Botaniczne tapety Muraspec
Czynniki, które wydobywają piękno wzoru są różne: może być nim skala, kolor lub technika użytej grafiki. Niektóre motywy graficzne piękniej wyglądają w szkicu, inne w akwareli. Są takie, których uroda wybrzmiewa w miniaturze oraz takie, które błyszczą w dużym formacie. Na przykład kwiat karczocha, dość niepozorny w świecie roślin, zaprezentowany na tapecie Muraspec w dużej skali wybrzmiewa spektakularnie (wzór MAI). Podobnie jak paproć na tapecie FERN, której urok vintage-zielnika podkreśla idealnie dobrana kolorystyka.
WZÓR W ROZMIARZE XL
Wzory nowych tapet-nadruków Muraspec przynoszą powody do zachwytu w rozmiarze XL.
Tapeta LTD0260 to finezyjny, świeży i estetycznie oszałamiający wzór, pełen kolorów i migotliwego blasku. Drukowany na metalicznej bazie ujmuje biżuteryjnym lookiem.
Wybierając tę tapetę nasycisz swoje wnętrza witalnością kwiatów, energią bujnych liści i żywych kolorów.
Estetycznym „bliźniakiem” tapety LTD0260 jest wzór LTD02590 – tak samo okazały, ale delikatniejszy kolorystycznie, z dominującą nutą butelkowe zieleni. To motyw, który polecamy zwolennikom natury we wnętrzach. Jeśli chcesz odpocząć wśród zieleni we własnym domu, ta tapeta będzie idealnym wyborem.
Oba wzory drukowane są na zamówienie.
JAKOŚĆ W WERSJI XL
Nowe tapety, tak jak wszystkie produkty Muraspec, mają najwyższą obiektową jakość. Podwyższona trwałość, wytrzymałość oraz łatwość utrzymania w czystości, zapewniają komfort użycia w inwestycjach komercyjnych (biura, hotele, restauracje, obiekty medyczne i in.).
Szerokość 130 cm umożliwia ekonomiczną aplikację na dużych powierzchniach, a antybakteryjna powłoka Biomaster na bazie srebra zapewnia podwyższoną higienę.
Bazy, na których drukowane są tapety, wykonane są ze sprasowanego winylu, barwionego w masie. (gramatura obu nowych tapet-nadruków wynosi 350g/m2)
Jak wyglądają wzory botanicznych tapet we wszystkich rozmiarach można sprawdzić „na żywo” w showroomie Muraspec, który mieści się przy siedzibie firmy, w Blizne Łaszczyńskiego, przy ul. Warszawskiej 40. Zapraszamy!
Więcej propozycji tapet Muraspec dostępnych jest na stronie internetowej: www.muraspec.pl
![Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_614464961,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
![KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją](/files/_uploaded/glownekonf_531130217,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
![Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI](/files/_uploaded/glownekonf_865341287,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.