Bondex Smart Paint z tytułem Zdrowej Marki Roku 2019
Wieloletnie wysiłki wszystkich osób współtworzących markę Bondex i konsekwencja w dążeniu do nieustannego doskonalenia procesów produkcyjnych zostały nagrodzone tytułem Zdrowej Marki Roku 2019 dla plamoodpornej farby Bondex Smart Paint.
Bondex nieustannie dąży do podnoszenia standardów oraz wprowadza nowoczesne rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów. Misją marki jest kreowanie zdrowej i bezpiecznej przestrzeni do życia na co dzień. Dzięki temu jej produkty doskonale wpisują się w trend zdrowego stylu życia, który sukcesywnie zdobywa kolejne rzesze zwolenników.
– Hybrydowa farba plamoodporna do wnętrz Smart Paint marki Bondex kierowana jest do konsumentów XXI wieku, czyli osób nowoczesnych, świadomych, prowadzący zdrowy styl życia i dbających o zdrowie, szukający najwyższej jakości, sprawdzonych, zdrowych i bezpiecznych rozwiązań dla siebie i najbliższych. Otrzymywanie tego rodzaju wyróżnień motywuje nas do dalszej wytężonej pracy. W kolejnych latach chcemy jeszcze lepiej identyfikować potrzeby użytkowników i spełniać ich wygórowane oczekiwania oraz stale podwyższać standardy jakości oferowanych rozwiązań – mówi Aneta Jarosz-Pałach, Category & Brand Marketing Manager Bondex.
Wyróżniona w projekcie farba Bondex Smart Paint została opracowana z niezwykłą starannością z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów. Dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii powstały najwyższej jakości emulsje i emalie o ponadprzeciętnych właściwościach użytkowych, bezpieczne dla zdrowia i środowiska.
Zdrowa Marka Roku to ogólnopolski projekt, w którym nagradzane, promowane i rekomendowane są najwyższej jakości produkty i usługi stworzone z myślą o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Tytułem Zdrowa Marka Roku mogą pochwalić się firmy godne polecenia i zaufania, oferujące produkty i usługi najwyższej jakości, stosujące nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, stawiające na pierwszym miejscu jakość i niezawodność.
Bondex to duńska marka wysokiej jakości środków do ochrony, pielęgnacji i dekoracji drewna oraz farb wewnętrznych na różne powierzchnie – ściany, sufity czy metale. Historia skandynawskiego brandu sięga lat 30. XX wieku. Od tamtej pory profesjonaliści i entuzjaści DIY na całym świecie polegają na doświadczeniu ekspertów Bondex. Marka ceniona jest w wielu krajach Europy za tworzone ze szczególną starannością produkty nowej generacji, powstałe z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwu ludzi oraz kondycji środowiska naturalnego. Bondex należy do portfela marek PPG Deco, światowego lidera w produkcji farb i lakierów.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.