Bułkę przez Bibułkę nareszcie w Łodzi

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Bułkę przez Bibułkę to jedna z najpopularniejszych sieci śniadaniowni w Warszawie, która od ponad dekady nieprzerwanie serwuje wyjątkowe śniadania, kawę i Prosecco. Teraz otworzyła swój szósty lokal, tym razem w prestiżowej łódzkiej inwestycji Fuzja. W jednym z historycznych budynków po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera najemca zajął 180 mkw.
Bułkę przez Bibułkę to miejsce stworzone dla każdego, kto chce rozpocząć dzień w miłej atmosferze przy ulubionym posiłku. We wszystkich lokalach goście mogą zamówić popularne śniadaniowe pozycje przez cały dzień, w towarzystwie kawy na bazie ziaren z palarni PRASKA lub Prosecco, którego selekcją właściciele zajmują się osobiście.
Markę założyli Ola i Jacek Dojnikowscy, którzy w 2012 roku otworzyli pierwszy, niewielki lokal na warszawskim Mokotowie. Dzięki prostemu menu, wysokiej jakości produktom i przyjaznej atmosferze miejsce szybko zyskało popularność, co doprowadziło do otwarcia kolejnych lokali na terenie Warszawy oraz Konstancina-Jeziorny. Teraz, po 12 latach, Bułkę przez Bibułkę wychodzi poza warszawski rynek i debiutuje w Łodzi.
Menu Bułkę przez Bibułkę to śniadaniowa klasyka, która świetnie sprawdza się również jako lunch czy kolacja. Do śniadania można zamówić kieliszek Prosecco, podkreślając celebracyjny charakter poranka. W ofercie znajdują się również opcje dla wegetarian i wegan, ponieważ filozofią marki jest otwartość na potrzeby różnych gości.
Lokal w Fuzji jest największym lokalem. Duże, przestronne wnętrze dopełniają meble, ręcznie tworzone konstrukcje wydzielające przestrzenie oraz mozaika na podłodze. Wszystko to połączone jest z oryginalną cegłą, która jest nieodłącznym elementem wszystkich konceptów Bułkę przez Bibułkę, a także rewitalizowanej łódzkiej pofabrycznej inwestycji. Wnętrze dla ponad 60 osób wypełnia drewno, stal, klasyczne białe dodatki i błękitne akcenty. Jest jasno, przytulnie i kameralnie. Tak, aby każdy niezależnie od celu wizyty, upodobań czy potrzeb poczuł się w lokalu dobrze.
Marka od lat pozostaje w czołówce na kulinarnych listach warszawskich śniadaniowni, przyciągając gości doskonałą obsługą, pyszną kuchnią i wyjątkową atmosferą. To zdecydowanie więcej niż śniadaniownia – to miejsce, w którym można spędzić czas dokładnie tak, jak się lubi - w przytulnym wnętrzu, z wyjątkowym jedzeniem i w miłej atmosferze.
FOT. PATRYK GRĄDYS

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.