Komunikaty PR

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

2024-07-16  |  11:00
Biuro prasowe

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku kulinarnego hitu. Headlinerami letniego menu KFC zostają Bubble Tea Mango i Bubble Tea Green Apple. Bąbelków w KFC jest w tym sezonie jeszcze więcej – swój debiut mają innowatorskie Bubble Shakes w dwóch smakach. A ponadto, wracają znane i kochane dania z oferty California Summer, tym razem ze świeżym awokado i czerwonym colesławem.

Festiwal letnich nowości w KFC będzie równie kolorowy, jak topowe festiwale muzyczne. Wszystko za sprawą orzeźwiających, owocowych napojów i różnorodnych warzyw – awokado i czerwonej kapusty, które będą główną gwiazdą w tegorocznej ofercie California Summer. Wakacje kojarzą się z ciepłymi dniami, koncertami, podróżami i przygodami, które były inspiracją dla nowego menu w KFC.

KFC Bubble Tea, hit tegorocznego lata, to orzeźwiająca herbata z kuleczkami, która doskonale chłodzi w najbardziej upalne dni. Ten pochodzący z Tajwanu napój zdobył już rzeszę fanów w Polsce i nie zamierza zejść ze sceny. Nic dziwnego – występuje w wielu smakach i kusi teksturą urozmaiconą kuleczkami. W KFC popisowy koncert dadzą Bubble Tea Mango z pomarańczowymi kuleczkami oraz Bubble Tea Green Apple z limonkowymi kuleczkami, uwalniającymi swoje płynne wnętrze po przegryzieniu. ,,Support’’, czyli zieloną herbatę, na której bazie powstały te wyjątkowe napoje, zapewnił Lipton. To będzie prawdziwa eksplozja smaków!

W upalne dni, podczas spaceru czy zwiedzania miasta, koncertowo spiszą się też mrożące Bubble Shakes. To wyśmienita propozycja dla fanów idealnie chłodzących, mlecznych smaków z cytrusowym akcentem. Shake Truskawka występuje w duecie z limonkowymi, żelowymi kuleczkami, a Shake Czekolada z pomarańczowymi. Takie połączenie z dodatkiem lodu, jak niejeden artysta, wywołuje gęsią skórkę.

Letni line-up w KFC to także seria California Summer, której smak przenosi na słoneczne plaże Kalifornii. Członkowie tego zespołu to dania pełne barw i różnorodności: California Burger, California Twister i California Bowl, również w wersji wegetariańskiej. Kultowy colesław z KFC tym razem zmienia barwę na czerwoną i dołącza do uwielbianego awokado. KFC California Burger uderza w mocniejsze tony i oprócz tegorocznej nowości – awokado i czerwonego colesława, zawiera chrupiącego kurczaka, ser cheddar i boczek. KFC California Twister również gra w rytmie wakacyjnych hitów – awokado i czerwonego colesława ze złocistym kurczakiem i boczkiem. Za to California Bowl wypełniony jest po brzegi kremowym awokado, słodkim ananasem, sałatą, czerwonym colesławem, ogórkiem, ryżem, sezamem, rukolą i do wyboru: soczystym kurczakiem lub serem halloumi. Każda pozycja to symfonia smaków i kolorów, która cieszy nie tylko podniebienie, ale i oko.

Wspomnienia z wakacji są zostają w pamięci na długo, a przywołać je mogą konkretne smaki, dźwięki czy zapachy. Niech wakacje 2024 pachną cytrusową bubble tea, smakują dojrzałym awokado i brzmią jak śmiech przyjaciół. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów, więc już zbieraj ekipę i wpadaj na festiwal letnich smaków!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.