Komunikaty PR

Branża podłogowa w pandemii, czyli podsumowanie 2020 roku

2021-01-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Miniony rok bez wątpienia na długo zapadanie w pamięci - całkowity lockdown w obliczu COVID-19 był zaskakujący i nieprzewidywalny. Jednak to także rok przyspieszonej transformacji cyfrowej, nowych wyzwań i szybkości działania. I choć wiele branż, w tym turystyka czy gastronomia, notowało ogromne straty, budownictwo oraz dziedziny pokrewne wyszły z tej sytuacji dość obronną ręką. 

Trudny rok...
W trakcie narodowej kwarantanny wiele osób miało czas na zaplanowanie małych zmian we wnętrzach, remontów a nawet budowy domu. Poza tym planowane inwestycje były realizowane. - Miniony rok był trudny, pełen niepokoju. Duża część sprzedaży odbywała się zdalnie, za pomocą internetu, rozmów telefonicznych, telekonferencji, dosyłaniu próbek etc. Rok 2020 pokazał, że nasza branża ma możliwości istnieć i rozwijać się w takim systemie pracy. Inwestycje prywatne pomimo obostrzeń były realizowane zgodnie z założeniami inwestorów. Były co prawda nieco opóźnione w czasie, ale finalnie zostały zrealizowane. Natomiast spadek zanotowaliśmy w sektorze inwestycji komercyjnych takich jak biurowce, hotele, pensjonaty, restauracje - ten sektor zatrzymał się praktycznie całkowicie, a był to dla naszej firmy dość spory udział w sprzedaży rocznej. Z kolei zaplanowane rewitalizacje obiektów sakralnych czy muzealnych były z powodzeniem realizowane w 2020 roku. - komentuje Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket

Najpopularniejsze produkty 
Firma Chapel Parket Polska od lat uchodzi za synonim stylizowanych podłóg i systematycznie ugruntowuje swoją pozycję w sprzedaży podłóg z serii premium. Dębowe podłogi dostępne zarówno w formie litej jak i warstwowej od lat cieszą się dużą popularnością. Bogata paleta barw, różne sposoby wykończenia czy dostępne selekcje drewna umożliwiają wybór podłogi „skrojonej na miarę”. - Jodła klasyczna - Harringbone - to materiał, który cieszy się u nas bardzo dużym powodzeniem. Od kilku lat zauważamy trend powrotu do klepek. Aczkolwiek deski w dalszym ciągu stanowią chętnie wybierany materiał. - dodaje Sebastian Kos. Warto podkreślić, że najczęściej wybieraną opcją są podłogi w materiale inżynieryjnym, które z powodzeniem można montować na ogrzewaniu podłogowym.

Plany na najbliższy rok
Rok 2021 rozpoczął się niepewnie, jednak z nadzieją na choć częściowy powrót do normalności. Eksperci marki bardzo ostrożnie wypowiadają się na temat planów na najbliższy czas - Chcemy w dalszym ciągu, pomimo trudnej sytuacji, wzmacniać pozycję marki na rynku krajowym. Ponadto zamierzamy kontynuować działania marketingowe i sprzedażowe oparte na modelu online. - dopowiada S. Kos. Zaplanowane realizacje i systematyczna sprzedaż to z priorytetowe kwestie. 

Pandemia koronawirusa sprawiła, że rok 2020 był inny niż wszystkie. Najważniejsze stało się zdrowie, poczucie bezpieczeństwa i stabilizacja. Ten zaskakujący i trudny czas nauczył wielu szukania nowych rozwiązań i stawiania nowych wyzwań. Nowo rozpoczęty 2021 rok jest, jak żaden wcześniejszy, pełen niepewności. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.