Bondex Smart Paint z tytułem Zdrowej Marki Roku 2019
Wieloletnie wysiłki wszystkich osób współtworzących markę Bondex i konsekwencja w dążeniu do nieustannego doskonalenia procesów produkcyjnych zostały nagrodzone tytułem Zdrowej Marki Roku 2019 dla plamoodpornej farby Bondex Smart Paint.
Bondex nieustannie dąży do podnoszenia standardów oraz wprowadza nowoczesne rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów. Misją marki jest kreowanie zdrowej i bezpiecznej przestrzeni do życia na co dzień. Dzięki temu jej produkty doskonale wpisują się w trend zdrowego stylu życia, który sukcesywnie zdobywa kolejne rzesze zwolenników.
– Hybrydowa farba plamoodporna do wnętrz Smart Paint marki Bondex kierowana jest do konsumentów XXI wieku, czyli osób nowoczesnych, świadomych, prowadzący zdrowy styl życia i dbających o zdrowie, szukający najwyższej jakości, sprawdzonych, zdrowych i bezpiecznych rozwiązań dla siebie i najbliższych. Otrzymywanie tego rodzaju wyróżnień motywuje nas do dalszej wytężonej pracy. W kolejnych latach chcemy jeszcze lepiej identyfikować potrzeby użytkowników i spełniać ich wygórowane oczekiwania oraz stale podwyższać standardy jakości oferowanych rozwiązań – mówi Aneta Jarosz-Pałach, Category & Brand Marketing Manager Bondex.
Wyróżniona w projekcie farba Bondex Smart Paint została opracowana z niezwykłą starannością z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów. Dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii powstały najwyższej jakości emulsje i emalie o ponadprzeciętnych właściwościach użytkowych, bezpieczne dla zdrowia i środowiska.
Zdrowa Marka Roku to ogólnopolski projekt, w którym nagradzane, promowane i rekomendowane są najwyższej jakości produkty i usługi stworzone z myślą o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Tytułem Zdrowa Marka Roku mogą pochwalić się firmy godne polecenia i zaufania, oferujące produkty i usługi najwyższej jakości, stosujące nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, stawiające na pierwszym miejscu jakość i niezawodność.
Bondex to duńska marka wysokiej jakości środków do ochrony, pielęgnacji i dekoracji drewna oraz farb wewnętrznych na różne powierzchnie – ściany, sufity czy metale. Historia skandynawskiego brandu sięga lat 30. XX wieku. Od tamtej pory profesjonaliści i entuzjaści DIY na całym świecie polegają na doświadczeniu ekspertów Bondex. Marka ceniona jest w wielu krajach Europy za tworzone ze szczególną starannością produkty nowej generacji, powstałe z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwu ludzi oraz kondycji środowiska naturalnego. Bondex należy do portfela marek PPG Deco, światowego lidera w produkcji farb i lakierów.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.