Borixon i Żabson w polskiej wersji językowej gry Fortnite
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz@werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Dzisiejsza aktualizacja gry Fortnite wnosi znaczącą zmianę, która wprowadzi do gry samochody, a wraz z nimi radio Fortnite i postać DJ Bitboxxxa. Gracze będą mogli usłyszeć znanych polskich raperów - Borixona oraz Żabsona.
Romans muzyki i gier wideo trwa już od dawna, a Fortnite stał się jego ikoną. Wirtualne koncerty międzynarodowych gwiazd na serwerach Epic Games biły rekordy popularności - występ DJ Marshmello oglądało jednocześnie ponad 10 milionów graczy jednocześnie, zaś performance Travisa Scotta pt. Astronomical mógł pochwalić się widownią przekraczającą 27 milionów osób. Tym razem Epic Games, wspierając się zapleczem agencji gamingowej Fantasyexpo, puściło oczko do polskiej społeczności.
W najnowszej aktualizacji Fortnite sygnowanej numerem 13.40, po raz pierwszy oddano w ręce graczy samochody, które pozwolą szybciej podróżować po dużej mapie w trybie Battle Royale. Jako, że jazda samochodem idzie w parze z dobrą muzyką, w autach będzie można włączyć stację radiową, na której będzie można usłyszeć dwóch znanych polskich raperów - Borixona i Żabsona, którzy użyczyli swojego głosu do polskiej wersji językowej gry. Duet będzie występował pod pseudonimem DJ Bitboxxx.
Wspomnianą dwójkę raperów, dzięki współpracy Fantasyexpo oraz Epic Games, będzie można usłyszeć w samochodowym radiu. Borixon i Żabson wzięli udział w specjalnych studyjnych nagraniach, a ich efekt będzie można usłyszeć wyłącznie w Fortnite.
Borixon, czyli Tomasz Borycki, ma na swoim koncie kilkanaście wydanych albumów, z czego ostatni pt. 420024 pojawił się w kwietniu bieżącego roku. Borycki zaczął swoją karierę jeszcze w latach 90’ ubiegłego wieku w zespole Wzgórze Ya-Pa 3. W 2015 usłyszała o nim cała Polska za sprawą występów w grupie Gang Albanii, której piosenka znalazła się na 1. miejscu polskiej listy przebojów (OLiS). W 2018 roku stworzył Chillwagon, czyli jeden z najgorętszych i najgłośniejszych projektów rapowych polskiego podwórka.
Żabson, czyli Mateusz Zawistowski, stał się ikoną polskiego nowofalowego rapu. Jego debiutancki album studyjny, wydany w 2018 roku zatytułowany To Ziomal znalazł się na 3. miejscu polskiej listy przebojów. Rok później pojawiła się płyta Internaziomal. Za obydwa albumy Żabson otrzymał Złotą Płytę. Jego kanał na YouTube zbliża się do miliona subskrypcji.
Link do oficjalnej informacji o aktualizacji: https://www.epicgames.com/fortnite/pl/news/joy-ride-update
Autorem zdjęć jest Wojtek Koziara @wojtekkoziara - https://www.instagram.com/wojtekkoziara/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.