Komunikaty PR

Budujemy domki dla dzikich pszczół – Port Łódź zaprasza na kolejne eko warsztaty

2024-08-07  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Łódzkie Centrum Handlowe przy Pabianickiej 245 zaprasza na kolejne bezpłatne warsztaty w ramach rodzinnego cyklu zajęć edukacyjnych wspierających bioróżnorodność – Projekt Rośnij Dziko! W sierpniu, wspólnie z pasjonatem dzikiej przyrody, Piotrem "Sosną" Sosnowskim, uczestnicy zbudują domki dla dzikich pszczół. Warsztaty odbędą się w sobotę, 10 sierpnia o godz. 11:00 - tradycjnie w Sport Stacji.

Projekt Rośnij Dziko, organizowany przez Port Łódź, to inicjatywa skierowana do rodzin, które chcą aktywnie wspierać bioróżnorodność. Na najbliższych warsztatach, które odbędą się 10 sierpnia w godzinach 11:00-13:00, uczestnicy będą mieli okazję własnoręcznie zbudować domki dla dzikich pszczół. Te wyjątkowe konstrukcje, wypełnione rurkami trzcinowymi i nawierconymi kawałkami drewna jabłoniowego, staną się domem dla samotnych pszczół różnych gatunków.

Warsztaty poprowadzi Piotr Sosnowski, znany w sieci jako Sosna, który z pasją opowiada o dzikiej przyrodzie i jej ochronie. Uczestnicy będą mogli nie tylko nauczyć się budować domki dla pszczół, ale również później obserwować, jak te fascynujące owady zalepiają otwory w swoich nowych domach, używając do tego materiałów takich jak glina czy liście kwiatów.

Spotkanie odbędzie się w Sport Stacji, a liczba miejsc jest ograniczona do 20 osób (rodzic + dziecko liczą się jako jedna osoba). Aby wziąć udział w warsztatach, należy wcześniej zapisać się, wysyłając zgłoszenie na adres: sosnaisadzonki@gmail.com.

To doskonała okazja, aby w ciekawy sposób spędzić czas z rodziną i jednocześnie przyczynić się do ochrony dzikiej przyrody. Projekt Rośnij Dziko to wyjątkowa inicjatywa, która łączy edukację przyrodniczą z praktycznymi działaniami na rzecz środowiska. Zapraszamy do udziału i pomocy naszym latającym przyjaciołom!

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.