Komunikaty PR

Bondex Smart Paint z tytułem Zdrowej Marki Roku 2019

2020-03-20  |  15:00
Biuro prasowe

Wieloletnie wysiłki wszystkich osób współtworzących markę Bondex i konsekwencja w dążeniu do nieustannego doskonalenia procesów produkcyjnych zostały nagrodzone tytułem Zdrowej Marki Roku 2019 dla plamoodpornej farby Bondex Smart Paint. 

Bondex nieustannie dąży do podnoszenia standardów oraz wprowadza nowoczesne rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów. Misją marki jest kreowanie zdrowej i bezpiecznej przestrzeni do życia na co dzień. Dzięki temu jej produkty doskonale wpisują się w trend zdrowego stylu życia, który sukcesywnie zdobywa kolejne rzesze zwolenników.

– Hybrydowa farba plamoodporna do wnętrz Smart Paint marki Bondex kierowana jest do konsumentów XXI wieku, czyli osób nowoczesnych, świadomych, prowadzący zdrowy styl życia i dbających o zdrowie, szukający najwyższej jakości, sprawdzonych, zdrowych i bezpiecznych rozwiązań dla siebie i najbliższych. Otrzymywanie tego rodzaju wyróżnień motywuje nas do dalszej wytężonej pracy. W kolejnych latach chcemy jeszcze lepiej identyfikować potrzeby użytkowników i spełniać ich wygórowane oczekiwania oraz stale podwyższać standardy jakości oferowanych rozwiązań – mówi Aneta Jarosz-Pałach, Category & Brand Marketing Manager Bondex.

Wyróżniona w projekcie farba Bondex Smart Paint została opracowana z niezwykłą starannością z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów. Dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii powstały najwyższej jakości emulsje i emalie o ponadprzeciętnych właściwościach użytkowych, bezpieczne dla zdrowia i środowiska.

Zdrowa Marka Roku to ogólnopolski projekt, w którym nagradzane, promowane i rekomendowane są najwyższej jakości produkty i usługi stworzone z myślą o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Tytułem Zdrowa Marka Roku mogą pochwalić się firmy godne polecenia i zaufania, oferujące produkty i usługi najwyższej jakości, stosujące nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, stawiające na pierwszym miejscu jakość i niezawodność.

Bondex to duńska marka wysokiej jakości środków do ochrony, pielęgnacji i dekoracji drewna oraz farb wewnętrznych na różne powierzchnie – ściany, sufity czy metale. Historia skandynawskiego brandu sięga lat 30. XX wieku. Od tamtej pory profesjonaliści i entuzjaści DIY na całym świecie polegają na doświadczeniu ekspertów Bondex. Marka ceniona jest w wielu krajach Europy za tworzone ze szczególną starannością produkty nowej generacji, powstałe z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwu ludzi oraz kondycji środowiska naturalnego. Bondex należy do portfela marek PPG Deco, światowego lidera w produkcji farb i lakierów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.