Komunikaty PR

Bondex Smart Paint z tytułem Zdrowej Marki Roku 2019

2020-03-20  |  15:00
Biuro prasowe

Wieloletnie wysiłki wszystkich osób współtworzących markę Bondex i konsekwencja w dążeniu do nieustannego doskonalenia procesów produkcyjnych zostały nagrodzone tytułem Zdrowej Marki Roku 2019 dla plamoodpornej farby Bondex Smart Paint. 

Bondex nieustannie dąży do podnoszenia standardów oraz wprowadza nowoczesne rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów. Misją marki jest kreowanie zdrowej i bezpiecznej przestrzeni do życia na co dzień. Dzięki temu jej produkty doskonale wpisują się w trend zdrowego stylu życia, który sukcesywnie zdobywa kolejne rzesze zwolenników.

– Hybrydowa farba plamoodporna do wnętrz Smart Paint marki Bondex kierowana jest do konsumentów XXI wieku, czyli osób nowoczesnych, świadomych, prowadzący zdrowy styl życia i dbających o zdrowie, szukający najwyższej jakości, sprawdzonych, zdrowych i bezpiecznych rozwiązań dla siebie i najbliższych. Otrzymywanie tego rodzaju wyróżnień motywuje nas do dalszej wytężonej pracy. W kolejnych latach chcemy jeszcze lepiej identyfikować potrzeby użytkowników i spełniać ich wygórowane oczekiwania oraz stale podwyższać standardy jakości oferowanych rozwiązań – mówi Aneta Jarosz-Pałach, Category & Brand Marketing Manager Bondex.

Wyróżniona w projekcie farba Bondex Smart Paint została opracowana z niezwykłą starannością z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów. Dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii powstały najwyższej jakości emulsje i emalie o ponadprzeciętnych właściwościach użytkowych, bezpieczne dla zdrowia i środowiska.

Zdrowa Marka Roku to ogólnopolski projekt, w którym nagradzane, promowane i rekomendowane są najwyższej jakości produkty i usługi stworzone z myślą o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Tytułem Zdrowa Marka Roku mogą pochwalić się firmy godne polecenia i zaufania, oferujące produkty i usługi najwyższej jakości, stosujące nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, stawiające na pierwszym miejscu jakość i niezawodność.

Bondex to duńska marka wysokiej jakości środków do ochrony, pielęgnacji i dekoracji drewna oraz farb wewnętrznych na różne powierzchnie – ściany, sufity czy metale. Historia skandynawskiego brandu sięga lat 30. XX wieku. Od tamtej pory profesjonaliści i entuzjaści DIY na całym świecie polegają na doświadczeniu ekspertów Bondex. Marka ceniona jest w wielu krajach Europy za tworzone ze szczególną starannością produkty nowej generacji, powstałe z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwu ludzi oraz kondycji środowiska naturalnego. Bondex należy do portfela marek PPG Deco, światowego lidera w produkcji farb i lakierów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.