Komunikaty PR

Budujemy domki dla dzikich pszczół – Port Łódź zaprasza na kolejne eko warsztaty

2024-08-07  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Łódzkie Centrum Handlowe przy Pabianickiej 245 zaprasza na kolejne bezpłatne warsztaty w ramach rodzinnego cyklu zajęć edukacyjnych wspierających bioróżnorodność – Projekt Rośnij Dziko! W sierpniu, wspólnie z pasjonatem dzikiej przyrody, Piotrem "Sosną" Sosnowskim, uczestnicy zbudują domki dla dzikich pszczół. Warsztaty odbędą się w sobotę, 10 sierpnia o godz. 11:00 - tradycjnie w Sport Stacji.

Projekt Rośnij Dziko, organizowany przez Port Łódź, to inicjatywa skierowana do rodzin, które chcą aktywnie wspierać bioróżnorodność. Na najbliższych warsztatach, które odbędą się 10 sierpnia w godzinach 11:00-13:00, uczestnicy będą mieli okazję własnoręcznie zbudować domki dla dzikich pszczół. Te wyjątkowe konstrukcje, wypełnione rurkami trzcinowymi i nawierconymi kawałkami drewna jabłoniowego, staną się domem dla samotnych pszczół różnych gatunków.

Warsztaty poprowadzi Piotr Sosnowski, znany w sieci jako Sosna, który z pasją opowiada o dzikiej przyrodzie i jej ochronie. Uczestnicy będą mogli nie tylko nauczyć się budować domki dla pszczół, ale również później obserwować, jak te fascynujące owady zalepiają otwory w swoich nowych domach, używając do tego materiałów takich jak glina czy liście kwiatów.

Spotkanie odbędzie się w Sport Stacji, a liczba miejsc jest ograniczona do 20 osób (rodzic + dziecko liczą się jako jedna osoba). Aby wziąć udział w warsztatach, należy wcześniej zapisać się, wysyłając zgłoszenie na adres: sosnaisadzonki@gmail.com.

To doskonała okazja, aby w ciekawy sposób spędzić czas z rodziną i jednocześnie przyczynić się do ochrony dzikiej przyrody. Projekt Rośnij Dziko to wyjątkowa inicjatywa, która łączy edukację przyrodniczą z praktycznymi działaniami na rzecz środowiska. Zapraszamy do udziału i pomocy naszym latającym przyjaciołom!

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.