BoConcept przedstawia nowy stół do jadalni Fiorentina
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Fiorentina została zaprojektowana, aby cieszyć i zachwycać, dzięki czemu z pewnością przypadnie do gustu wielu miłośnikom designu, zwłaszcza tym, którzy kochają imprezy, a ich życie kręci się wokół kulinarnych emocji.
Fiorentina jest bardzo wyrazistym modelem w kolekcji BoConcept. W imponującej, rzeźbiarskiej podstawie ma ukryty charakterystyczny system rozkładania blatów „butterfly”, dzięki któremu znacząco zmienia zarówno formę, jak i funkcjonalność. Z niewielkiego stołu, przy którym para może zjeść kolację w intymnej atmosferze, zmienia się w model idealny do dużej jadalni – zmieści się przy nim 12 osób. Powiększenie blatu jest łatwe, nie wymaga wysiłku.
Stół Fiorentina, jako następca popularnego modelu Milano, jest dostępny w nowych kolorach i wykończeniach. Metalowe detale ramy zamieniono na wyszukane matowe czernie i biele, z kolei organiczny kształt podstawy można teraz zamówić w modnej, popielatej szarości. Jego kolorystyka może stać się punktem wyjścia do stworzenia spójnej aranżacji w jadalni przy użyciu stonowanych barw, urozmaiconej wyrazistymi dodatkami, takimi jak dywan o ciekawej teksturze czy dekoracyjny wazon.
Nowy model Fiorentina zachwyca fantastycznym designem, dlatego świetnie prezentuje się jako gwiazda danej aranżacji – ustawiony w centrum pomieszczenia tak, aby można go było podziwiać z każdej strony. Fiorentinę łatwo też dostosować do różnego stylu i budżetu. BoConcept ma w swojej ofercie trzy różne stoły: Milano, Alicante i Fiorentina, w różnych przedziałach cenowych i o zróżnicowanych formach. Każdy z tych modeli, uzupełniony o krzesła do jadalni Princeton w wybranym kolorze i tapicerce, pozwala wykreować atrakcyjną wizualnie i komfortową jadalnię.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/
Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii i dzisiaj jest jednym z najbardziej globalnych producentów mebli z 300 salonami w 65 krajach. Marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp dla mieszkań i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych jak i publicznych – bez uszczerbku na designie czy estetyce. Obecnie marka posiada 300 salonów w 64 krajach na całym świecie, w Polsce znajduje się 6 salonów: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i dwa salony w Warszawie.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.