Komunikaty PR

Candy prezentuje innowacyjną pralkę o najwyższej klasie energetycznej A!

2021-04-29  |  17:30
Biuro prasowe

Jak najmniejszy pobór energii z sieci ma ogromne znaczenie zarówno dla użytkowników sprzętu AGD, którzy chcą zaoszczędzić, jak i dla osób, które chcą zmniejszyć swój ślad węglowy. Z pomocą przychodzi firma Candy oferując pralkę RapidO RO1484DWMCRE/1-S o najwyższej klasie energetycznej A, która oferuje aż 9 szybkich programów prania, w tym program Higiena+, który zapewnia skuteczną dezynfekcję w zaledwie 59 minut.

Od 1 marca 2021 roku, zgodnie z rozporządzeniem unijnym, obowiązują w Polsce nowe zasady etykietowania energetycznego urządzeń AGD i produkty są teraz oznaczane wyłącznie w skali od A do G, bez „plusów”. Zmiana ta była konieczna, ponieważ brakowało już skali dla urządzeń o najwyższej efektywności energetycznej, a dodawanie kolejnych plusów do „A” stawało się nieczytelne. Tak więc teraz, według nowej skali, najwyższą efektywność energetyczną oznacza klasa A. I taką właśnie klasę posiada innowacyjna pralka Candy RapidO RO1484DWMCRE/1-S.

Pralka Candy posiada 16 programów prania, w tym aż 9 programów szybkich, które trwają mniej niż godzinę i pozwalają wybrać idealne parametry prania do każdego typu naszej garderoby. Jednym z nich jest – bardzo potrzebny w obecnych czasach podwyższonej troski o czystość i higienę – program prania w 60°C, Higiena+, gwarantujący perfekcyjną dezynfekcję i głębokie czyszczenie ubrań w zaledwie 59 minut. W pralce Candy bezpiecznie wypierzemy także nawet najbardziej delikatne tkaniny, takie jak jedwab, czy wełna. Nie musimy się już bać, że stracą one kształt czy rozmiar – gwarantuje to certyfikat Woolmark.

Urządzenie oferuje też wiele innowacyjnych funkcji. Jedną z nich jest Easy Iron, dzięki której wyprasujemy nasze ubrania łatwiej i w krótszym czasie, co zapewne ucieszy osoby, które nie przepadają za prasowaniem. Technologia Mix Power System+ pozwala z kolei na usunięcie trudnych zabrudzeń w niskiej temperaturze (nawet 20°C). Detergent jest najpierw rozpuszczany w wodzie i dopiero taka mieszanka jest dozowana bezpośrednio na ubrania, przez co skuteczniej usuwa nawet silne zabrudzenia. Przydatnym rozwiązaniem jest także funkcja KG Detector, która dostosowuje ilość wody do wsadu umieszczonego w pralce i automatycznie oblicza czas cyklu oraz ilość obrotów wirowania potrzebne do dokładnego wyprania odzieży, oszczędzając przy tym czas i energię.

A gdy zapomnimy dorzucić do prania skarpetkę czy ulubiony t-shirt, nic nie stoi na przeszkodzie, by w trakcie prania zatrzymać pralkę. Wystarczy wcisnąć pauzę, otworzyć bęben, dorzucić zapomnianą rzecz, po czym można bezpiecznie kontynuować proces prania.

Warto także podkreślić, że pralka Candy RapidO RO1484DWMCRE/1-S wyróżnia się dużym załadunkiem 8 kg oraz eleganckim designem i wygodą obsługi. Wysoko umieszczony, duży otwór drzwiowy znacznie ułatwia wkładanie i wyjmowanie ubrań z bębna, co jest szczególnie pomocne, gdy pierzemy ciężkie zasłony czy koce. Użytkownicy docenią także łatwe sterowanie za pomocą czytelnego wyświetlacza oraz unikalnego, elektronicznego panelu sterowania umiejscowionego w obrębie drzwi pralki.

Firma Candy wyposażyła też pralkę w moduł wi-fi, który umożliwia sterowanie za pomocą smartfona. Dedykowana aplikacja Simply-FI pozwala wykonać zdalnie wiele czynności: sprawdzić stan pracy urządzenia, tworzyć własne programy prania, monitorować stan techniczny sprzętu, czy sprawdzić porady na temat najlepszej pielęgnacji tkanin.

Pralka Candy RapidO ROW4964DXH\1-S została wyposażona w niezwykle trwały i cichy silnik inwerterowy. Dzięki temu urządzenie jest wydajne i energooszczędne. Niewątpliwym jego atutem jest także 10 lat gwarancji na silnik.

Więcej informacji o pralce Candy: https://www.candy.pl/pl_PL/produkty/pranie-suszenie/pralki-ladowane-od-frontu/-/catalog/31010420/ro1484dwmcre-1-s

Dostępność i cena

Pralka Candy RapidO ROW4964DXH\1-S dostępna jest w sieci sklepów RTV EURO AGD w cenie 1699 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.