpanii. W AlohaCamp bez trudu można znaleźć ponad 1500 obiektów noclegowych, a także nawiązać bezpośredni kontakt z Gospodarzami oferującymi wypoczynek w dziczy, kniejach i okolicy szuwarów.
O tym, jak wiele korzyści niesie ze sobą spędzenie czasu na łonie Natury, AlohaCamp wie wszystko, działając zgodnie z maksymą: „jest puszcza - stres odpuszcza”!
Misją firmy od 2021 roku jest zachęcanie ludzi do spędzania czasu z dala od miast i oferowanie wypoczynku w otoczeniu przyrody. Innymi słowy, zachęca nas do wysłania cywilizacji w las. W zamian platforma oferuje szeroki wybór nieoczywistych noclegów - od nowoczesnych i rustykalnych domków po glampingi, jurty i wyjątkowe chatki na drzewie, czy barki na wodzie. To właśnie niepowtarzalne miejsca noclegowe czynią AlohaCamp najbardziej “naturalnym” z lokalnych portali rezerwacyjnych.
- Stworzyliśmy i rozwijamy AlohaCamp ponieważ czujemy jak współczesny świat odgradza nas od Natury: telefonami, samochodami, gamingiem, sztuczną inteligencją i mediami społecznościowymi. Proponujemy zerwanie (choć na chwilę) z tymi ograniczeniami i powrót do Natury (przez duże N) na własnych - nieskrępowanych niczym zasadach - komentuje Kasia Trochimczuk, Head of Customer Support w AlohaCamp.
Na AlohaCamp znaleźć można przede wszystkim noclegi, które spełnią oczekiwania żądnych kontaktu z przyrodą turystów. Pośrednik w planowaniu dzikiego wypoczynku w obiektach skupionych wokół idei bliskiego obcowania z Naturą, stawia na turystykę wolną od konwenansów. W jego ofercie znaleźć można między innymi Krainę Dzikiej Kaczki, Sosnową Kryjówkę, Wrzosowisko, Wiewiórki i Bobry czy Drzewostan.
Aby każdy mógł spędzić noc pod namiotem słuchając pohukiwania sowy, wykąpać się w czystym jeziorze, albo pójść na spacer po starym lesie, firma podejmuje konkretne działania chroniące przyrodę i to nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. AlohaCamp przekazuje 1% rocznego przychodu dla Planety, czyli bezpośrednio organizacjom ekologicznym. 1% for the Planet to międzynarodowa organizacja łącząca biznes z fundacjami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska. Do dziś przekazała ekologom darowizny o łącznej wartości ponad 500 milionów dolarów.
Jeśli masz chęć zgubić się w lesie wejdź na https://alohacamp.com

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.