Komunikaty PR

„Bo tętni w nas dobro”. Weź udział w wielkiej akcji krwiodawstwa!

2022-06-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Wielka ścianka z tętniącym sercem, upominkowe bransoletki z kroplą krwi i oczywiście honorowe krwiodawstwo. Już 11 czerwca na placu przed centrum handlowym Magnolia Park zaparkuje krwiobus Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Jak mówią organizatorzy, jak zawsze w tym miejscu liczą na dużą frekwencję.

Ponad 10 lat współpracy i setki litrów oddanej krwi. W najbliższą sobotę Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa organizuje akcję krwiodawstwa na parkingu przed centrum handlowym Magnolia Park. Organizatorzy liczą, że frekwencja będzie jak zwykle duża. – To już ponad 10 lat, gdy nasz krwiobus parkuje przed Magnolia Park. Musimy przyznać, że to miejsce ma bardzo dobrą energię, bo krwiodawców nam nigdy nie brakuje. Podczas każdej akcji około 30 osób oddaje krew. To bardzo dobry wynik – mówi Monika Kopeć z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu.

Sobotnia akcja będzie promowała również ogólnopolską kampanię honorowego krwiodawstwa „Bo tętni w nas dobro”. Przed Magnolia Park stanie nie tylko krwiobus, ale także ścianka z wielkim sercem, przy której można będzie zrobić sobie selfie. Dodatkowo na dwóch wydzielonych stoiskach animatorzy pomogą uczestnikom w wykonaniu spersonalizowanego gadżetu – rzemyka z serduszkiem nawiązującego do hasła wydarzenia „Bo tętni w nas dobro”. Bransoletkę będzie można zabrać ze sobą.

Zawsze, gdy tylko jest ku temu okazja, Magnolia Park udostępnia swoją przestrzeń dla honorowych krwiodawców. Mamy świadomość, że każda kropla krwi jest na wagę złota, szczególnie latem, gdy ilość wypadków rośnie, dlatego aktywnie włączamy się w promocję idei honorowego dawstwa krwi – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.

Akcja krwiodawstwa połączona z promocją kampanii „Bo tętni w nas dobro” rozpocznie się o godzinie 10.00, zaś rejestracja dawców będzie możliwa w godzinach 11.00-15.00.

Krew może oddać każda zdrowa osoba, która waży powyżej 50 kilogramów. – Jednorazowo pobieramy 450 mililitrów krwi. Ważne więc, aby w tym dniu być wypoczętym, zjeść lekkie śniadanie i pić dużo płynów, najlepiej wody – podkreśla Monika Kopeć.

Do rejestracji i pobrania krwi wystarczy jedynie dokument ze zdjęciem – dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy.

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, Nectar, The North Face, Samsung Brand Store czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Do dyspozycji klientów Magnolia Park jest również 7-salowe kino Helios. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Choroba kruchych kości wyklucza pacjentów z normalnego życia Biuro prasowe
2024-08-14 | 15:35

Choroba kruchych kości wyklucza pacjentów z normalnego życia

Wielu z nas traktuje bieganie, skakanie i jazdę na rowerze jako nieodłączne elementy dzieciństwa. Są to aktywności, które nie tylko dostarczają radości, ale także
Zdrowie Profilaktyka jako ważny krok przed wakacyjnymi podróżami
2024-08-14 | 01:00

Profilaktyka jako ważny krok przed wakacyjnymi podróżami

Zgodnie z wykonanymi w 2023 badaniami Instytutu IQS, jedynie 44% Polaków wykonuje regularne badania profilaktyczne. Tymczasem, wiele chorób, szczególnie we wczesnych stadiach
Zdrowie Wakacje od pracy – nie od zdrowia
2024-08-13 | 19:00

Wakacje od pracy – nie od zdrowia

Lato kojarzy się nam z odprężeniem, odpoczynkiem i jest to jak najbardziej dobre skojarzenie. Jednak, w myśl powiedzenia „lepiej zapobiegać, niż leczyć”

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.