Komunikaty PR

Botaniczne tapety Muraspec

2024-05-06  |  17:30

Czynniki, które wydobywają piękno wzoru są różne: może być nim skala, kolor lub technika użytej grafiki. Niektóre motywy graficzne piękniej wyglądają w szkicu, inne w akwareli. Są takie, których uroda wybrzmiewa w miniaturze oraz takie, które błyszczą w dużym formacie. Na przykład kwiat karczocha, dość niepozorny w świecie roślin, zaprezentowany na tapecie Muraspec w dużej skali wybrzmiewa spektakularnie (wzór MAI). Podobnie jak paproć na tapecie FERN, której urok vintage-zielnika podkreśla idealnie dobrana kolorystyka.

WZÓR W ROZMIARZE XL

Wzory nowych tapet-nadruków Muraspec przynoszą powody do zachwytu w rozmiarze XL.
Tapeta LTD0260 to finezyjny, świeży i estetycznie oszałamiający wzór, pełen kolorów i migotliwego blasku. Drukowany na metalicznej bazie ujmuje biżuteryjnym lookiem.
Wybierając tę tapetę nasycisz swoje wnętrza witalnością kwiatów, energią bujnych liści i żywych kolorów.
Estetycznym „bliźniakiem” tapety LTD0260 jest wzór LTD02590 – tak samo okazały, ale delikatniejszy kolorystycznie, z dominującą nutą butelkowe zieleni. To motyw, który polecamy zwolennikom natury we wnętrzach. Jeśli chcesz odpocząć wśród zieleni we własnym domu, ta tapeta będzie idealnym wyborem.
Oba wzory drukowane są na zamówienie.

JAKOŚĆ W WERSJI XL
Nowe tapety, tak jak wszystkie produkty Muraspec, mają najwyższą obiektową jakość. Podwyższona trwałość, wytrzymałość oraz łatwość utrzymania w czystości, zapewniają komfort użycia w inwestycjach komercyjnych (biura, hotele, restauracje, obiekty medyczne i in.).
Szerokość 130 cm umożliwia ekonomiczną aplikację na dużych powierzchniach, a antybakteryjna powłoka Biomaster na bazie srebra zapewnia podwyższoną higienę.
Bazy, na których drukowane są tapety, wykonane są ze sprasowanego winylu, barwionego w masie. (gramatura obu nowych tapet-nadruków wynosi 350g/m2)

Jak wyglądają wzory botanicznych tapet we wszystkich rozmiarach można sprawdzić „na żywo” w showroomie Muraspec, który mieści się przy siedzibie firmy, w Blizne Łaszczyńskiego, przy ul. Warszawskiej 40. Zapraszamy!

Więcej propozycji tapet Muraspec dostępnych jest na stronie internetowej: www.muraspec.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.