Bref debiutuje w łazience
Utrzymanie maksymalnej czystości w domu stało się sprawą priorytetową. Dlatego tak ważne jest korzystanie z produktów skutecznych i łatwych w użyciu. Taki jest nowy spray do czyszczenia łazienek Bref Bathroom.
Skuteczność działania i wygoda użycia – to największe zalety nowego produktu marki Bref. Bref Bathroom skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając łazienkę czystą i lśniącą. Ergonomiczna butelka została wyposażona w pompkę i umożliwia aplikację w formule sprayu lub piany.
Produkt dostępny jest w dwóch wariantach – Bref Bathroom i Bref Bathroom Pro Nature.
Butelka Bref Bathroom wykonana została w 100% z recyclingu.
Bref Bathroom Pro Nature to zaawansowany technologicznie produkt przyjazny środowisku. 99,9% składników płynu to składniki pochodzenia naturalnego. Butelka wykonana została w 100% z plastiku z recyklingu, z czego w 25% to tzw. Social Plastic. To plastik zebrany z plaż i lądów w celu ograniczenia zanieczyszczenia oceanów. Produkt uzyskał prestiżowy certyfikat Eco Label, który jest głównym europejskim wyróżnieniem przyznawanym wyrobom spełniającym wyższe normy środowiskowe.
Kilka rad od Bref – eksperta ds. nieskazitelnej czystości
-
Zadbaj o swoje dłonie – do sprzątania łazienki załóż gumowe rękawice.
-
Przed sprzątaniem wynieś wszystkie kosmetyki i inne rzeczy z łazienki – będzie ci się łatwiej poruszać.
-
Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się bakterii w łazience, opuszczaj deskę klozetową przed spłukaniem wody w toalecie.
-
Używaj Bref Bathroom Spray do mycia łazienki co najmniej raz w tygodniu, aby zapobiec nawarstwianiu się osadów i kamienia.
-
Po sprzątaniu przeznacz oszczędzony czas wyłącznie na przyjemności!
Bref Bathroom Spray to produkt, który skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając całą łazienkę czystą i lśniącą.
Maksymalna czystość dla Twojego domu!
Gdy Twój dom jest czysty, Ty możesz relaksować się ze swoją rodziną. Dla maksymalnej czystości zwiększ częstotliwość sprzątania.
Produkt jest wygodny w użyciu dzięki ergonomicznej butelce z nowoczesną pompką, która pozwala rozpylać produkt w formie piany lub sprayu.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml
Bref Bathroom ProNature zawiera 99,9% składników naturalnych i zapewnia higieniczną czystość, usuwając kamień oraz brud ze wszystkich powierzchni łazienkowych. Jest przyjazny dla środowiska, co potwierdza certyfikat EU Ecolabel. Butelka wykonana w 100% z przetworzonego plastiku, w tym ≥25% z inicjatywy Social Plastic®, czyli plastiku pozyskanego z oceanów.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.